Het programma duurt dan ook al 3 x zo lang als de gemiddelde BBquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:00 schreef FuTilE het volgende:
Ik vind Huub inmiddels een antipathieke, zichzelf overschreeuwende, over het paard getilde puber, te zeer van zijn eigen gelijk overtuigd om nog enige realiteit te onderscheiden van grootheidswaan, maar vreemd genoeg hoop ik ook weer niet dat hij zijn eigen kansen decimeert door met dat claimende egotripstertje te blijven doorjukken.
Dit programma roept nogal tegenstrijdige gevoelens bij me op, dat effect heeft BB nooit op me gehad. Psychologisch gezien is dit een interessanter experiment.
Jaap is echt veel te lief tegen die aso's.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:08 schreef Soho het volgende:
Ik val net binnen. Is er iets gebeurt vanavond? Heeft Nasty Jaap getart?
Geneukt en nu hebben ze ruzie over het feit dat het van voren of van achter wasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:08 schreef Soho het volgende:
Ik val net binnen. Is er iets gebeurt vanavond? Heeft Nasty Jaap getart?
Ja, ze moet rustig doen voor der hechtingen maar zag je der naar boven rénnen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:07 schreef SIRA het volgende:
ze heeft weer gebeld hoor, wat een hand-boven-haar-hoofd-houden show zeg
inderdaadquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, ze moet rustig doen voor der hechtingen maar zag je der naar boven rénnen?
Het is ook de schuld van die imitatie rat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:09 schreef Liess het volgende:
Brian zegt weer dat dit Huub zn idee is.
Dat klinkt weer bekend eng.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian naar Natasia. "Laat je niet over de zeik gaan. Je kunt beter rustig blijven en mij ook rustig laten"
"Huub ik heb zin in terror, doe je mee?"quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is ook de schuld van die imitatie rat.![]()
Een fatsoenlijk mens zou rekening houden met de borsten van mevrouw Blank en daarop wijzen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:12 schreef Liess het volgende:
[..]
"Huub ik heb zin in terror, doe je mee?"
Ja, dit is allemaal Huub zn idee.
OOOH Ik wil de kooi in, ik wil helpen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:13 schreef ruby het volgende:
Natasia gaat niet haar gezondheid op het spel zetten. Ze is zelfs bereid naar huis te gaan.
Om haar kinderen zijn die euri's wel een probleem maar om een beetje terror van Jaap ineens niet meer?!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:13 schreef Kaleddis het volgende:
Ach gut, Natasia dreigt naar huis te gaan als het niet stopt![]()
Ze moet ons niet blij maken met een dode musquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Als ik het risico loopt dat de hechtingen eruit springen, dan bel ik m'n ventje en laat me ophalen"
Dreigement naar de burenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Als ik het risico loopt dat de hechtingen eruit springen, dan bel ik m'n ventje en laat me ophalen"
Die krijgt morgen op z'n flikker van mama Tasiaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian laat Natasia verder in de steek en kruipt bij Amanda in bed.
[afbeelding]
Doet ze niet, anders zit ze levenslang aan die straie-buik vast......quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moet ons niet blij maken met een dode mus![]()
Daar slaapt hij toch altijd?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die krijgt morgen op z'n flikker van mama Tasia![]()
En dan word er snel gebeld voor Jaap.... Want ze willen die schreeuwhoeaah niet de hele nacht achter,quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niemand heeft verder aandacht voor Natasia. Ze loopt naar boven en zegt dat ze in de testimonialruimte gaat slapen.
[afbeelding]
huub beseft niet als lieke en erik elkaar gaan backen dat hij alleen staat, en zeker snel eruit gaatquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef lorence1 het volgende:
is lieke nu bij erik gaan liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |