Bartoli zou een keer tegen Groenefeld moeten spelen..echte topsportquote:Op zondag 3 juni 2007 15:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tennister met overgewicht gesignaleerd op het Centre Court...
Lijkt me wel ja. Vandaag niet, twee dagen vrij is er niet bij.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:06 schreef morgane het volgende:
Wanneer moet Rafa tegen Hewitt spelen eigenlijk? Ik zag op teletekst dat ze tegen elkaar moeten spelen, maar er stond geen dag of tijd bij. Zal wel morgen zijn zeker?
Nu wel op Sporza hoorquote:
Nee toch zeker?quote:
Canas stond de laatste weken als een natte krant te spelen, Monaco is (was) veel beter in vorm.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:19 schreef leroytje het volgende:
Lol!, Canas heeft 2x gewonnen tegen Federer, dusse dan is het best loogisch zo'n stand
Ik denk Ana.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:22 schreef dndiek het volgende:
Wie zou er eerder klaar zijn: Jelena of Ana?
Overgewicht zou ik het in ieder geval niet noemen, ze lijkt me een van de weinige vrouwen met een gezonde lichaamsbouw die daar rondloopt. Maar ja, gezond zijn valt lastig te combineren met topsportquote:
Kijk eens goed naar Jankovic, die heeft zeker een gezonde lichaamsbouw. Het beste lichaam van het vrouwencircuit imoquote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Overgewicht zou ik het in ieder geval niet noemen, ze lijkt me een van de weinige vrouwen met een gezonde lichaamsbouw die daar rondloopt. Maar ja, gezond zijn valt lastig te combineren met topsport
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:27 schreef suus21 het volgende:
Ik zou wel es pes willen spelen tegen Rafa...
Het gaat ook om gezicht hoor, als ik cijfers zou geven:quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
Een Bagel zou Bartoli juist wel lekker vinden..
[afbeelding]
Op tv lijkt men sowieso dikker dan in het echt, ik heb het zelf gezien bij Cindy Klassenquote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Overgewicht zou ik het in ieder geval niet noemen, ze lijkt me een van de weinige vrouwen met een gezonde lichaamsbouw die daar rondloopt. Maar ja, gezond zijn valt lastig te combineren met topsport
Jankovicquote:Op zondag 3 juni 2007 16:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het gaat ook om gezicht hoor, als ik cijfers zou geven:
Jankovic
gezicht: 3
rest: 7.5
gem: 5.3 ==> onvoldoende
Bartoli
gezicht: 7
rest: 5
gem: 6 --> voldoende
![]()
Dat komt ook door haar gedrag op de baan. Ten minste, het was in ieder geval 1 van de meeste vervelende speelsters in het circuit, altijd was er iets mis, altijd klagen. Maar ze is wel wat veranderd moet ik toegeven...maar dat komt vast omdat ze zo aan het pieken isquote:Op zondag 3 juni 2007 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een laag cijfer voor Jankovic.
Niks mis met Bartoli idd.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef Reya het volgende:
Volgende week Ana - Kuzzie, dat wordt vast een mooie partijquote:Op zondag 3 juni 2007 16:38 schreef suus21 het volgende:
dat dropshot van die bartoli op 0-5lelijkste techniek ever en dat dropshot kwam voorbij de servicelijn en die Jankkop loopt er niet eens op. Vrouwentennis
![]()
En Serena dan, met dr mammoetpoten?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:39 schreef erkel het volgende:
Bartoli is toch best wel mollig, lijkt me niet geheel bevorderlijk voor de juiste snelheid en wendbaarheid die je nodig hebt voor gravel. Ze is gewoon te zwaar voor dit type spel.
En ze is lelijk, cijfer 2 (voor alles)
Jankovich heeft een mooi lichaam, misschien een beetje brede schouders maar ach een 8 daarvoor.
btje jammer ook van haar flauwe houding op de baan als ze slecht is, dan verwijt ze of de ballen, of de baan, of de zon, of de umpire, of de...quote:Alleen beetje jammer van dat voorhoofd.
niets mis met dykesquote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef suus21 het volgende:
die dyke verliest dat omdat ze zich dan niet kan concentreren vanwege een heerlijke tegenstander (schaars op de wta tour)
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:47 schreef suus21 het volgende:
kuz is een dyke, en daar is wel iets mis mee. Ze zijn vies![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |