Nee PESquote:Op zondag 3 juni 2007 14:58 schreef suus21 het volgende:
Nadal speelt toch altijd van die voetbalgames op de Playstation. Weet iemand welk spel hij speelt? (zal wel dat suffe fifa zijn...)
BP wel jaquote:Op zondag 3 juni 2007 15:06 schreef TheGeneral het volgende:
We krijgen toch niet hetzelfde als tegen Ascione he Federer.
Viel wel mee vond ik, ik vond Robredo - Volandri beter.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:13 schreef Messenga het volgende:
Wat een wedstrijd.
Hebben ze de rechten voor.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:15 schreef Marcosss het volgende:
Waarom zendt de NOS altijd alleen de wedstrijden op één baan uit?
Ik heb alleen de laatste 4 sets gezien, dus misschien is mijn conclusie wel voorbarig ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Viel wel mee vond ik, ik vond Robredo - Volandri beter.
Als Robredo zo speelt als vandaag kan hij misschien een setje pakken van Federer.
Gemakzuchtquote:Op zondag 3 juni 2007 15:15 schreef Marcosss het volgende:
Waarom zendt de NOS altijd alleen de wedstrijden op één baan uit?
Kon ookquote:Op zondag 3 juni 2007 15:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Onderling resultaat Federer - Youzhny.
cool, maar waar staat er iets over...quote:Op zondag 3 juni 2007 14:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee PES
Shit ik kijk nu ff goed en ik kan het niet meer vinden, kom erop terug
Ik had het er ook niet over dat hij ging verliezen, alleen dat het misschien weer spannend zou wordenquote:Op zondag 3 juni 2007 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je Federer ooit zien verliezen vanaf 2-0 en een break voorsprong?
Het is pas de vierde keer in 6 sets die ze tegen elkaar hebben gespeeldquote:
Bartoli, wat een zeug iddquote:Op zondag 3 juni 2007 15:37 schreef suus21 het volgende:
Nalbandian...?
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:44 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza: "Alle druk van de Fransen ligt op de, gelukkige brede, schouders van Bartoli".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |