Wanneer gaan die tennisstadions eigenlijk eens mee met hun tijd en zetten ze daar een dak op de grote courts ...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:54 schreef borisz het volgende:
dat het maar droog mag blijven
Ik vraag mij eigenlijk af waarom. Zo groot is een tenniscourt nu eigenlijk ook weer niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef borisz het volgende:
en voordat het dak erop zit ben je weer 5 jaar verder
bureaucratiequote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vraag mij eigenlijk af waarom. Zo groot is een tenniscourt nu eigenlijk ook weer niet.
Frans voor "doe maar een gokje" (wie het wordt)quote:
Dat is appels met peren vergelijken, Krajicek doet het zonder "spul". Bovendien mocht Misa tot voor kort maar heel weinig toernooien spelen, en lootte ze daarin vrijwel onophoudelijk in de eerste of tweede ronde een tegenstandster van formaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:59 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Je moet niet zozeer naar de opkomst in de wereldranking kijken, daar kan je ook hoog komen door gewoon veel te spelen en te winnen van de nummers 50 tot 100.
Je moet naar de grote toernooien kijken, en zie hoever spelers daarkomen. De Henins, Clijsters, Sharapovas van deze wereld stonden tussen hun 16e en 18e al in Grand Slam finales hé. Sharapova won zelfs op haar 16e.
Tegenwoordig ziet ze eruit alsof ze méér testosteron in haar lijf heeft dan Floyd Landisquote:
Federer en Jankovic.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Frans voor "doe maar een gokje" (wie het wordt)
Ze kan zeker een stap hogerop, zoals ik zeg: ze kan volgens mij wel top twintig, top tien halen. Wie weet wint ze op een blauwe maandag een Grand Slam zoals haar broer. Maar een echte topper, dus nummer één en verschillende Grand Slams pakken... Neen, dat acht ik onwaarschijnlijk. Daarvoor moest ze al veel verder staan op deze leeftijd.quote:Misschien wel maar nu ik Kleine Kraai deze week aan het werk heb gezien denk ik dat ze echt klaar is voor die definitieve stap, het is geen meisje meer... fysiek en mentaal is ze veel sterker geworden
Er is ook geen Nederlander die denkt dat ze de beste van de wereld wordt hoor. Daarvoor heeft ze toch wel iets teveel zwakheden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:48 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ze kan zeker een stap hogerop, zoals ik zeg: ze kan volgens mij wel top twintig, top tien halen. Wie weet wint ze op een blauwe maandag een Grand Slam zoals haar broer. Maar een echte topper, dus nummer één en verschillende Grand Slams pakken... Neen, dat acht ik onwaarschijnlijk. Daarvoor moest ze al veel verder staan op deze leeftijd.
Idd, ik misschien alleen ff voor Ivanovichquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:11 schreef Piet_Veerman het volgende:
En inderdaad een verschrikkelijk matig programma zeg vandaag. Ik doe alleen voor Andreev - Mathieu de tv aan.
Idd en bij een dramadag van Nadal en een grootse vorm van Montanes wint Montanes misschien ook wel een setquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:58 schreef Norrage het volgende:
Matig programma...Hewitt - Nieminen zou leuk kunnen worden, maar dat hangt van Nieminen af...
Mathieu - Andreev zou echter wel een kraker zijn, maar is uiteraard niet tussen de allerbeste spelers...(alhoewel ze beiden zeker wel zo kunnen spelen
Hup Mathieu en Hewitt!
Ah, mag de geweldenaar vandaag weerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:21 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe kan het nou een matig programma zijn alsVerkerk
moet spelen!
Waar je dat nu weer hebt onderzochtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:11 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Er is ook geen Nederlander die denkt dat ze de beste van de wereld wordt hoor. Daarvoor heeft ze toch wel iets teveel zwakheden.
Persoonlijk zou ik het al erg mooi vinden als ze een vaste stek in de top 10/15 weet te krijgen.
Dan zie je wat het losmaakt in zo'n doorsnee modelprof als ze samen met Martin mogen spelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:23 schreef Chriz2k het volgende:
Verkerk en Roitman breken in de 2e game, GEKKENHUIS.
Hopelijk bezwijkt die arme jongen niet onder de drukquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:27 schreef XL het volgende:
[..]
Dan zie je wat het losmaakt in zo'n doorsnee modelprof als ze samen met Martin mogen spelen.
Het lag aan Roitman hoor.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:38 schreef BVO het volgende:
Had dat wel verwacht, Knapp won ook knap(p) van Bondarenko.
Game, Set, Matchquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:35 schreef S-Two het volgende:
Ok, nu ga ik het vragenwaar staat GSM voor?
Herstel, nu wel dusquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko heeft Patience nog geen enkele keer kunnen breken!
Haha ja nu eindelijk afgelopen. Jammer voor Montanes want 5-1 doet absoluut geen recht aan het spelbeeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:14 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een debiele game bij Nadal nu, duurt al een minuut of 20 denk ik.
welke stream volg je Hewitt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:24 schreef Norrage het volgende:
Hewitt wordt echt helemaal geveegd...wtf is daar aan de hand?
Na het spelen tegen deze flierefluiter? Ik vind Nadal juist nog niet indrukwekkend. Heeft elke keer een hoog aantal UE. Hij speelt vooralsnog tegen nobody's dus dan maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:26 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
Nadal gaat trouwens RG voor de 3de keer winnen. Na het zien van deze wedstrijd weet ik het zeker.
Mwoah. Hij is lekker aan het inspelen en het scoreboard vertelt de feiten. Hij haalt ballen die ik Fed nog niet heb zien halen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Na het spelen tegen deze flierefluiter? Ik vind Nadal juist nog niet indrukwekkend. Heeft elke keer een hoog aantal UE. Hij speelt vooralsnog tegen nobody's dus dan maakt het niet uit.
Fed laat het daar dan ook niet op aankomen. Die maakt het punt voor hij zich helemaal heeft laten terugdringen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:35 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Mwoah. Hij is lekker aan het inspelen en het scoreboard vertelt de feiten. Hij haalt ballen die ik Fed nog niet heb zien halen.
Denk je? Federer staat 9-0 in onderlinge ontmoetingen. Ik heb Youzhny het Federer eigenlijk nooit echt moeilijk zien maken.quote:
Als je het over Nadal hebt, is die nu al weer een stuk lager. En Nadal zijn 1e service is niet zo geweldig. Die worden altijd wel teruggeslagen. Die van Federer niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:02 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
84% eerste service is ook iets wat ik Federer nog niet heb zien halen dit toernooi
Daar zit maar 1 ontmoeting op gravel bij en dat was uit 2003...Youzhny is de laatste driekwart jaar echt uitgegroeid tot een wereldtopper en op gravel weet je het nooit..Natuurlijk zal Federer (naar alle waarschijnlijkheid) die pot gaan winnen maar dat neemt niet weg dat ik een fantastische pot tennis verwacht..2 spelers die leuk zijn om naar te kijken en voor mij als Youzhny fan wordt het sowieso topquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Denk je? Federer staat 9-0 in onderlinge ontmoetingen. Ik heb Youzhny het Federer eigenlijk nooit echt moeilijk zien maken.
Ik denk dat Youzhny geen set pakt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zit maar 1 ontmoeting op gravel bij en dat was uit 2003...Youzhny is de laatste driekwart jaar echt uitgegroeid tot een wereldtopper en op gravel weet je het nooit..Natuurlijk zal Federer (naar alle waarschijnlijkheid) die pot gaan winnen maar dat neemt niet weg dat ik een fantastische pot tennis verwacht..2 spelers die leuk zijn om naar te kijken en voor mij als Youzhny fan wordt het sowieso top![]()
Ongelooflijk ja. Hij had sinds FEB 2006 niet meer, meer dan 2 wedstrijden achter elkaar gewonnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:53 schreef nostra het volgende:
Prachtige pot van Patience.
Jemig, wat een debiel gezeik, maar Nadal kan er niets aan doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:40 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Zit nog even het interview te kijken met Nadal en wat zijn die toch tenenkrommend. Heb ik liever Fed met zn 6 talen. http://www.rolandgarros.c(...)311180631272250.html
Ik weet het zeker. Het spel waar Youzhny af en toe mee verrast is toch echt een puur hardcourt-spelletje. Het is ook allemaal wat constanter dan het enkele jaren geleden was bij Youzhny. Als hij deze lijn doorzet gaat hij ook de top10 nog wel binnen, maar zoals velen in de top10 is het geen topper hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik denk dat Youzhny geen set pakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |