precies! en Bart zou trots zijn!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:37 schreef sizzler het volgende:
Deze gaat rechtsstreeks de geschiedenisboeken in!
heb ik al 20 jaar op zakquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
Al die mensen die BNN complimenteren...overwegen die nu een donorcodicil te nemen?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:27 schreef sp3c het volgende:
briljant
als ik niet al donor was dan zou ik het worden
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:18 schreef MikeAtTilburg het volgende:NIEUW - Sky onderbreekt reclame voor breaking news + CNN komt terug na reclame met "Just In"
Je staat geregistreerd, maar aangezien orgaandonering iets is waartoe adhoc moet worden besloten, is zo'n papiertje (geplastificeerd kaartje) in je portemonnee wel erg nuttig.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:14 schreef robh het volgende:
Ik zit me trouwens af te vragen, ik heb zo'n 9 jaar geleden een codicil ingevuld (nog geen gebruik van hoeven maken) en toen kreeg ik zo'n flutterig papiertje thuis, creditcardformaat, waarop stond dat je donor was. Nu, enkele portemonnees verder, is dat papiertje allang pleite. Is het ook mogelijk om een plastic alternatief te krijgen of sta je ergens geregistreerd?
Is geregistreerdquote:Op zondag 3 juni 2007 11:14 schreef robh het volgende:
Ik zit me trouwens af te vragen, ik heb zo'n 9 jaar geleden een codicil ingevuld (nog geen gebruik van hoeven maken) en toen kreeg ik zo'n flutterig papiertje thuis, creditcardformaat, waarop stond dat je donor was. Nu, enkele portemonnees verder, is dat papiertje allang pleite. Is het ook mogelijk om een plastic alternatief te krijgen of sta je ergens geregistreerd?
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:07 schreef Vistel het volgende:
wat ben je dan voor domme muts en een ontzettende loser van vriend als je omwille van je vriend geen donor bent en je het als ""vriend" verbied :S
Ja, lijkt mij ook, omdat ik niet altijd een ID kaart bij me heb, maar wel mijn portemonnee hoop ik eigenlijk dat we tzt een iets duurzamer pasje krijgen.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:20 schreef Ringo het volgende:
Je staat geregistreerd, maar aangezien orgaandonering iets is waartoe adhoc moet worden besloten, is zo'n papiertje (geplastificeerd kaartje) in je portemonnee wel erg nuttig.
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:33 schreef robh het volgende:
[..]
omdat ik niet altijd een ID kaart bij me heb, maar wel mijn portemonnee
Laten voor het gemak maar even vergeten, dat we ons in de ogen van de wereldgemeenschap wederom te kakken hebben gezet, hèquote:Op zondag 3 juni 2007 08:42 schreef Mickmek het volgende:
Leuke stunt. Aanvankelijk leek het me een onsmakelijk verhaal, vooral omdat er twee kinderen zonder donornier zouden achterblijven.
Achteraf gezien een geweldige stunt. Knap bedacht ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |