quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:20 schreef Tony_diNovo het volgende:
En hoe! Wereldwijde pers!
Ik vind het een briljante actie, niemand is hier minder van geworden; en het hele donorgebeuren is nog eens goed op de kaart gezet.
Prachtig!![]()
idem.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:31 schreef wonderer het volgende:
Het is allemaal een beetje langs me heengegaan
Hmmm ik weet niet.quote:maar ik vind het wel een stunt.
En toch had ik pas tijdens de show echt door dat het nep was!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vergeet je niet de televizieractie? Iedereen dacht toen dat Bart hem had, die gaf toen een persconferrentie. Iedereen dacht dattie toe ging geven maar hij had hem niet maar speelde er schitterend op in en stuurde de media met een kluitje het riet in!!!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:20 schreef Tony_diNovo het volgende:
En hoe! Wereldwijde pers!
Ik vind het een briljante actie, niemand is hier minder van geworden; en het hele donorgebeuren is nog eens goed op de kaart gezet.
Prachtig!![]()
Bron: www.l1.nlquote:Veel aanmeldingen na Grote Donorshow
Het Donorregister in Kerkrade telde vrijdagavond bijna 13.000 mensen die het formulier om donor te worden hebben gedownload. Dit gebeurde naar aanleiding van de Grote Donorshow van BNN. Volgens hoofd donorregistratie Rob Zegeurs zijn dit ongelofelijk veel aanmeldingen.
Hij hoopt dat álle mensen die het formulier hebben aangevraagd, zich ook daadwerkelijk aanmelden als donor.
Inderdaad, niet 1. De teller staat al op 13.000.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 06:57 schreef RZero het volgende:
En er zal geen 1 persoon zijn die hierom besluit wel donor te worden.
Nou moeten ze nog een show bedenken waarin al die donoren overlijden, dan heb je er tenminste wat aan!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Inderdaad, niet 1. De teller staat al op 13.000..
Aangezien er genoeg chirurgen zijn die in uitstekend gezonde mensen gaan snijden omdat die een ander model neus of grotere memmen willen hebben, denk ik niet dat het echt een probleem is om een chirurg te vinden die dit zou willen doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:56 schreef Suko het volgende:
Het was al best doorzichtig allemaal hoor. Welke chirurg haalt het in zijn hoofd een (terminale) patient met een hersentumor een nier te verwijderen?
Heb al zo'n jaar of 20 een donorcodicil op zak (en ja, ook getekend).quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
Al die mensen die BNN complimenteren...overwegen die nu een donorcodicil te nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |