abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52010903
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:39 schreef Moondreamer het volgende:

[..]

Whoaaaaaaaaa............vooruitgang noemt ie ut ! Laat me toch niet lachen !
Zei iemand die via zijn pc op het internet een reactie plaatst
pi_52011431
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:02 schreef Moondreamer het volgende:

[..]

Met de afbeeldingen wil ik de mensen duidelijk maken hoe onze lucht er elke dag, ja elke dag uitziet en dat dat , in mijn inzien, niet normaal is !
Daarbij kan ik het beeld wat ontstaat gewoon niet op mijn netvlies verdragen, want ook nu zoals vandaag begon de dag mooi blauw en over een uur ziet de lucht weer vol met die witte shit.
Ik vindt het gewoon niet normaal, los gezien, van wat het nu precies is.
Het hoort gewoon niet ! Klaar.
Wat wil je dat er aan gedaan wordt dan? Moet er maar verboden worden dat er nog gevlogen wordt?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 10:37:26 #253
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_52011803
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:19 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat wil je dat er aan gedaan wordt dan? Moet er maar verboden worden dat er nog gevlogen wordt?
An INVESTIGATION zou hier wel eens op z'n plaats zijn !
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
pi_52011888
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:37 schreef Moondreamer het volgende:

[..]

Er zijn toch zoveel mensen die het geloven?. Start een wervingsactie op www.chemtrails.nl en huur een stelletje mensen in die aan deze onzin wel wat willen verdienen....
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 10:42:06 #255
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_52011908
quote:

[..]

Zo zo. Een onderzoek. En vertel eens, mag de uitkomst van dat onderzoek ook zijn dat chemtrails onzin zijn? Of is het onderzoek dan onderdeel van het complot? Julle schreeuwen altijd wel moord en brand om onderzoeken, maar dat onderzoek moet dan wel de uitkomst hebben die jullie willen horen, anders is het onderzoek en de onderzoekende instantie natuurlijk onderdeel van het complot.

Onderzoek 1: Resultaat = chemtrails is onzin <-- jullie reactie: Bullshit, we willen een echt onderzoek!! Dit is complot!
Onderzoek 2: Resultaat = chemtrails bestaan <-- jullie reactie: Zie je nou wel, chemtrails bestaan!!!11eins!!1

Maw, jullie willen horen wat jullie denken dat zo is, jullie zijn helemaal niet geinteresseerd in een daadwerkelijk onpartijdig onderzoek waarbij de uitkomst alles kan zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 10:43:51 #256
16180 crew  CoolGuy
pi_52011941
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:41 schreef Chemvo het volgende:

[..]

Er zijn toch zoveel mensen die het geloven?. Start een wervingsactie op www.chemtrails.nl en huur een stelletje mensen in die aan deze onzin wel wat willen verdienen....
Ja, doe een oproep onder de mensen uit de Sp!ts / Metro. Dat was toch zo overweldigend? Als die allemaal net zo betrokken zijn als de believers hier willen die vast wel wat geld bij elkaar leggen om een vliegtuigje te huren en met wat meetapparatuur door zo'n 'chemtrail' heen te vliegen.

Dit gaat echter niet gebeuren vermoed ik zo, en ik weet denk ik ook wel waarom.
pi_52012013
quote:

[..]

Neuh, zonde van het geld.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:06:21 #258
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_52012472
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:48 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Neuh, zonde van het geld.
Hoezo, ze hebben toch ook de een onderzoek gedaan naar de UTMS-straling ?
Goed initiatief !
Alleen het probleem is dat dergelijke onderzoeken altijd onderdanig zijn, als het in het belang van de economie is........the fucking money !
Dus vandaar dat mensen ook altijd sceptisch zijn bij de uitkomst van z'n onderzoek !
Dat zelfde geldt ook weer voor een onderzoek naar de invloed op het milieu van die witte shit !
Vindt je het gek dat mensen z'n onderzoek niet geloofwaardig vinden ?

Precies, it's all about the fucking MONEY !
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
pi_52013564
Punt is dat bij die witte shit het op zichzelf prima verklaarbaar is wat daar aan de hand is. Namelijk waterdamp uit de motoren wat condenseert en wolken vormt (onder de juiste omstandigheden). Daar is verder niet zoveel te onderzoeken aan.

Onderzoeken naar UMTS-straling daar ben ik dan weer wel voor.
pi_52013602
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:02 schreef Moondreamer het volgende:

Met de afbeeldingen wil ik de mensen duidelijk maken hoe onze lucht er elke dag, ja elke dag uitziet en dat dat , in mijn inzien, niet normaal is !
Daarbij kan ik het beeld wat ontstaat gewoon niet op mijn netvlies verdragen, want ook nu zoals vandaag begon de dag mooi blauw en over een uur ziet de lucht weer vol met die witte shit.
Ik vindt het gewoon niet normaal, los gezien, van wat het nu precies is.
Het hoort gewoon niet ! Klaar.
Nou open dan een topic in KLB daarover ofzo.

Hier moet de discussie zijn over chemtrails (zie de opmerkingen van Petre). En als jij niet eens weet wat het is en je alleen maar stoort aan die strepen, dan is dat hier offtopic.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:48:10 #261
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52013631
Ow.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_52015114
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:47 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou open dan een topic in KLB daarover ofzo.

Hier moet de discussie zijn over chemtrails (zie de opmerkingen van Petre). En als jij niet eens weet wat het is en je alleen maar stoort aan die strepen, dan is dat hier offtopic.
Dat is helemaal niet offtopic, mijn woorden graag niet verdraaien.
De discussie over de manier van discussievoeren van een user is wèl offtopic in deze. Het bediscussiëren van de con/chemtrails is hier uiteraard wel op zijn plaats.
bye
pi_52015156
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:48 schreef Petre het volgende:

Het bediscussiëren van de con/chemtrails is hier uiteraard wel op zijn plaats.
maar daar gaat het bij Moondreamer dus blijkbaar niet over. Die weet niet wat die strepen zijn, die stoort zich er alleen maar aan dat ze er zijn.
pi_52015160
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:48 schreef Petre het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet offtopic, mijn woorden graag niet verdraaien.
De discussie over de manier van discussievoeren van een user is wèl offtopic in deze. Het bediscussiëren van de con/chemtrails is hier uiteraard wel op zijn plaats.
Chemtrails ging het over, dacht ik. Als iemand zich ergert aan contrails, is dat wel degelijk een andere discussie.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 14:22:22 #265
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_52017684
Hier moet je eens zien, het zou eigenlijk een compleet blauwe hemel moeten zijn er is geen wolk aan de hemel alle maar witte shit. Da's niet normaal in mijn ogen ! Zijn rescente foto's van een paar min. geleden.

pi_52017892
Er zitten ook normale wolken tussen hoor.
Waar haal jij vandaan dat die (sluier)bewolking niet normaal is of dat het strak blauw moet zijn?
pi_52017919
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:22 schreef Moondreamer het volgende:
Hier moet je eens zien, het zou eigenlijk een compleet blauwe hemel moeten zijn er is geen wolk aan de hemel alle maar witte shit. Da's niet normaal in mijn ogen ! Zijn rescente foto's van een paar min. geleden.

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat denk jij dat het is dan? Ik zie je wel vaker plaatjes plaatsen, dus dat jij deze verschijnselen ziet is me wel duidelijk, no furture proof is needed . Heb je bijv. vliegtuigen over zien vliegen of waren ze er ineens? En denk je dat het gewone bewolking is of een uitgewaaide chemtrail of contrail?
bye
pi_52017989
quote:
het zou eigenlijk een compleet blauwe hemel moeten zijn er is geen wolk aan de hemel alle maar witte shit.
Waarom zou het een compleet blauwe hemel moeten zijn?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 14:52:23 #269
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52018390
Opgelost Moondreamer.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52018414
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waarom zou het een compleet blauwe hemel moeten zijn?
Blijkbaar heb je de keuze tussen of strakblauw, of een orkaan. Daar tussen zijn chemische middelen om ons zo te beinvloeden dat we alles geloven, alleen diegene die deze onzin wel geloven worden niet beinvloed om ons ervan te overtuigen dat we niet het goede geloven.

Logica toch?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_52019576
quote:
Hier moet je eens zien, het zou eigenlijk een compleet blauwe hemel moeten zijn er is geen wolk aan de hemel alle maar witte shit. Da's niet normaal in mijn ogen !
Dan moet je toch echt eens wat verder kijken dan je neus lang is. Er zijn juist wel wolken te zien op je foto. Die "witte shit" zijn wolken. Zoals -skippybal- al zegt, het is cirrusbewolking. Hoe komt het daar? Chemtrails of een wat logischere oplossing?

Bij deze mijn uitleg, mogen jullie zelf beslissen of je mijn verhaal logischer vind of dat je op het chemtrail pad gaat....

Bewijsstuk A

Ik heb hier een frontenkaart (Bron). Blauw is een kou front, rood is een warmfront. Deze kaart as van 0600 UTC (0800 Ned. tijd) vanochtend. Dit frontensysteem schuift op naar rechts. De groene cirkel is ons landje.

Op deze pagina staat een animatie (loop) van het IR wolkenbeeld. Onderstaande is een snapshot uit die loop:

Dit snapshot laat de wolkensituatie zien van 11:30 UTC (13:30 Nederlandse tijd), ongeveer een uurtje voordat je de foto's nam.
Ik heb in het rood en blauw weer de fronten ingetekend, voor het origineel kun je de loop zelf bekijken.
Ook in het origineel kun je duidelijk de fronten herkennen, maar de rode lijn verduidelijkt het nog eens.

Laten we nu eens kijken wat voor bewolking een warmtefront geeft. (Rode lijn was het warmtefront, remember?)
Wiki zegt:
quote:
Warme lucht is lichter dan koude lucht. Daarom schuift de warme lucht over de koude lucht heen. Hierdoor ontstaan ver van het front, hoog bovenop de koude lucht, eerst hoge vederwolken (cirrus) en later vaak schapenwolken (altocumulus) en uiteindelijk dichtbij het front een uitgestrekte wolkendeken (stratus)
Bij een warmtefront kun je dus cirrus verwachten, en -skippybal- heeft je al een link gegeven om te zien wat cirrus is. Voor de volledigheid:
quote:
Weerkundigen noemen ze sluierwolken, die het licht van de zon nog doorlaten. Deze wolken, die vaak te zien zijn als het (nog) mooi weer is, hebben een draderige structuur en kunnen zich ook rangschikken in kleinere of grotere plukken of smalle banden.
Er is echter meer aan de hand. Op de allereerste kaart zie je ook dat rechts van ons land zich een hoge druk gebied bevind. Wat zegt wiki over het hoge druk gebied:
quote:
In een hogedrukgebied daalt lucht van grote hoogte naar het aardoppervlak, waarbij de lucht steeds warmer wordt (adiabatische expansie) en dus de relatieve luchtvochtigheid van de lucht steeds verder daalt. Hierdoor is een hogedrukgebied vaak wolkenloos.
Als je nu een front hebt wat bewolking met zich meebrengt en een hogedruk gebiede over het algemeen bewolking oplost, krijg je het beeld van vandaag. Een zeer zwak warmtefront wat een dunne laag cirrus meebrengt, maar verder weinig activiteit laat zien...

Chemtrail bewijzen zijn zo vaak te weerleggen met een beetje kennis van de meteorologie, echter dat ontbreekt nogal bij veel mensen. Op zich niet erg, maar mijns inziens is het nogal dom om dan een onverklaarbaar fenomeen als sluierbewolking maar af te schuiven op chemtrails...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:19:02 #272
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52020597
quote:

[..]

Onderzoeken zat hoor. Zomaar even een voorbeeld:
klik
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:15:17 #273
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_52025994
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:06 schreef Moondreamer het volgende:

[..]

Hoezo, ze hebben toch ook de een onderzoek gedaan naar de UTMS-straling ?
Goed initiatief !
Alleen het probleem is dat dergelijke onderzoeken altijd onderdanig zijn, als het in het belang van de economie is........the fucking money !
Dus vandaar dat mensen ook altijd sceptisch zijn bij de uitkomst van z'n onderzoek !
Dat zelfde geldt ook weer voor een onderzoek naar de invloed op het milieu van die witte shit !
Vindt je het gek dat mensen z'n onderzoek niet geloofwaardig vinden ?

Precies, it's all about the fucking MONEY !
Juist ja, dus eerst zeg je dat je een onderzoek wilt en daarna zeg je dat onderzoeken niet te vertrouwen zijn...typerend!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:53:39 #274
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_52044413
Mooie che....eh, contrails gistermiddag !

donderdag 2 augustus 2007 @ 14:31:09 #275
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52045464
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:53 schreef Moondreamer het volgende:
Mooie che....eh, contrails gistermiddag !

[afbeelding]

[afbeelding]
Ja en? Je hebt over posts zoals deze nog enkele vragen open staan. Ben je nog van plan daar op in te gaan?
Onikaan ni ov dovah
  Moderator donderdag 2 augustus 2007 @ 16:06:45 #276
16180 crew  CoolGuy
pi_52047830
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja en? Je hebt over posts zoals deze nog enkele vragen open staan. Ben je nog van plan daar op in te gaan?
Natuurlijk doet ie dat niet. Dat is allemaal te moeilijk om op te reageren.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:24:33 #277
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52058482
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Natuurlijk doet ie dat niet. Dat is allemaal te moeilijk om op te reageren.
of hij vind het lariekoek om op te reageren
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_52058646
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:24 schreef TeenWolf het volgende:

Een paar simpele vragen over zijn beweringen en een zeer uigebreide uitleg over de waarnemingen van Moondreamer.
Als je dat lariekoek noemt wil je maar één ding zien....
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:30:31 #279
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52058701
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:28 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Een paar simpele vragen over zijn beweringen en een zeer uigebreide uitleg over de waarnemingen van Moondreamer.
Als je dat lariekoek noemt wil je maar één ding zien....
het haphaphappen liet een weinig op zich wachten.....
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_52058812
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:30 schreef TeenWolf het volgende:

En jouw gezeur en gedraai ook niet.
Zeg eens eerlijk, zijn de vragen aan Moondreamer echt lariekoek? Is die uitleg over sluierbewolking echt lariekoek?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:39:01 #281
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_52059045
quote:

[..]

Jaaa het is crimineel om te reageren op wat iemand zegt in een discussieforum!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 07:45:26 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52064327
quote:

[..]

Fijn dat je zelf toegeeft dat je maar wat trolt...
Onikaan ni ov dovah
pi_52065011
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  Moderator vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:00:47 #284
16180 crew  CoolGuy
pi_52065083
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:24 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Jij hebt de kennis helemaal niet om daarover te oordelen. Jij stelt simpelweg dat er geen bewolking had mogen zijn terwijl radarbeelden laten zien dat die bewolking er wel degelijk is. Jouw opmerking is dus volledig uit de lucht gegrepen en daar wordt je op gewezen met een sluitend verhaal, en dan ineens reageer je niet meer.

Dat heeft niets te maken met iets lariekoek vinden, maar des te meer met vastgeluld zijn.
pi_52065849
quote:
Ja dus?
Spreken die allemaal de uitleg van bijvoorbeeld The Stranger tegen?

Als media ergens melding van maken is het niet meteen waar hoor.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:53:32 #286
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52066015
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:45 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja dus?
Spreken die allemaal de uitleg van bijvoorbeeld The Stranger tegen?

Als media ergens melding van maken is het niet meteen waar hoor.
Je weet toch hoe het onderhand gaat?
Als ze niks laten zien komt dat omdat ze onder invloed staan van de enge leiders en het verzwijgen. Als ze het wel tonen laten ze de waarheid zien

Een believer draait de feiten altijd naar zijn voordeel om.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:48:57 #287
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52072609
quote:
De media maakt ook melding van de onzin en onmogelijkheid van chemtrails maar daar hoor je de gelovers dan weer niet over
Onikaan ni ov dovah
pi_52173518
er was geen wolkje aan de lucht..
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:45:32 #289
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_52173770
Waarom toch altijd die foto's? Dat zie je toch zelf ook als je omhoog kijkt? Net alsof er ontkend wordt dat er überhaupt vliegtuigsporen bestaan.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_52215708
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:45 schreef Rasing het volgende:
Waarom toch altijd die foto's? Dat zie je toch zelf ook als je omhoog kijkt? Net alsof er ontkend wordt dat er überhaupt vliegtuigsporen bestaan.
Ja, dat probeerde ik een aantal posten terug ook al duidelijk te maken.
Niemand die ontkend dat er vliegtuigsporen zijn. Het voegt totaal niets toe.
pi_52280420
Chemtrails

Goede zaak! Chemtrails houdt de mensheid mak en dom. Zie eens hoeveel oorlog,geweld, woede & haat er is in de wereld MET chemtrails. Bedenk dan wat voor hel op aarde het zou zijn zonder chemtrails. De samenleving zou vernietigd worden door totale geweldsuitbarstingen.

Nee, ik ben pro-chemtrail

beter een knipoog dan een blauw oog
pi_52280458
Wat ook wel grappig is, is dat de intelligentie helemaal niet afneemt sinds jaren 80/90, maar de uitvindingen elkaar halsoverdekop opvolgen. Je zou toch verwachten dat er plots een daling zichtbaar zou moeten zijn.
pi_52280514
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:58 schreef Knipoogje het volgende:
Chemtrails

Goede zaak! Chemtrails houdt de mensheid mak en dom. Zie eens hoeveel oorlog,geweld, woede & haat er is in de wereld MET chemtrails. Bedenk dan wat voor hel op aarde het zou zijn zonder chemtrails. De samenleving zou vernietigd worden door totale geweldsuitbarstingen.

Nee, ik ben pro-chemtrail

Dit even doortrekkend naar de ziektes, ik stel heirbij dat chemtrails eigenlijk vacinaties zijn tegen dodelijke ziektes.

Wat hadden we voor de chemtrails? De zwarte dood (pest) en spaanse griep. Beide hebben talloze slachtoffers geeist en de bevolking aardig uitgedunt.
Wat hebben we met chemtrails? Vogelgriep en SARS. Echter deze ziekte is in de kiem gesmoord, zonder ogenschijnlijke inmenging van de mens (geen inentingen, geen pillen). Echter door de chemtrails zijn deze ziektes terug gedrongen en heeft het alleen slachtoffers gemaakt waar niet gesproeid wordt.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_52281110
Ook BSE heeft geen ramp van grote proporties kunnen worden dankzij de chemtrails. Denk je eens in, duizenden tonnen vlees met BSE koeien is verwerkt en verspreid over miljoenen mensen en toch zijn er maar enkele gevallen bekend van mensen die aan BSE zijn overleden.

Dat de vogelgriep en SARS vooral op het platteland van China en Indonesie voorkomt mag duidelijk wezen: Er vliegen daar maar weinig vliegtuigen over.

Chemtrails
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:30:50 #295
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52281197
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:00 schreef Knipoogje het volgende:
Wat ook wel grappig is, is dat de intelligentie helemaal niet afneemt sinds jaren 80/90, maar de uitvindingen elkaar halsoverdekop opvolgen. Je zou toch verwachten dat er plots een daling zichtbaar zou moeten zijn.
Waarom zou je dat verwachten?
Onikaan ni ov dovah
pi_52281627
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:58 schreef Knipoogje het volgende:
Chemtrails

Goede zaak! Chemtrails houdt de mensheid mak en dom.
Ga je die stelling ook nog onderbouwen?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:51:47 #297
41051 Rasing
pi_52281698
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:48 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ga je die stelling ook nog onderbouwen?
Is het niet waar dan? Enlighten us, wat doen die chemtrails dan wel niet?
pi_52282102
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:51 schreef Rasing het volgende:

[..]

Is het niet waar dan? Enlighten us, wat doen die chemtrails dan wel niet?
wel niet.. rare praat voor iemand die de taalnazi's oproept zich te verenigen.
Voel me niet geroepen om te gaan bewijzen of 'n niet onderbouwde stelling onjuist is.

Con/Chemtrails... ze zijn met 100% zekerheid van invloed op ons klimaat.
http://www.scienceagogo.c(...)4data_trunc_sys.shtm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:02:22 #299
41051 Rasing
pi_52284348
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:11 schreef Resonancer het volgende:
wel niet.. rare praat voor iemand die de taalnazi's oproept zich te verenigen.
Voel me niet geroepen om te gaan bewijzen of 'n niet onderbouwde stelling onjuist is.
Dat vraag ik ook helemaal niet. Ik vraag wat chemtrails wél doen, als 'de mensheid dom houden' zo overduidelijk onzin is.
quote:
Con/Chemtrails... ze zijn met 100% zekerheid van invloed op ons klimaat.
http://www.scienceagogo.c(...)4data_trunc_sys.shtm
Joh. Maar daar heb je geen barium in de brandstof voor nodig.
pi_52285096
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 15:02 schreef Rasing het volgende:

[..]

Dat vraag ik ook helemaal niet. Ik vraag wat chemtrails wél doen, als 'de mensheid dom houden' zo overduidelijk onzin is.
Je vraagt me toch of het niet waar is? Dus dat vraag je me wel.

En ik beweer niet dat het "overduidelijk onzin is". geen woorden in mijn mond leggen.
quote:
Joh. Maar daar heb je geen barium in de brandstof voor nodig.
Nee, Barium zal dit effect wel versterken maar primair zal het in de atmosfeer brengen van Barium 'n ander doel dienen.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')