Nee, het bezorgt me wel sluier bewolking die, als het mooie blauwe lucht is, daar helemaal niet hoort te zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee niet echt. Lijkt me bijvoorbeeld erg stug dat het global warming veroorzaakt
Dat heeft meer met de 'vooruitgang' te maken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:00 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Nee, het bezorgt me wel sluier bewolking die, als het mooie blauwe lucht is, daar helemaal niet hoort te zijn.
Want het is geen natuurlijke bewolking, maar kunstmatig en als de weersvoorspelling zegt dat het een mooie wolkenloze dag wordt en ik zie dan sluierbewolking die wordt achtergelaten door vliegtuigen die hun witte shit uitspuggen, dan ben ik daar niet blij mee, want het hoort niet in de lucht.
Whoaaaaaaaaa............vooruitgang noemt ie ut ! Laat me toch niet lachen !quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:24 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dat heeft meer met de 'vooruitgang' te maken.
Ik wil ook gaan snelweg horen.
Als ik in de tuin zit, wil ik de barbeque van de buren ook niet ruiken.
Die HSL lijn wil ik ook niet zien.
Ik wil geen kolencentrale vlak voor mijn deur.
Heb je wel eens die grauwe sluier gezien die al het grondverkeer veroorzaakt? 10 keer erger dan een contrailtje voor het milieu, voor jou...quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:39 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Whoaaaaaaaaa............vooruitgang noemt ie ut ! Laat me toch niet lachen !![]()
De gevolgen van, ja... en daar heeft hij helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:39 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Whoaaaaaaaaa............vooruitgang noemt ie ut ! Laat me toch niet lachen !![]()
En het paranoide gezever over chemtrails is eigenlijk de internet-equivalent van de stinkende barbecue van de burenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
De gevolgen van, ja... en daar heeft hij helemaal gelijk in.
Dat weet ik ook welquote:Op donderdag 26 juli 2007 07:42 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dat is nu juist het enige wat contrails wel doen.
Voel maar eens het verschil tussen een wolkeloze nacht en een nacht met wolken. Qua temperattuur scheelt dat nogal.
Alle kleine beetjes hebben hun aandeel, dus ook witte shit !quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat weet ik ook welWat ik vooral bedoel is dat er gelukkig lang voor het bestaan van contrails een broeikaseffect bestond en het wel heel erg kort door de bocht is om dat allemaal bij contrails neer te leggen.
Btw, scheelt het dan niet dat er overdag minder input is omdat een gedeelte gereflecteerd wordt? En dat er overdag doorgaans meer strepen zijn dan 's nachts omdat er meer vluchten zijn?
Op de een of andere manier vind ik dat paranoide gezever wel knus. Het is verschrikkelijk om met 'dat soort mensen' te discussieren, maar zolang ze niet opdringerig hun meningen in allerlei topics posten, en zich beperken tot het volschrijven van websites met de meest hilarische complottheorieen, is 't wel amusant om te zien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En het paranoide gezever over chemtrails is eigenlijk de internet-equivalent van de stinkende barbecue van de buren.
Yep.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat weet ik ook welWat ik vooral bedoel is dat er gelukkig lang voor het bestaan van contrails een broeikaseffect bestond en het wel heel erg kort door de bocht is om dat allemaal bij contrails neer te leggen.
Btw, scheelt het dan niet dat er overdag minder input is omdat een gedeelte gereflecteerd wordt? En dat er overdag doorgaans meer strepen zijn dan 's nachts omdat er meer vluchten zijn?
Even los van de moeilijkheden m.b.t. het uitrusten van vliegtuigen met sproei-installaties, het feit dat die installaties onderhouden moeten worden, dat er dus technici bij betrokken zijn, en fabrikanten die de installaties in elkaar zetten. Daarnaast vliegtuigen die zogenaamd bij verschillende Airlines horen en dus moeten die airlines er ook bij betrokken zijn. Immers, een vliegtuig dat sproeit en van Transavia is en dus Transavia kenmerken draagt moet wel bij Transavia bekend zijn, anders gaan zij vragen stellen. Dat doen ze niet, dus ze zijn er bij betrokken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:40 schreef calvobbes het volgende:
Even een simpel vraagje aan de chemtrails gelovers, waarom gebruiken "ze" de methode met vliegtuigen? Dat moet in deze tijd van o.a. airco's de meest inefficiente, onlogische en complexe methode zijn.
Als je perse mensen wilt beinvloeden door ze te besproeien, dan kun je dat op veel makkelijkere manieren doen dan via vliegtuigen. Denk daarbij aan gassen in aircosystemen pompen. Als je dat doet bij ziekenhuizen, scholen, warenhuizen, winkelcentra, kantoorgebouwen, concertzalen etc heeft dat veel meer effect dan 10.000 meter boven de grond gaan vliegen en lukraak wat naar beneden te sproeien.
Het is gewoon compleet onlogisch dat "ze" vliegtuigen gebruiken hiervoor en dan ook nog eens dergelijke sporen gaan achterlaten.
Wie zegt dat ze mensen met een chemisch goedje willen beinvloeden, het gaat hier om het manipuleren van de ethersfeer, kunstmatige ingrijpen in iets, waar ze zelf nauwlijks de gevolgen van kennen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Even los van de moeilijkheden m.b.t. het uitrusten van vliegtuigen met sproei-installaties, het feit dat die installaties onderhouden moeten worden, dat er dus technici bij betrokken zijn, en fabrikanten die de installaties in elkaar zetten. Daarnaast vliegtuigen die zogenaamd bij verschillende Airlines horen en dus moeten die airlines er ook bij betrokken zijn. Immers, een vliegtuig dat sproeit en van Transavia is en dus Transavia kenmerken draagt moet wel bij Transavia bekend zijn, anders gaan zij vragen stellen. Dat doen ze niet, dus ze zijn er bij betrokken.
Dan nog de samenstelling van het chemische goedje. Ook daar zijn mensen bij betrokken, maar die houden ook allemaal hun mond. Dat goedje zal niet op de vliegvelden zelf geproduceerd worden, dus het moet minimaal vervoerd worden van productieplek naar vliegveld, en daar moet het weer verwerkt worden. Dat betekent dat er mensen betrokken zijn die die sproeiinstallaties vullen met die zooi, daarnaast het vervoer, daar zijn ook mensen bij betrokken.
Al met al een hele hoop mensen die betrokken zijn hierbij. Maar inderdaad, die horen allemaal bij het complot. En wetende dat ze aan zoiets deelnemen, vinden ze het best dat die zooi die gesproeid wordt ook op hun terecht komt. Immers, zodra het uit het vliegtuig gesproeid is heb je er geen invloed meer op. Wind e.d. kan het op plekken neer laten komen die honderden km's weg kan zijn van de plaats waar het eigenlijk bedoeld was. Dus om effect te hebben moet je heel veel sproeien en maar hopen dat het goed terecht komt.
En als je dan Talon.nl of wie was het ook weer mag geloven wordt het spul dan uiteindelijk onder andere gebruikt om eventueel mensen naar de Tilburgse kermis te lokken.![]()
Bullshit. Als je mensen wil beinvloeden dmv chemische goedjes zijn er veel meer methodes beschikbaar, die men gecontroleerder kan laten verlopen, en waarbij de 'trefzekerheid' veel hoger ligt dan op 10/12 km hoogte wat zooi uit een vliegtuig te flikkeren.
Er zijn diverse mensen die dat zeggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:49 schreef Moondreamer het volgende:
Wie zegt dat ze mensen met een chemisch goedje willen beinvloeden
Je quote me wel, maar jouw stukje tekst is nauwelijks een reactie op mijn post, want je gaat niet in op de grote hoeveelheden mensen die hier dan bij betrokken zijn. Daarnaast...de ethersfeer? Als ik google op dat woord kom ik hem wel tegen, maar dat heeft meer te maken met paragnosten dan een vorm van sfeer zoals bij onze aarde moet voorkomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:49 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze mensen met een chemisch goedje willen beinvloeden, het gaat hier om het manipuleren van de ethersfeer, kunstmatige ingrijpen in iets, waar ze zelf nauwlijks de gevolgen van kennen!
Zeg het mij..............dan zeg ik het jou !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Er zijn diverse mensen die dat zeggen.
Maar wat doen ze dan volgens jou? En wat doen ze dan precies in die ethersfeer?
Waarom moet dat op zulke grote schaal gebeuren met allerlei verschillende vliegtuigen? Wat is het doel? Wat is het nut?
Jij bent diegene die beweert dat ze iets met de ethersfeer doen, dat ze kunstmatig ingrijpen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:52 schreef Moondreamer het volgende:
Zeg het mij..............dan zeg ik het jou !
Het heeft weinig zin om hier steeds van die foto's neer te plempen aangezien het niks bewijst.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:49 schreef Moondreamer het volgende:
Luchtvervuiling, pure luchtvervuiling.........rescente foto's van vanavond.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent hier blijkbaar wel met een doel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:38 schreef Moondreamer het volgende:
Ik ben hier niet om indruk te maken !
Met de afbeeldingen wil ik de mensen duidelijk maken hoe onze lucht er elke dag, ja elke dag uitziet en dat dat , in mijn inzien, niet normaal is !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je bent hier blijkbaar wel met een doel.
Je wilt in ieder geval mensen wijsmaken dat er in "kunstmatig wordt ingegrepen" in de "ethersfeer" en je post diverse malen zelfgemaakte foto's. Als je geen indruk wilt maken, wat wil je dan bereiken?
-zie FB-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |