Ja, normaal gezien wel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Damzkieee het volgende:
Doet Luxemburg niet mee?
Je vergeet Arnhem. Zou ik eerder op rekenen dan Enschede of Heerenveen.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:59 schreef pfaf het volgende:
- Amsterdam
- Rotterdam
- Eindhoven
- Enschede
- Alkmaar
- Heerenveen
- Groningen
Dat zijn er 7, nog 5 erbij uit Belgie?
De Belgische stadions zijn erg gaaf en ademen gewoon een ouderwets sfeertje uit. Voor een WK zijn ze alleen volkomen ongeschiktquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:16 schreef MaxPower het volgende:
Nee ben nog nooit in een Belgisch stadion geweest. Ook niet in een Russische trouwens.
Hou anders even het nieuws bij. Enschede en Heerenveen hebben de intentie uitgesproken mee te doen, Enschede breidt sowieso het stadion al uit. Arnhem daarentegen heeft aangegeven vooralsnog geen interesse te hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:43 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Je vergeet Arnhem. Zou ik eerder op rekenen dan Enschede of Heerenveen.
Zijn er niet slechts tien stadions nodig? Dat betekend dat er nog maar drie bij moeten. Er zal uiteindelijk vast nog wel één uit Nederland afvallen. Dan zou België vier stadions moeten leveren.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:59 schreef pfaf het volgende:
- Amsterdam
- Rotterdam
- Eindhoven
- Enschede
- Alkmaar
- Heerenveen
- Groningen
Dat zijn er 7, nog 5 erbij uit Belgie?
6-4 lijkt me goede verhouding. Antwerpen, Brugge, Luik en Brussel in België. En al zeker Alkmaar, Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven en nog twee anderen in Nederland.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:09 schreef Grunner het volgende:
[..]
Zijn er niet slechts tien stadions nodig? Dat betekend dat er nog maar drie bij moeten. Er zal uiteindelijk vast nog wel één uit Nederland afvallen. Dan zou België vier stadions moeten leveren.
Zuid-Afrika doet het met tien stadions: http://www.stadionwelt.de/neu/sw_stadien/index.php?folder=sites/wm&site=2010
Kan ook, ik spiekte even bij het WK 2006 en daar gebruikten ze 12 stadions. Vandaar...quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:09 schreef Grunner het volgende:
[..]
Zijn er niet slechts tien stadions nodig? Dat betekend dat er nog maar drie bij moeten. Er zal uiteindelijk vast nog wel één uit Nederland afvallen. Dan zou België vier stadions moeten leveren.
Zuid-Afrika doet het met tien stadions: http://www.stadionwelt.de/neu/sw_stadien/index.php?folder=sites/wm&site=2010
Dat zou wat zijn geweest, had je 3 ploegen die gekwalificeerd waren en Luxemburg met die loodgieters en dakdekkers op het WKquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:34 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja, normaal gezien wel.
Maar louter als steun, ze zullen geen wedstrijden organiseren noch zelf deelnemen.
En misschien ook nog wel dichter bij elkaar dan Rotterdam en Adam, maar het gaat niet alleen om afstand hequote:Op vrijdag 9 november 2007 12:41 schreef Grunner het volgende:
[..]
Want? Alkmaar en Amsterdam liggen dichter bij elkaar dan Groningen en Heerenveen...
Als er in Luxemburg gespeeld zou worden zou Luxemburg natuurlijk niet rechtstreeks toegelaten worden, dat zou voor de FIFA en de andere Europese landen volstrekt onacceptabel zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn geweest, had je 3 ploegen die gekwalificeerd waren en Luxemburg met die loodgieters en dakdekkers op het WK
Nou vertel, waar gaat het dan wel om?quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En misschien ook nog wel dichter bij elkaar dan Rotterdam en Adam, maar het gaat niet alleen om afstand he
Inderdaad, dat zou gewoon de dood van de kandidatuur zijn natuurlijk... Ik denk dat ze in Luxemburg zelf ook wel beseffen dat dat niet kan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als er in Luxemburg gespeeld zou worden zou Luxemburg natuurlijk niet rechtstreeks toegelaten worden, dat zou voor de FIFA en de andere Europese landen volstrekt onacceptabel zijn.
Aha. Da's dan zonde.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:36 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Hou anders even het nieuws bij. Enschede en Heerenveen hebben de intentie uitgesproken mee te doen, Enschede breidt sowieso het stadion al uit. Arnhem daarentegen heeft aangegeven vooralsnog geen interesse te hebben
Dat maakt de zaken wel bijzonder moeiljk, want met Luik en zeker Brussel mis je twee belangrijke gaststeden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:10 schreef De_Postbode het volgende:
Dan sluiten we die tyfus Walen wat mij betreft gewoon buiten.
Vlaanelux.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:49 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Aha. Da's dan zonde.
Overigens bedoelde ik meer te zeggen dat het makkelijker is voor het Gelredome om uit te breiden naar minstens 40.000 plaatsen dan voor het Arke- of Abe Lenstra Stadion. Vooral Arke dan, daar passen er momenteel nog geen 15.000 in.
Het is alleen de vraag of de fundamenten van het stadion daar geschikt voor zijn. Bij het Arke Stadion schijnt het te kunnen, maar er zijn ook stadions waar het bouwtechnisch moeilijk is om een ring er bovenop te zetten.quote:Op zondag 11 november 2007 03:46 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
??
Het lijkt me vele malen makkelijker om het Arke stadion uit te breiden dan het Gelredome, wat een dak heeft en die rare dichte hoeken. Een ring bovenop het Arkestadion is daarbij vergeleken een peuleschil..
dat is nog altijd makkelijker dan een dakconstructie van vele miljoen slopen en wat anders doenquote:Op zondag 11 november 2007 10:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag of de fundamenten van het stadion daar geschikt voor zijn. Bij het Arke Stadion schijnt het te kunnen, maar er zijn ook stadions waar het bouwtechnisch moeilijk is om een ring er bovenop te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |