quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:32 schreef -XX- het volgende:
Zenuwachtig, gestresst, vrij, lui, brak, wasted..., maar toch nog super gelukkig.![]()
GANZ!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:44 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me op dit moment (al een tijdje hoor) echt fakking kudt! Ik zal er niet te diep op ingaan!![]()
![]()
Liefde is iets om van te genieten, maar nu lijd ik er belachelijk veel onder!![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd, let je serieus even op de "spelfouten"?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:17 schreef carla_ het volgende:
ik voel mijn goed kudt belazerd door een psycholoog van het gedertiem a.v.r en door mijn advocaat
en als ik de moet heb schrijf ik mijn verhaal a tot z in Relaties & Psychologie
Moe maar voldaan, toch de wedstrijd gelopen, wo0t !!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:18 schreef R34L-SIcK het volgende:
Verder baal ik, want ik zou vandaag een 15km wedstrijd lopen, maar ik heb storingsdienst, had vannacht dus tot 4 uur een storing en zit nu al weer op m'n werk, dus die wedstrijd laat ik denk ik maar schieten
Hoezo stiekemquote:Op zondag 3 juni 2007 01:59 schreef CocoJen het volgende:
Ik voel me een beetje gestressd omdat ik moet leren, maar mijn liefde zit achter me te gamen en ik wil hem een grappig filmpje laten zien maar hij is al een half uur bezig dus Fok ik wat in het rond en eigenlijk bevalt het me prima.
En ik zit stiekem angelina jolie plaatjes te bekijken, rr.
En anders krijg je straf of watquote:Op zondag 3 juni 2007 02:03 schreef CocoJen het volgende:
Omdat ik eigenlijk moet leren haha.
Herken t wel, hoe meer je je wilt concentreren, hoe minder t luktquote:Op zondag 3 juni 2007 02:05 schreef CocoJen het volgende:
Hahaha, I wish, want ik kan mijn gedachten never nooit meer op mijn leerwerk krijgen nu mwahah.
wat ben ik erg zeg,maar zwarte dos, hoe voel jij je? Erg last van je oogjes en je neus?
Hetzelfde maar over welke trut heb jij het?quote:Op zondag 3 juni 2007 04:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Moe, aangeschoten.. Maar 'n gezellige avond gehad met in mijn ogen flink wat leedvermaak. Wat is ze toch 'n eigenwijze trut en ze denkt dat ze zo belangrijk is en zo geliefd
'n Meisje dat zich vriendin noemt, maar da's meer als 't haar uitkomt. Ik heb al langer geleden besloten om haar links te laten liggen, maar anderen vinden dat moeilijker.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Hetzelfde maar over welke trut heb jij het?
edit: nigga stole my yoshiclassic..
Dat doe ik ook weleens! Geweldig is dat he?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:49 schreef webspider het volgende:
Helemaal in de ban van hits van 'vroeger'
Ja, echt wel! Ik kom in de diepste uithoeken van mijn MP3-verzameling!quote:Op zondag 3 juni 2007 12:02 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat doe ik ook weleens! Geweldig is dat he?
Volgende keer dat laatste biertje toch maar laten staan?quote:
En al die whiskey ookquote:Op zondag 3 juni 2007 13:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Volgende keer dat laatste biertje toch maar laten staan?.
quote:
Jaja, alsof jullie altijd zo meegaand zijn . . .quote:
Bedankt nog voor t wakker smssenquote:Op zondag 3 juni 2007 11:48 schreef scrub_nurse het volgende:
zo in ieder geval ff gesporten voor t eerst in tijden weer s gerend en dat ging goed
en als die zwartedoos nu eens wakker werd..
![]()
want om om je ongemotiveerde instelling om te buigen hoef je niet mentaal hard te zijn maar moet je dom zijn? Daar moet je een bikkel voor zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ongemotiveerd. Ik wou dat ik wat dommer was.
Misschien had je dit juist eerst nodig. Maar daar hebben we het van de week nog wel over.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef Burdie het volgende:.
Het gaat wel goed, op zich, maar ik baal heel erg van mezelf. En van een aantal dingen die zijn gebeurd. Ik heb het gevoel dat ik het nu echt verpest heb allemaal. En zie ook nog niet zo heel erg goed hoe het goed gaat komen.
ho isquote:Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef Logician het volgende:
Heel raar ik ben net wakker!
Ik heb vandaag geen verantwoordelijkheden dus ik dacht laat ik ééns een keer geen wekker zetten...
Voor iemand die bijna elke dag om 6:15 opstaat een erg rare gewaarwording
Ik normaal ook niet, heb bijna 15 uur geslapenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
ho is
ik kan dat niet hoor
op me werk tot 2100
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef coltje87 het volgende:
Ik ben verliefd. Maar ik wil niet te snel gaan, ik weet niet of ik het wel aandurf. Liefde is moeilijk..
Wat lijkt het me heerlijk als je gelukkig kunt worden van zulke materiële dingen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef alwaysleft het volgende:
Heel goed![]()
Ik heb me net een LCD tv besteld na weken zoekwerk![]()
![]()
motorisch goeie auto, maar ik vind m zooooow spug lelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Fiat Brava 1.6 16v
OT: ondanks 'n flinke last van m'n nek toch 'n goed gevoel
Zoietsquote:
quote:
Houniet....schatje van me....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:56 schreef Houniet het volgende:
[..]?
bijna weer internet thuisvoel me goed, vanavond naar Nijmegen toe, open dag voor me nieuwe HBO opleiding
![]()
je komt op de koffie....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:56 schreef Houniet het volgende:
[..]?
bijna weer internet thuisvoel me goed, vanavond naar Nijmegen toe, open dag voor me nieuwe HBO opleiding
![]()
Same herequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voel me wel okee, niet echt super goed ofzo
klinkt niet best, zo erg?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:16 schreef zwartedoos het volgende:
Tijd voor een gesprekje met 2 collega'sPuinruimen van assistentes ben ik meer dan zat
![]()
Gefeliciteerd! Ik ga er net weg, maar jij gaat er vast een toffe, wel kunstzinnige opleiding doen, als ik je fobo zo bekijk!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:52 schreef birdydontfly het volgende:
GOOOEEEDDD EINDELIJK DE UITSLAG VAN MN TEST BINNEN EN NU BEN IK OFFICIEEL KUNSTACADEMIE STUDENTnu ben ik uber cool.
hku here i come.
Same here, en gaar ook. Niet alleen van de temperatuurquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef Q. het volgende:
Going down. Tijd om te slapen.
Wat deed jij er dan? Ik ga illustratie doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik ga er net weg, maar jij gaat er vast een toffe, wel kunstzinnige opleiding doen, als ik je fobo zo bekijk!
OT: de hele freakin' dag al buikklachten. Maar other than that, prima.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voel me wel okee, niet echt super goed ofzo
En dat met dit weer!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:13 schreef dawg het volgende:
Lichamelijk een beetje slapjes, maar das niet gek aangezien ik vorige week woensdag een niertransplantatie heb gehad. Verder gaat alles goed, warm alleen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:33 schreef _Bar_ het volgende:bah dat dit maar snel weer over mag zijn....
huilt verder in bed
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:33 schreef _Bar_ het volgende:bah dat dit maar snel weer over mag zijn....
huilt verder in bed
Vertel mij watquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef Q. het volgende:
Hmmmz. Muziek doet rare dingen met je.
awww....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:49 schreef Lakai het volgende:
kloterig....
gister een feest gehad waar ik eigenlijk een beetje rond liep te lopen...
en ik voel mij eenzaam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |