quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:32 schreef -XX- het volgende:
Zenuwachtig, gestresst, vrij, lui, brak, wasted..., maar toch nog super gelukkig.![]()
GANZ!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:44 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me op dit moment (al een tijdje hoor) echt fakking kudt! Ik zal er niet te diep op ingaan!![]()
![]()
Liefde is iets om van te genieten, maar nu lijd ik er belachelijk veel onder!![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd, let je serieus even op de "spelfouten"?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:17 schreef carla_ het volgende:
ik voel mijn goed kudt belazerd door een psycholoog van het gedertiem a.v.r en door mijn advocaat
en als ik de moet heb schrijf ik mijn verhaal a tot z in Relaties & Psychologie
Moe maar voldaan, toch de wedstrijd gelopen, wo0t !!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:18 schreef R34L-SIcK het volgende:
Verder baal ik, want ik zou vandaag een 15km wedstrijd lopen, maar ik heb storingsdienst, had vannacht dus tot 4 uur een storing en zit nu al weer op m'n werk, dus die wedstrijd laat ik denk ik maar schieten
Hoezo stiekemquote:Op zondag 3 juni 2007 01:59 schreef CocoJen het volgende:
Ik voel me een beetje gestressd omdat ik moet leren, maar mijn liefde zit achter me te gamen en ik wil hem een grappig filmpje laten zien maar hij is al een half uur bezig dus Fok ik wat in het rond en eigenlijk bevalt het me prima.
En ik zit stiekem angelina jolie plaatjes te bekijken, rr.
En anders krijg je straf of watquote:Op zondag 3 juni 2007 02:03 schreef CocoJen het volgende:
Omdat ik eigenlijk moet leren haha.
Herken t wel, hoe meer je je wilt concentreren, hoe minder t luktquote:Op zondag 3 juni 2007 02:05 schreef CocoJen het volgende:
Hahaha, I wish, want ik kan mijn gedachten never nooit meer op mijn leerwerk krijgen nu mwahah.
wat ben ik erg zeg,maar zwarte dos, hoe voel jij je? Erg last van je oogjes en je neus?
Hetzelfde maar over welke trut heb jij het?quote:Op zondag 3 juni 2007 04:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Moe, aangeschoten.. Maar 'n gezellige avond gehad met in mijn ogen flink wat leedvermaak. Wat is ze toch 'n eigenwijze trut en ze denkt dat ze zo belangrijk is en zo geliefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |