Misschien had je dit juist eerst nodig. Maar daar hebben we het van de week nog wel over.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef Burdie het volgende:.
Het gaat wel goed, op zich, maar ik baal heel erg van mezelf. En van een aantal dingen die zijn gebeurd. Ik heb het gevoel dat ik het nu echt verpest heb allemaal. En zie ook nog niet zo heel erg goed hoe het goed gaat komen.
ho isquote:Op maandag 4 juni 2007 15:35 schreef Logician het volgende:
Heel raar ik ben net wakker!
Ik heb vandaag geen verantwoordelijkheden dus ik dacht laat ik ééns een keer geen wekker zetten...
Voor iemand die bijna elke dag om 6:15 opstaat een erg rare gewaarwording
Ik normaal ook niet, heb bijna 15 uur geslapenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
ho is
ik kan dat niet hoor
op me werk tot 2100
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef coltje87 het volgende:
Ik ben verliefd. Maar ik wil niet te snel gaan, ik weet niet of ik het wel aandurf. Liefde is moeilijk..
Wat lijkt het me heerlijk als je gelukkig kunt worden van zulke materiële dingen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef alwaysleft het volgende:
Heel goed![]()
Ik heb me net een LCD tv besteld na weken zoekwerk![]()
![]()
motorisch goeie auto, maar ik vind m zooooow spug lelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Fiat Brava 1.6 16v
OT: ondanks 'n flinke last van m'n nek toch 'n goed gevoel
Zoietsquote:
quote:
Houniet....schatje van me....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:56 schreef Houniet het volgende:
[..]?
bijna weer internet thuisvoel me goed, vanavond naar Nijmegen toe, open dag voor me nieuwe HBO opleiding
![]()
je komt op de koffie....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:56 schreef Houniet het volgende:
[..]?
bijna weer internet thuisvoel me goed, vanavond naar Nijmegen toe, open dag voor me nieuwe HBO opleiding
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |