Prachtige opmerking bij zo'n facial...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:48 schreef Meganog het volgende:
Eric: "Je moet gewoon slikken voordat je tieten er zometeen uitliggen".
Ja dat is zo triest.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:23 schreef schatje het volgende:
Huub gaat vanavond met Melissa zoenen? Hij zou toch iets met haar doen? Hij zei het volgens mij ook nog tegen Joris.
Nadat Natasia zei: "Dat slik ik niet."quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:48 schreef Meganog het volgende:
Eric: "Je moet gewoon slikken voordat je tieten er zometeen uitliggen".
welk plan.. en wanneer wordt die uitgevoerd?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:50 schreef webextreme.nl het volgende:
huub heeft een plan!!!! oeee dit word mooooooi!!!!
Wiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:50 schreef noekje het volgende:
Ze is echt trots dat ze in de kranten heeft gestaan.
Dat iedereen haar uitkotst is ze dan ook zeker trots op. Ze praat over populariteit en laat het dat nou net niet zijn.
Remember the gitar?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
welk plan.. en wanneer wordt die uitgevoerd?
Tante Natas natuurlijk. Die schreeuwt weer dat ze zo populair is en dat niemand haar gaat overtreffen.quote:
Vandaar ook dat ze steeds verder zakt in de popoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Tante Natas natuurlijk. Die schreeuwt weer dat ze zo populair is en dat niemand haar gaat overtreffen.
Juist, zo populair is ze. Wie ook heel populair is en wie iedereen ook op een feestje wil hebben omdat ze de nieuwe Paris Hilton is, is Amanda. Geen feest zonder dat die sletterige alcoholist is geweest. Helemaal onderaan..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze steeds verder zakt in de popo![]()
't Kind heeft wel meer waanideetjes, laat hem maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater: Lieke moet niks zeggen, she was bouncing on my dick.![]()
De dromen die hij over huub had hebben plaats gemaakt door (natte) dromen over Lieke?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
als visite van brain komt had hij het over, welk plan heeft ie niet tegen malissa gezegt natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
welk plan.. en wanneer wordt die uitgevoerd?
Dat vinden ze zelfs een teken van kracht; ze denken dat ze zo laten zien dat ze niet over zich heen laten lopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:55 schreef mootie het volgende:
Ik blijf het hilarisch vinden dat de self-proclaimed sterke mensen om het minste en geringste uit hun dak gaan.![]()
In de chill, toen Huub met Amanda op date was en Lieke meteen op Brian dook. Zoals ie gisteren even voordeed tijdens de stemming.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
gaat ie nou weer lieke op de kast jagen...............die heeft gister zooo haar best gedaan.....of heeft het iets met brain te maken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
Wat is de achterliggende gedachte achter het plan van Huub om met Melissa te zoenen?
Dat is denk stoer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
Wat is de achterliggende gedachte achter het plan van Huub om met Melissa te zoenen?
Rot zeg, nu zijn er TWEE mensen in die ene villa, waar hij para van wordt. Zou dat betekenen dat nu ook zijn medicatie wordt verdubbeld? Anders trekt hij dat NOOIT!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:01 schreef riri het volgende:
die stomme brian denkt dat huub lieke zomaar zou laten vallen voor een andere vrouw....hij heeft niet eens door dat huub zijn spel bedoeld is om de andere spelers te mindfucken en zeker die brian
lieke heeft brian in de mangelgreep...hij is helemaal para van haar...prachtig om te zien
Zeg nou niet van die enge dingenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:02 schreef Polonium-120 het volgende:
ik moet er niet aan denken dat brian ooit kinderen krijgt....
Geen idee, hij vindt haar al vanaf het begin lekker en heeft zich voorgenomen met haar te zoenen. Zoiets?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater heeft een litteken op zijn hand, opgelopen tijdens het shoppen in een supermarkt. Als hij naar het litteken kijkt denkt hij altijd: IK MOET GOED NAAR MIJN MOEDER LUISTEREN.
Ach, later als hij groot is, maar dat duurt nog héél lang hoor. No worries.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:02 schreef Polonium-120 het volgende:
ik moet er niet aan denken dat brian ooit kinderen krijgt....
Wat een suf script dan weer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:05 schreef Marrije het volgende:
Geen idee, hij vindt haar al vanaf het begin lekker en heeft zich voorgenomen met haar te zoenen. Zoiets?
Dus wat doet ie met Amanda? Zijn moeder zei dumpen en wat doet Brian? Die haalt de band ff strakker aan en gaat van vrije relatie naar 'vaste verkering'quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater heeft een litteken op zijn hand, opgelopen tijdens het shoppen in een supermarkt. Als hij naar het litteken kijkt denkt hij altijd: IK MOET GOED NAAR MIJN MOEDER LUISTEREN.
Nogal ja...quote:
Die pakt haar anaal op een camping.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus wat doet ie met Amanda? Zijn moeder zei dumpen en wat doet Brian?
Ja man.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:09 schreef grazygirl het volgende:
aan het praatje te horen een maatje van rat?
Wat denk je man, weet je jongen, man, dat zie je toch zo man. Broer van Jonathan .quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:08 schreef getl0st het volgende:
Wie de neuk is dat nou weer?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:10 schreef mootie het volgende:
Aaaaaaah daar is die flikker, zegt bezoeker met alweer een debiele stem. Zou Brian zijn vrienden daarop uitzoeken, zodat zijn eigen stem niet zo opvalt?
Robert man.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:12 schreef Varen het volgende:
Hoe heet die vogel?
Yep.quote:
Ik gun uiteraard Lieke beter dan die kaboutah, maar nicht Nitch is geen optie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:13 schreef rooie3 het volgende:
Zou wel lachen zijn als Lieke morgen met Mitch gaat kloten.
Waarom niet? Aan Mitch zal het niet liggen, als die al voor Amanda gaat. . . is ie ook wel om te kopen wat met Lieke te doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik gun uiteraard Lieke beter dan die kaboutah, maar nicht Nitch is geen optie.![]()
Wiet!quote:
Dan word huubje mooi kwaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik gun uiteraard Lieke beter dan die kaboutah, maar nicht Nitch is geen optie.![]()
Schijnt zo, ik heb dat wel eerder gehoord, of het zo is, geen idee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:17 schreef Copycat het volgende:
Met Apple kun je niet streamen?
Voor dat witte poeder is andersom logischer...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:18 schreef FdW het volgende:
Vervoer van containers naar het Caribisch gebied.
En die containers komen nooit terug..................
Alleen via wmp voor de mac. Geen 4 streams tegelijk in de browser.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijnt zo, ik heb dat wel eerder gehoord, of het zo is, geen idee.
gewoon, vindt hij geilquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
Voordat die gozert de misdaad pleegt ontkent ie al.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor dat witte poeder is andersom logischer...
Een gesprek tussen Brian en Robert is mij denk ik te surrealistisch.
Je weet toch dat die gasten boven de wet staan. Schijt aan alles.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef Kinga het volgende:
hij gaat whiskey drinken? Ik dacht dat ie met de auto is...
Cokehandel loont!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef rooie3 het volgende:
Die gasten rijden allemaal beste bakken.
Heeft die vast geleend. Hij wilde vast niet met zijn volkswagen polo op de streams verschijnen. Hij is een stagiaire.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef rooie3 het volgende:
Hij is gediplomeerd stagiair.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef rooie3 het volgende:
Dat viel mij ook op.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:23 schreef riri het volgende:
zo brian...dat komt je bekend voor dat zuigen toch......
mitch heeft gezegd dat hij het niet met lieke kan doen, hij vindt haar veel te gespierd, niet zijn typequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:13 schreef rooie3 het volgende:
Zou wel lachen zijn als Lieke morgen met Mitch gaat kloten.
Bij mij 5 minuten geleden toen de streams op mute gingen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef Polonium-120 het volgende:
oh god... wanneer houdt deze lijdensweg op...
Kan ik iets voor je betekenen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef Polonium-120 het volgende:
oh god... wanneer houdt deze lijdensweg op...
Als die gozert eerlijk is (wishful thinking).. zegt ie gewoon.. de buitenwereld haat jequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Kan ik iets voor je betekenen?
Brian wil nieuws uit de buitenwereld. Jongen: oh waar moet ik beginnen...ik ga niet op vakantie.
Ja, daar zit je op te wachten.
Die date Michael uit Groningen is meer een type voor Nitch.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mitch heeft gezegd dat hij het niet met lieke kan doen, hij vindt haar veel te gespierd, niet zijn type
Zo vreemd, je prijst iemand toch niet omdat hij NIET slaat! Dat will gewoon zeggen dat diegene normaal wel slaat!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:32 schreef Tissik het volgende:
Ook, deze visite looft Brrrian weer om zijn inhoudingsvermogen, want in het echt leven, nò!
Maw: in het echte leven is Brrraindead gewoon agressieve psychopaat, die zijn handjes graag laat wapperen.
Nou ok, dat is hij in DGK óók een beetje, maar het is niets vergeleken bij het echte leven, nò.
Eeeeeeew Brian heeft vieze knoppen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:32 schreef Polonium-120 het volgende:
"hij pusht een paar hele vieze knoppen van je"...
helaasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian wil nieuws uit de buitenwereld. Jongen: oh waar moet ik beginnen...ik ga niet op vakantie.
waarom trek je niet even iets makkelijkers (luchtigers) aan...quote:
Bij Brian is dat doodnormaal hoor! Iedereen die op visite komt, bewondert Brrrian omdat hij zo weinig slaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo vreemd, je prijst iemand toch niet omdat hij NIET slaat! Dat will gewoon zeggen dat diegene normaal wel slaat!![]()
Op vakantie gaan betekent de nor in. Ergo, geen bajes op korte termijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian wil nieuws uit de buitenwereld. Jongen: oh waar moet ik beginnen... ik ga niet op vakantie.
Hij wordt toch uitgedaagdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo vreemd, je prijst iemand toch niet omdat hij NIET slaat! Dat will gewoon zeggen dat diegene normaal wel slaat!![]()
Kom op man, dat snap je toch wel. Bonaire all the way.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
Even serieus, waarom praten die jongens zo? Zijn ze niet van hier of kunnen ze het gewoon niet?
Teken vd duivelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:38 schreef Kinga het volgende:
Hij heeft een beetje een unibrow.
Maaaaaar als je zo praat.... hoe kom je dan ooit aan een normale baan!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op man, dat snap je toch wel. Bonaire all the way.
Praten in Nederland geen Nederlandsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
Even serieus, waarom praten die jongens zo? Zijn ze niet van hier of kunnen ze het gewoon niet?
Hij komt van de straat, dat werkt daar niet zoquote:
Monobrowquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:38 schreef Kinga het volgende:
Hij heeft een beetje een unibrow.
Dit zet de mensen aan tot racisme! Gooi die jongens eruit!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tss kijk die losers zitten met hun sigaartje![]()
Ja precies, in het echte leven slaat hij je op je bek als je zonder aanleiding vuilnis over hem gooit, erg hequote:
Dat mag Netty zichzelf dan aanrekenen, dat ze een 'kind van de straat' heeft opgevoed.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij komt van de straat, dat werkt daar niet zo
Nederland man, je mag niet discrimineren, ook niet op een accent.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maaaaaar als je zo praat.... hoe kom je dan ooit aan een normale baan!![]()
Maar als je zo'n collega hebt...... dan moet je stiekum toch heel hard lachen de hele tijd? Gaat ten koste van de productiviteit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nederland man, je mag niet discrimineren, ook niet op een accent.
Eigenlijk niet. De rest doe je om het uitgaan, zuipen en wippen te faciliteren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:41 schreef rooie3 het volgende:
Huub het leven bestaat uit meer dan uitgaan,zuipen en wippen.
Nò, dan ga je gewoon naar die werk, nò, en dan moeten ze je wel aannemen, weet je, want discrimatie, you know, nò. Dat is het, exactly. Chill, nò.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maaaaaar als je zo praat.... hoe kom je dan ooit aan een normale baan!![]()
Euh hij was toch door 2 homo's opgevoedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat mag Netty zichzelf dan aanrekenen, dat ze een 'kind van de straat' heeft opgevoed.![]()
Als je zo'n collega hebt, heb je een kutbaan. Dan vergaat je het lachen welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als je zo'n collega hebt...... dan moet je stiekum toch heel hard lachen de hele tijd? Gaat ten koste van de productiviteit.![]()
Daar heb ik die 2 niet meer voor nodig, helaas.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:40 schreef demins het volgende:
[..]
Dit zet de mensen aan tot racisme! Gooi die jongens eruit!![]()
Ik ken Antilianen die pas zo gaan praten als ze eilandgenoten tegenkomen dus wie weet spreekt deze man met zijn collega's gewoon correct NLquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als je zo'n collega hebt...... dan moet je stiekum toch heel hard lachen de hele tijd? Gaat ten koste van de productiviteit.![]()
Tsja, raar verhaal ook, waar was loeder Netty? Zat ze misschien ook toevallig in een ijzeren kooi? Het roept toch vragen op...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh hij was toch door 2 homo's opgevoed
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb ik die 2 niet meer voor nodig, helaas.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ken Antilianen die pas zo gaan praten als ze eilandgenoten tegenkomen dus wie weet spreekt deze man met zijn collega's gewoon correct NL
Hope soquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat BQ de familie Kubatz en Blank al genoeg vindt.
hee housssop...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
Wie is de Pablo Escobar look-a-like met die sigaar![]()
Keep your friends close and your enemies closer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:47 schreef rooie3 het volgende:
En hoppa weer bij Amanda op schoot.
Wat wil hij hier nu mee bereiken.
Als ik Lieke was schopte ik hem echt uit bed.
Wat bedoel je? Die tent is vergeven van de criminelen.quote:
Ik sta verbijsterd van zoveel originaliteitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:47 schreef mootie het volgende:
Brian wou een t-shirtshop oprichten.
Wat dacht jij dan?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb ik die 2 niet meer voor nodig, helaas.![]()
Lees de rest dan ook.quote:
Waar blijkt dat uit dan? Onderbouw het eens.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Die tent is vergeven van de criminelen.
Kijk jij wel eens?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit dan? Onderbouw het eens.
Ik zou het worden als ik naar de beelden kijk van de Fam. Kubatz en consorten.quote:
En daar wil hij dan Para Brotha t-shirts gaan verkopen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:47 schreef mootie het volgende:
Brian wou een t-shirtshop oprichten.
Net zeg je nog dat je ze daar niet voor nodig hebtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou het worden als ik naar de beelden kijk van de Fam. Kubatz en consorten.
En net zeg je dat je daar geen beelden voor nodig hebtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou het worden als ik naar de beelden kijk van de Fam. Kubatz en consorten.
lolquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En net zeg je dat je daar geen beelden voor nodig hebt![]()
En Para Sistah shirts!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar wil hij dan Para Brotha t-shirts gaan verkopen?![]()
Volgens mij weet ik wat jij moet invullen in deze pollquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef blomst het volgende:
Wat is dat voor programma waar ze naar kijken, als dat mens kanker heeft en niet op tijd euthanasie pleegt, dan heb je ook nog een grote kans dat je niets met die nier kunt.
Gegarandeerd dat dat een goudmijntje is.... Behalve als Brian ze verkoopt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar wil hij dan Para Brotha t-shirts gaan verkopen?![]()
Ik had het over deze 2. Alle voorgangers waren voldoende.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En net zeg je dat je daar geen beelden voor nodig hebt![]()
Dus je bent nu wel racistquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik had het over deze 2. Alle voorgangers waren voldoende.
Brains lonkt naar een partijtje dat van de vrachtwagen is gevallen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat dat een goudmijntje is.... Behalve als Brian ze verkoopt.
Carlos ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Tissik het volgende:
Interessant... Achter (de buren, de snackbar, God) heeft tegen Brrraindead gezegd dat 9 van de 10 mensen Huub allang in elkaar geramd zou hebben (lang leve die geweldige Brrrian die zich zo goed kan beheersen, het kind van God).
Verdomd, ineens valt het kwartje wat kindjes van God in werkelijkheid betekent!
Bingo!!!
![]()
Dat zei carlosquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Tissik het volgende:
Interessant... Achter (de buren, de snackbar, God) heeft tegen Brrraindead gezegd dat 9 van de 10 mensen Huub allang in elkaar geramd zou hebben (lang leve die geweldige Brrrian die zich zo goed kan beheersen, het kind van God).
Bingo!!!
![]()
Brian is de bastaard-zoon van John de Mol?!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Tissik het volgende:
Bingo!!!
![]()
Nu pas?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Tissik het volgende:
Bingo!!!
![]()
En waarom er zoveel gevloekt wordt....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Tissik het volgende:
Bingo!!!
![]()
O (stomme buffers ook)quote:
die vriend van brian en jonathan gaan na hun studie gewoon terug naar de antillen, die vriendin van jonathan studeert rechten, ze zijn geloof ik ook geen trash, hoezeer sommige gasten hier dat ook willen gelovenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ken Antilianen die pas zo gaan praten als ze eilandgenoten tegenkomen dus wie weet spreekt deze man met zijn collega's gewoon correct NL
brian kotsbak jrquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is de bastaard-zoon van John de Mol?!![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik al, je bent een beetje traag, kwartjes bestaan niet meerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:01 schreef Tissik het volgende:
[..]
O (stomme buffers ook)![]()
Mgoed, toch denk ik dat mijn kwartje goed gevallen is wbt de kreet "kindjes van God".
Arme Willeke Alberti...quote:
Goudmijntje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat dat een goudmijntje is.... Behalve als Brian ze verkoopt.
Niet voor niks die kamervragen. Maar goed, het doel heiligt de middelen denken ze bij BNN.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:03 schreef FuTilE het volgende:
Hmmm, tamelijk bizar, die donorenshow...
Flink tegen elkaar opbieden met de meest nuttige of interessante persoonlijke kwaliteiten om een nier in de wacht te slepen.
Kun je nagaan!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, je bent een beetje traag, kwartjes bestaan niet meer
Het zijn allemaal racisten geloof ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die vriend van brian en jonathan gaan na hun studie gewoon terug naar de antillen, die vriendin van jonathan studeert rechten, ze zijn geloof ik ook geen trash, hoezeer sommige gasten hier dat ook willen geloven
Als het een goudmijntje is dan loopt Tien al een tijdje binnen... ze zijn al maanden te koop in de webshop van Tien.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Goudmijntje?
Misschien 1 of 2 Fok!kers die er eentje zou willen bestellen![]()
Pff moet je wel een die hard Brian fan zijn...die zijn er toch niet zoveel, wel![]()
hij had geld nodig voor zijn nieuwe zender?... misschien is john ook een hoertje geweest?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arme Willeke Alberti...
Gaat je man vreemd, maakt hij die andere vrouw ook nog zwanger, blijkt hij vreemd te gaan met Netty...
Zat John toen in een depressie ofzo?? Drank, drugs?? Hoe kan dit?!![]()
Ik geloof ook niet dat het een beroerdeling is die Robert...maar het is geen reclame voor hem om bevriend te zijn met trailer trash als Brianquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die vriend van brian en jonathan gaan na hun studie gewoon terug naar de antillen, die vriendin van jonathan studeert rechten, ze zijn geloof ik ook geen trash, hoezeer sommige gasten hier dat ook willen geloven
Ja, ik snap de (politieke en sociale) controverse wel, maar daarbij is het hele concept ook nog eens praktisch moeilijk uit te voeren zonder dat het te precair wordt. Er zitten nogal wat tenenkrommende momenten in de uitzending.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet voor niks die kamervragen. Maar goed, het doel heiligt de middelen denken ze bij BNN.
Toen John nog met Willeke getrouwd was (zo'n 26 jaar geleden) was Willeke degene die het meeste binnenbrachtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hij had geld nodig voor zijn nieuwe zender?... misschien is john ook een hoertje geweest?
Ik verdenk jou ervan dat jij in de plaatselijke kroeg in een Para t-shirt aan de bar hangt..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het een goudmijntje is dan loop Tien al een tijdje binnen... ze zijn al maanden te koop in de webshop van Tien.
Ach, met de juiste 'branding'. Hier en daar wat Para Brotha remixes op TMF doen wonderenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Goudmijntje?
Pff moet je wel een die hard Brian fan zijn...die zijn er toch niet zoveel, wel![]()
Wie stond er ook alweer op 2 in de popo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Goudmijntje?
Zolang we grappen mogen maken over de uitspraak van Belgen en de boertje van buutn, mogen we dat ook van Antillianen doen. Dat heeft niets met racisme te maken. Alleen het aanscherpen van verschillen die er nu eenmaal bestaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zijn allemaal racisten geloof ik
Ik hoorde zulke vreemde verhalen over een crimineel... ik ging maar even ging kijken, ik zie gewoon een normale jongen![]()
Hij praat wel met accent, maar dat hebben mensen van de antillen wel vaker
Iemand die 5 minuten binnen is en zegt......aha, daar zit die vieze flikker (lees Eric) heeft voor mij afgedaan. Asovolk, niet meer en niet minder.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij praat wel met accent, maar dat hebben mensen van de antillen wel vaker
Tenzij het 'onwaarschijnlijke' gebeurt en deze uitzending donors oplevert... Ik zal me niet opgeven. Ben al donor sinds 1998.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:54 schreef FdW het volgende:
Weer zo'n domme opmerking van de kaboutah.![]()
Dit gaat niet ten koste van anderen.![]()
Hij vergeet degenen die boven aan de lijst staan, en door deze aktie langer moeten wachten.![]()
Nou ehm... Nee... het shirt is zwart dus dat draag ik sowieso al nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ervan dat jij in de plaatselijke kroeg in een Para t-shirt aan de bar hangt..![]()
Volgens mij is Brains de enige die hem in een popo laat staan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie stond er ook alweer op 2 in de popo?![]()
Waarvoor wordt jij geïnterviewd? (nieuwsgierig)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ehm... Nee... het shirt is zwart dus dat draag ik sowieso al niet![]()
Maar die "Wie is hier nou het kijkcijferkanon" is op zich wel grappig... wel jammer dat ik die niet meer in huis kan hebben voor ik dinsdag geïnterviewd word
Doe nou niet zo naief, hij is toch gedoodverfde winnaar, Tien zet hem waar ze willenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie stond er ook alweer op 2 in de popo?![]()
Vind je belgen ook al crimineelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Zolang we grappen mogen maken over de uitspraak van Belgen en de boertje van buutn, mogen we dat ook van Antillianen doen. Dat heeft niets met racisme te maken. Alleen het aanscherpen van verschillen die er nu eenmaal bestaan.
Dat klink heel eng.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef FuTilE het volgende:
"Niertjes, niertjes mensen, wie maakt me lossssss?"
Gelukkig zeggen de andere bewoners dat nooit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand die 5 minuten binnen is en zegt......aha, daar zit die vieze flikker (lees Eric) heeft voor mij afgedaan. Asovolk, niet meer en niet minder.
Psies, in de volgende staat hij op 1, en Huub ergens in de middenmoot om vervolgens ineens pardoes op 0 uit te komen. Hoe voorspelbaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe nou niet zo naief, hij is toch gedoodverfde winnaar, Tien zet hem waar ze willen![]()
'quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef FuTilE het volgende:
Het Eemnesser huis-aan-huis-bladquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:10 schreef Tissik het volgende:
[..]
Waarvoor wordt jij geïnterviewd? (nieuwsgierig)
Moet eric maar niet zo een groot probleem maken van dat woord en huichelachtig amanda ervoor willen aangeven, dan krijg je datquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand die 5 minuten binnen is en zegt......aha, daar zit die vieze flikker (lees Eric) heeft voor mij afgedaan. Asovolk, niet meer en niet minder.
Iets lokaals... niet van belangquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:10 schreef Tissik het volgende:
[..]
Waarvoor wordt jij geïnterviewd? (nieuwsgierig)
Als je dat verschil niet ziet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen de andere bewoners dat nooit.
het is zo slecht, maar eenmaal in de koekepan en goed op smaak brengen... doe mij er toch maar twee...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef FuTilE het volgende:
Er moet een nettere neutralere manier zijn om een programma tbv donorwerving te maken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef demins het volgende:
[..]
Tenzij het 'onwaarschijnlijke' gebeurt en deze uitzending donors oplevert... Ik zal me niet opgeven. Ben al donor sinds 1998.
eric is ook een vieze flikkerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durf niet naar de donorshow te kijken (serieus)... maar begrijp ik goed dat mensen een soort van strijd aan moeten gaan voor een donororgaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Melissa zegt dat ze het die jongen het meest gunt omdat hij nog een heel leven voor zich heeft
De andere 2 niet dan (met een donornier)![]()
Ook een goed punt, dat ze nog streams kijkt is dan ook wel hypocriet te noemenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen de andere bewoners dat nooit.
En trouwens, jij zegt ook vrij snel dat het crimineel volk is. Dan ben je toch eigenlijk ook aso?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep...John de Mol komt ook met de nieuwe tieten show..i.s.m. de Bergmankliniekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik durf niet naar de donorshow te kijken (serieus)... maar begrijp ik goed dat mensen een soort van strijd aan moeten gaan voor een donororgaan?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Psies, in de volgende staat hij op 1, en Huub ergens in de middenmoot om vervolgens ineens pardoes op 0 uit te komen. Hoe voorspelbaar.
Het gaat je niet lukkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En trouwens, jij zegt ook vrij snel dat het crimineel volk is. Dan ben je toch eigenlijk ook aso?
Nou, het zijn een stel flinke nieren hoor. Als je ze dan toch zo graag wilt eten, zou ik ze paneren, even aanbakken op hoog vuur in een koekepan en ze vervolgens in aluminiumfolie een uurtje lang goed laten doorgaren in een oven op 150 graden, met een bakje water eronder.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is zo slecht, maar eenmaal in de koekepan en goed op smaak brengen... doe mij er toch maar twee...
yeah right...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Yep...John de Mol komt ook met de nieuwe tieten show..i.s.m. de Bergmankliniek
Het schoot er per ongeluk uit... door dat gedoe over die t-shirts was ik net al op de Tien site gaan kijken, en toen riep Mokum ook nog iets over dat ik in een para shirt in de kroeg zou hangen... en toen was de link gelegd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja duh, zeg het dan ook niet... nu wil ik het weten.![]()
Nou..........ik welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
Ik snap Huub af en toe echt niet hoor.
[afbeelding]
Boeit me ook niet, ben je donor ? Boeit me welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Yep...John de Mol komt ook met de nieuwe tieten show..i.s.m. de Bergmankliniek
Mijn moeder heeft me opgegeven...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Er moet een nettere neutralere manier zijn om een programma tbv donorwerving te maken.
Bijdewees, was jij in 1998 dan al meerderjarig?
Die wilde ik net posten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
Ik snap Huub af en toe echt niet hoor.
[afbeelding]
goed dat je dat even meldt... ik was bijna van plan om een overleden familielid op te graven...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, het zijn een stel flinke nieren hoor. Als je ze dan toch zo graag wilt eten, zou ik ze paneren, even aanbakken op hoog vuur in een koekepan en ze vervolgens in aluminiumfolie een uurtje lang goed laten doorgaren in een oven op 150 graden, met een bakje water eronder.
Daarna zijn ze overigens niet meer te transplanteren.Of ja, dat kan wel, maar dan werken ze minder goed.
Thanx voor het oplichten van een tipje van de sluierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het schoot er per ongeluk uit... door dat gedoe over die t-shirts was ik net al op de Tien site gaan kijken, en toen riep Mokum ook nog iets over dat ik in een para shirt in de kroeg zou hangen... en toen was de link gelegd.
Het interview is namelijk op het terras van de kroeg
Maar goed..... het is off-topic![]()
![]()
Je moeder is een schatquote:
Dinsdag zei je....dinsdag he?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het schoot er per ongeluk uit... door dat gedoe over die t-shirts was ik net al op de Tien site gaan kijken, en toen riep Mokum ook nog iets over dat ik in een para shirt in de kroeg zou hangen... en toen was de link gelegd.
Het interview is namelijk op het terras van de kroeg
Maar goed..... het is off-topic![]()
![]()
Ach ik denk dat je het een beetje nuchter moet bekijken...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik durf niet naar de donorshow te kijken (serieus)... maar begrijp ik goed dat mensen een soort van strijd aan moeten gaan voor een donororgaan?
Tis te ziek voor woordenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach ik denk dat je het een beetje nuchter moet bekijken...
De 3 personen die gereageerd hebben om in aanmerking te komen weten dat ze vanavond niet gekozen kunnen worden. Ondertussen blijven ze gewoon op de wachtlijst staan.
Ze hebben ahw niets te verliezen.
Ik denk dat het best goed is om mensen in beeld te brengen die de noodzaak van zo'n orgaandonatie onderstrepen.
Het meest bizarre van dit programma vind ik dat de donateur in beeld is die niet lang meer te leven heeft![]()
FF serieus, is dat echt zo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het meest bizarre van dit programma vind ik dat de donateur in beeld is die niet lang meer te leven heeft![]()
Ja, daarom vermeld ik dat altijd even expliciet erbij. Als ik een kwartje had gekregen voor elke keer dat men mij kwaad opbelde na zo'n transplantie van een al aangebakken nier....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
goed dat je dat even meldt... ik was bijna van plan om een overleden familielid op te graven...
Die dacht dat je in je leven alleen maar een kut nodig hadquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
Amanda snapt het allemaal niet zo.
[afbeelding]
Dat is wel heel bizar...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach ik denk dat je het een beetje nuchter moet bekijken...
De 3 personen die gereageerd hebben om in aanmerking te komen weten dat ze vanavond niet gekozen kunnen worden. Ondertussen blijven ze gewoon op de wachtlijst staan.
Ze hebben ahw niets te verliezen.
Ik denk dat het best goed is om mensen in beeld te brengen die de noodzaak van zo'n orgaandonatie onderstrepen.
Ze moeder heeft hem totaal opgegeven en dat vind jij lief?quote:
Volgens mij denkt ze dat nog steeds.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die dacht dat je in je leven alleen maar een kut nodig had
De donateur gaat bepalen wie van de drie haar nier gaat krijgen na haar overlijden...ze is terminaalquote:
Kun je die tegenwoordig ook transplanteren?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan is ze in goed gezelschapquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
Amanda snapt het allemaal niet zo.
[afbeelding]
Ja sort of, vraag maar aan Kellyquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je die tegenwoordig ook transplanteren?
Klopt http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=214&ar=1467wmv&ak=nullquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |