'quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef FuTilE het volgende:
"Niertjes, niertjes mensen, wie maakt me lossssss?"
Het Eemnesser huis-aan-huis-bladquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:10 schreef Tissik het volgende:
[..]
Waarvoor wordt jij geïnterviewd? (nieuwsgierig)
Moet eric maar niet zo een groot probleem maken van dat woord en huichelachtig amanda ervoor willen aangeven, dan krijg je datquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand die 5 minuten binnen is en zegt......aha, daar zit die vieze flikker (lees Eric) heeft voor mij afgedaan. Asovolk, niet meer en niet minder.
Iets lokaals... niet van belangquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:10 schreef Tissik het volgende:
[..]
Waarvoor wordt jij geïnterviewd? (nieuwsgierig)
Als je dat verschil niet ziet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen de andere bewoners dat nooit.
het is zo slecht, maar eenmaal in de koekepan en goed op smaak brengen... doe mij er toch maar twee...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef FuTilE het volgende:
"Niertjes, niertjes mensen, wie maakt me lossssss?"
Er moet een nettere neutralere manier zijn om een programma tbv donorwerving te maken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef demins het volgende:
[..]
Tenzij het 'onwaarschijnlijke' gebeurt en deze uitzending donors oplevert... Ik zal me niet opgeven. Ben al donor sinds 1998.
eric is ook een vieze flikkerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand die 5 minuten binnen is en zegt......aha, daar zit die vieze flikker (lees Eric) heeft voor mij afgedaan. Asovolk, niet meer en niet minder.
Ik durf niet naar de donorshow te kijken (serieus)... maar begrijp ik goed dat mensen een soort van strijd aan moeten gaan voor een donororgaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Melissa zegt dat ze het die jongen het meest gunt omdat hij nog een heel leven voor zich heeft
De andere 2 niet dan (met een donornier)![]()
Ook een goed punt, dat ze nog streams kijkt is dan ook wel hypocriet te noemenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen de andere bewoners dat nooit.
En trouwens, jij zegt ook vrij snel dat het crimineel volk is. Dan ben je toch eigenlijk ook aso?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep...John de Mol komt ook met de nieuwe tieten show..i.s.m. de Bergmankliniekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik durf niet naar de donorshow te kijken (serieus)... maar begrijp ik goed dat mensen een soort van strijd aan moeten gaan voor een donororgaan?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Psies, in de volgende staat hij op 1, en Huub ergens in de middenmoot om vervolgens ineens pardoes op 0 uit te komen. Hoe voorspelbaar.
Het gaat je niet lukkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En trouwens, jij zegt ook vrij snel dat het crimineel volk is. Dan ben je toch eigenlijk ook aso?
Nou, het zijn een stel flinke nieren hoor. Als je ze dan toch zo graag wilt eten, zou ik ze paneren, even aanbakken op hoog vuur in een koekepan en ze vervolgens in aluminiumfolie een uurtje lang goed laten doorgaren in een oven op 150 graden, met een bakje water eronder.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is zo slecht, maar eenmaal in de koekepan en goed op smaak brengen... doe mij er toch maar twee...
yeah right...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Yep...John de Mol komt ook met de nieuwe tieten show..i.s.m. de Bergmankliniek
Het schoot er per ongeluk uit... door dat gedoe over die t-shirts was ik net al op de Tien site gaan kijken, en toen riep Mokum ook nog iets over dat ik in een para shirt in de kroeg zou hangen... en toen was de link gelegd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja duh, zeg het dan ook niet... nu wil ik het weten.![]()
Nou..........ik welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
Ik snap Huub af en toe echt niet hoor.
[afbeelding]
Boeit me ook niet, ben je donor ? Boeit me welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Yep...John de Mol komt ook met de nieuwe tieten show..i.s.m. de Bergmankliniek
Mijn moeder heeft me opgegeven...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Er moet een nettere neutralere manier zijn om een programma tbv donorwerving te maken.
Bijdewees, was jij in 1998 dan al meerderjarig?
Die wilde ik net posten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
Ik snap Huub af en toe echt niet hoor.
[afbeelding]
goed dat je dat even meldt... ik was bijna van plan om een overleden familielid op te graven...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, het zijn een stel flinke nieren hoor. Als je ze dan toch zo graag wilt eten, zou ik ze paneren, even aanbakken op hoog vuur in een koekepan en ze vervolgens in aluminiumfolie een uurtje lang goed laten doorgaren in een oven op 150 graden, met een bakje water eronder.
Daarna zijn ze overigens niet meer te transplanteren.Of ja, dat kan wel, maar dan werken ze minder goed.
Thanx voor het oplichten van een tipje van de sluierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het schoot er per ongeluk uit... door dat gedoe over die t-shirts was ik net al op de Tien site gaan kijken, en toen riep Mokum ook nog iets over dat ik in een para shirt in de kroeg zou hangen... en toen was de link gelegd.
Het interview is namelijk op het terras van de kroeg
Maar goed..... het is off-topic![]()
![]()
Je moeder is een schatquote:
Dinsdag zei je....dinsdag he?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het schoot er per ongeluk uit... door dat gedoe over die t-shirts was ik net al op de Tien site gaan kijken, en toen riep Mokum ook nog iets over dat ik in een para shirt in de kroeg zou hangen... en toen was de link gelegd.
Het interview is namelijk op het terras van de kroeg
Maar goed..... het is off-topic![]()
![]()
Ach ik denk dat je het een beetje nuchter moet bekijken...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik durf niet naar de donorshow te kijken (serieus)... maar begrijp ik goed dat mensen een soort van strijd aan moeten gaan voor een donororgaan?
Tis te ziek voor woordenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach ik denk dat je het een beetje nuchter moet bekijken...
De 3 personen die gereageerd hebben om in aanmerking te komen weten dat ze vanavond niet gekozen kunnen worden. Ondertussen blijven ze gewoon op de wachtlijst staan.
Ze hebben ahw niets te verliezen.
Ik denk dat het best goed is om mensen in beeld te brengen die de noodzaak van zo'n orgaandonatie onderstrepen.
Het meest bizarre van dit programma vind ik dat de donateur in beeld is die niet lang meer te leven heeft![]()
FF serieus, is dat echt zo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het meest bizarre van dit programma vind ik dat de donateur in beeld is die niet lang meer te leven heeft![]()
Ja, daarom vermeld ik dat altijd even expliciet erbij. Als ik een kwartje had gekregen voor elke keer dat men mij kwaad opbelde na zo'n transplantie van een al aangebakken nier....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
goed dat je dat even meldt... ik was bijna van plan om een overleden familielid op te graven...
Die dacht dat je in je leven alleen maar een kut nodig hadquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
Amanda snapt het allemaal niet zo.
[afbeelding]
Dat is wel heel bizar...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach ik denk dat je het een beetje nuchter moet bekijken...
De 3 personen die gereageerd hebben om in aanmerking te komen weten dat ze vanavond niet gekozen kunnen worden. Ondertussen blijven ze gewoon op de wachtlijst staan.
Ze hebben ahw niets te verliezen.
Ik denk dat het best goed is om mensen in beeld te brengen die de noodzaak van zo'n orgaandonatie onderstrepen.
Ze moeder heeft hem totaal opgegeven en dat vind jij lief?quote:
Volgens mij denkt ze dat nog steeds.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die dacht dat je in je leven alleen maar een kut nodig had
De donateur gaat bepalen wie van de drie haar nier gaat krijgen na haar overlijden...ze is terminaalquote:
Kun je die tegenwoordig ook transplanteren?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan is ze in goed gezelschapquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
Amanda snapt het allemaal niet zo.
[afbeelding]
Ja sort of, vraag maar aan Kellyquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je die tegenwoordig ook transplanteren?
Klopt http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=214&ar=1467wmv&ak=nullquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |