Elke keer als hij zich ergens op concentreert trekt hij zon apensmoelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Speciaal voor jullie, een cap zonder geluid .......
[afbeelding]
Huub viel vanmiddag Eric en Lieke af en nam het voor Amanda op en dat was niet speltechnisch bedoeld.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat het hem daarom niet te doen is.
Eric heeft er ook nooit iets aan gehad.
Amanda en Huub hebben meer met elkaar dan Amanda en Eric.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat het hem daarom niet te doen is.
Eric heeft er ook nooit iets aan gehad.
Dat was meer omdat eric hem had gestoort tijdens de cursus beleggen en eric aan het klagen was..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:53 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub viel vanmiddag Eric en Lieke af en nam het voor Amanda op en dat was niet speltechnisch bedoeld.
Ze laat ze hierna niet zien aan het jonge publiek?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voorlees ALARM, Mamma heeft een beetje pijn aan haar borst
[afbeelding]
Ik bedoelde later, toen hij dat voorval aan Natsia vertelde.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat was meer omdat eric hem had gestoort tijdens de cursus beleggen en eric aan het klagen was..
Huub vond dat hij daar geen reden toe had.
Het moet altijd wel zo gaan als Huub wil.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat was meer omdat eric hem had gestoort tijdens de cursus beleggen en eric aan het klagen was..
Huub vond dat hij daar geen reden toe had.
Amanda weet dat Brian dominant is en heel erg "het is van mij" heeft, maar ze vindt hem super leuk en super lief en mocht het niets worden, dan heeft ze er weer van geleerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:58 schreef 2live het volgende:
huub en amanda hebben een erg openhartig gesprek over haar relatie met brian
aanvulling;quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda weet dat Brian dominant is en heel erg "het is van mij" heeft, maar ze vindt hem super leuk en super lief en mocht het niets worden, dan heeft ze er weer van geleerd.
Huub denkt dat Brian vrouwen onder zichzelf plaatst, zo van, jij mag dit niet en jij doet dat niet goed, luister naar mij, ik weet het, en Amanda moest bij die uitspraak even nadenken.
Duhhh Fraiserquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:43 schreef Frasier het volgende:
Een of andere gek had me account gehackt ofzo. Ik kom er net achter dat er allemaal goeie dingen over Brain zijn gezegd op mijn naam. Dat zou ik natuurlijk nooit doen.
Juist en altijd alles aan Natasia vertellen.Ik begrijp best dat het niet altijd makkelijk is om op iemand boos te blijven in dat huis.Het weer aardig doen tegen Amanda begon al vanochtend tijdens het stappen met Fries.Het lijkt mij toch heel sterk dat je zo genoeg van iemand hebt en nog geen 10 uur later alweer gezellig loopt te babbelen alsof er niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het moet altijd wel zo gaan als Huub wil.
Dat stoort me vaak bij Huub.
Iedereen moet wel naar hem luisteren .
Bij Natasia kweek je nooit goodwill.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:02 schreef Meganog het volgende:
Huub een beetje bonden met Amanda, Lieke door te koken wat goodwill bij Natasia kweken...ik vind het wel slim.
en- wat is het plan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian heeft een heel goed plan, Amanda mag het niet verder vertellen : "Huub, Huub, Huub, Huub"
[afbeelding]
ik heb het net gepost; een videoclip en shirtjesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo onbenullig en zweverig, dat ik het niet eens kon volgen
Lees de post van 2Live boven je.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ok en hij is niet aggressiefquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:07 schreef 2live het volgende:
brian wil een videoclip waarin hij een look a like van huub helemaal in elkaar gaat rossen.
quote:
thanxquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:12 schreef 2live het volgende:
[..]
ik dacht al dat ik me voor niks aan het opofferen was; naar Brian luisteren
![]()
ik denk dat we dan eerder denken aan aman....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater weet te melden dat zijn Para Brodda T-shirts goed verkopen.
Hij wil er ook een laten maken voor Lieke, met de tekst ''Stoephoer''![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:13 schreef Meganog het volgende:
Ik dacht dat Mitch zou komen vanavond.
Dat lijkt me inderdaad een echt Masterplan !quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater weet te melden dat zijn Para Brodda T-shirts goed verkopen.
Hij wil er ook een laten maken voor Lieke, met de tekst ''Stoephoer''![]()
En wederom: een plan van rat is nog nooit geluktquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een echt Masterplan !![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:15 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik denk dat we dan eerder denken aan aman....
voorkant; stoephoer
achterkant: pimped by parabrother
met de nadruk op nu, die liegt echt alles bij elkaarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:17 schreef riri het volgende:
ik vind melissa wel aardig nu
Daar zal ze blij mee zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:23 schreef schatje het volgende:
Huub gaat vanavond met Melissa zoenen? Hij zou toch iets met haar doen? Hij zei het volgens mij ook nog tegen Joris.
als je niet pro-huub bent lieg je dan alles bij elkaar?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:18 schreef 2live het volgende:
[..]
met de nadruk op nu, die liegt echt alles bij elkaar![]()
zeg ik dat dan....Melisa manipuleert alles en iedereen, en ik vind haar niks. Ik snap niet wat dat met Huub te maken heeft, vlgs mij vindt hij haar juist erg leuk. Maar ik heb een eigen mening.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als je niet pro-huub bent lieg je dan alles bij elkaar?gisteren werd melissa opgehemeld omdat ze huub aanbood om te helpen, de huub-aanbidders volgen hem nog blindelings![]()
melissa is cool
Dan hopen we maar op Dimitri.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:31 schreef schatje het volgende:
Mitch komt morgen ook niet?
Die heeft geloof ik nog geen topicquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan hopen we maar op Dimitri.
dat is echt een lekker ding.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:38 schreef Marrije het volgende:
Natas dr gezicht zit onder een sausje??? Whahaha.
dankje voor de opsomming en het inzicht in john hoe hij de doorsnee van de nederlandse bevolking ziet...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:35 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat nu altijd met haar lippen tuiten als Mellisa er is. Gisteren met Mayday ook. Nu denkt ze vast dat het heel mooi is om opgespoten lippen te hebben en aangezien ze die niet heeft moet ze het nog even doen met wat getuit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zit ff 5 minuten te kijken, het is echt waarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:35 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat nu altijd met haar lippen tuiten als Mellisa er is. Gisteren met Mayday ook. Nu denkt ze vast dat het heel mooi is om opgespoten lippen te hebben en aangezien ze die niet heeft moet ze het nog even doen met wat getuit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Graag gedaan hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dankje voor de opsomming en het inzicht in john hoe hij de doorsnee van de nederlandse bevolking ziet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |