Hij heeft het er net over met Natasia.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat Brian dat niet leuk vindt is natuurlijk wel weer een pluspunt.
Huub is niet iemand die lang boos blijft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
Zijn Huub en Amanda weer goed? Jammer.
Heeft toch geen zin.... wanneer Huub, Lieke, Jaap en Eric samen blijven spannen hebben ze altijd een meerderheid. En komt het dus nooit tot een onslagronde voor Lieke. Dus maar gewoon weer 1 voor Brian aanvragen....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:09 schreef webextreme.nl het volgende:
Over 4weken onslag ronde voor lieke door amanda,
Waarom gaat lieke geen onslag ronde voor amanda aanvrage, dat kind gaat dr sneller uit dan een vrouw
Maar Amanda was wel bijna 2 dagen boos. Natasia zegt dat je in de villa nooit lang boos kunt blijven, en dat Huub Amanda steeds opzocht. Zo zal 't dan wel zijn gekomen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub is niet iemand die lang boos blijft.
Hij doet het vooral voor het spel denk ik, dat boos zijn.
Het grappige is dat Huub geen moeite heeft om aardig te doen tegen Amanda maar omgekeerd Brian naar Lieke toe is voor Brian een stuk lastiger. En dat terwijl Lieke hem er nog wel in liet...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat Brian dat niet leuk vindt is natuurlijk wel weer een pluspunt.
Wat zou het toch mooi zijn als die gitaar morgen vol bekladderingen zitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:17 schreef Meganog het volgende:
Oh god, gitaar in beeld. Mute!
De toondove muzikant gaat op gehoor zijn gitaar stemmen.
mijn rugharen stonden gelijk overeindquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:17 schreef Meganog het volgende:
Komt ze snel meequote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:20 schreef Dark het volgende:
Amanda wil bewijzen aan de wereld dat ze monogaam kan zijn.
Manny gaat niet zoenen met Mitch of met Huub.
Fries zou zo maar een vieze natte boer kunnen latenquote:
Maar dan is er wel een kans dat Amanda op de stoel zit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin.... wanneer Huub, Lieke, Jaap en Eric samen blijven spannen hebben ze altijd een meerderheid. En komt het dus nooit tot een onslagronde voor Lieke. Dus maar gewoon weer 1 voor Brian aanvragen....
Dat zou wel een keer leuk zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar dan is er wel een kans dat Amanda op de stoel zit.
Waarom 4quote:
Ja, slecht opgelet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom 4![]()
Is toch om de 2 weken?
zit ik nu slecht op te letten?![]()
Is gisteravond veranderd!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom 4![]()
Is toch om de 2 weken?
Zuchtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, slecht opgelet.
Het is weer veranderd naar 1x in de vier weken.
Gisteren, na de stemming, is de regel aangepast. Vanaf nu iedere 4 weken een stemming.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom 4![]()
Is toch om de 2 weken?
off-topic: heerlijke .gif gister gemaaktquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren, na de stemming, is de regel aangepast. Vanaf nu iedere 4 weken een stemming.
Ja, die reeks caps van Brian was daar goed geschikt voor. Een prima .gif was het.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
off-topic: heerlijke .gif gister gemaakt![]()
kan hij alvast oefenen voor straatmuziekantquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:17 schreef Meganog het volgende:
en ik sta er niet voor in dat het niet zo is ooit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:35 schreef rooie3 het volgende:
Huub denkt nog steeds dat hij Amanda zo kan krijgen.
Vind Huub maar dom bezig hoor.
Dat waren haar nagelspullen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:37 schreef Margo37 het volgende:
Amanda kan nog lang zoeken in de kapsalon naar haar schaar en tasje, Lieke heeft die verstopt omdat ze maar beter op haar spullen moest letten, was gister in het kantoor.
Ik ook,zeer irritant, zoooo gezellig doen met Amandaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:35 schreef rooie3 het volgende:
Ow, ik ging er vanuit dat haar andere troep er ook inzat.quote:
Komt omdat het een vrouw is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:39 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ook,zeer irritant, zoooo gezellig doen met Amanda![]()
Wat een casanovaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Speciaal voor jullie, een cap zonder geluid .......
[afbeelding]
Misschien vind Huub het wel handig, want Amanda laat genoeg 'perongelukke' info los.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:35 schreef rooie3 het volgende:
Denk dat het hem daarom niet te doen is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:42 schreef Liess het volgende:
[..]
Misschien vind Huub het wel handig, want Amanda laat genoeg 'perongelukke' info los.
huub en amanda lijken op elkaarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat het hem daarom niet te doen is.
Eric heeft er ook nooit iets aan gehad.
Ja dat weten we nu wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:35 schreef rooie3 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |