Gisteren, na de stemming, is de regel aangepast. Vanaf nu iedere 4 weken een stemming.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom 4![]()
Is toch om de 2 weken?
zit ik nu slecht op te letten?![]()
off-topic: heerlijke .gif gister gemaaktquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren, na de stemming, is de regel aangepast. Vanaf nu iedere 4 weken een stemming.
Ja, die reeks caps van Brian was daar goed geschikt voor. Een prima .gif was het.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
off-topic: heerlijke .gif gister gemaakt![]()
kan hij alvast oefenen voor straatmuziekantquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:17 schreef Meganog het volgende:
Oh god, gitaar in beeld. Mute!
De toondove muzikant gaat op gehoor zijn gitaar stemmen.
en ik sta er niet voor in dat het niet zo is ooit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:35 schreef rooie3 het volgende:
Huub denkt nog steeds dat hij Amanda zo kan krijgen.
Vind Huub maar dom bezig hoor.
Dat waren haar nagelspullen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:37 schreef Margo37 het volgende:
Amanda kan nog lang zoeken in de kapsalon naar haar schaar en tasje, Lieke heeft die verstopt omdat ze maar beter op haar spullen moest letten, was gister in het kantoor.
Ik ook,zeer irritant, zoooo gezellig doen met Amandaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:35 schreef rooie3 het volgende:
Ow, ik ging er vanuit dat haar andere troep er ook inzat.quote:
Komt omdat het een vrouw is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:39 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ook,zeer irritant, zoooo gezellig doen met Amanda![]()
Wat een casanovaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Speciaal voor jullie, een cap zonder geluid .......
[afbeelding]
Misschien vind Huub het wel handig, want Amanda laat genoeg 'perongelukke' info los.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:35 schreef rooie3 het volgende:
Denk dat het hem daarom niet te doen is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:42 schreef Liess het volgende:
[..]
Misschien vind Huub het wel handig, want Amanda laat genoeg 'perongelukke' info los.
huub en amanda lijken op elkaarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat het hem daarom niet te doen is.
Eric heeft er ook nooit iets aan gehad.
Ja dat weten we nu wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:35 schreef rooie3 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |