Ze zei gisteren dat ze van veel haar houdt. Oorspronkelijk was het verhaal dat die extensions er alleen maar in zaten omdat haar eigen haar was verbrand in een kaars.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:42 schreef Mani89 het volgende:
nvm ik weet al wrm .. ze wil dat belachelijke waterhoofd van der verbergen met haar
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:43 schreef Frasier het volgende:
Een of andere gek had me account gehackt ofzo. Ik kom er net achter dat er allemaal goeie dingen over Brain zijn gezegd op mijn naam. Dat zou ik natuurlijk nooit doen.
Als hij dat hok wint noemt hij het Bommelstein.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
Brian is een heer van stand. Als je eenmaal op maat gemaakte pakken hebt, you don't go back.
was wel leuk hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:43 schreef Frasier het volgende:
Een of andere gek had me account gehackt ofzo. Ik kom er net achter dat er allemaal goeie dingen over Brain zijn gezegd op mijn naam. Dat zou ik natuurlijk nooit doen.
Hield je het niet langer volquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:43 schreef Frasier het volgende:
Ze krijgt de volgende keer ook "een dingetje".quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
Krijgt Amanda nu wel of niet een pak??
Ben al diep genoeg gegaan vannacht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's mooi. Ik dacht dat je zou overgaan naar Natasia.
Pakkenmeneer: Wanneer is dat? Natasia: Over 2 maanden. Pakkenmeneer: Dan maken we een nieuwe.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:52 schreef mootie het volgende:
Dat is toch doodzonde, een pak voor Natasia? Over een paar weken wordt die pens eraf gezogen en past het niet meer.![]()
De verhoudingen op stream 1 zijn niet goedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze een pony en een kleuter in de villa?
Bah, ik kan niet tegen die hersenloze verspilling, dus ze doet hem 1 keer aan en dan krijgt ze een nieuwe.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Pakkenmeneer: Wanneer is dat? Natasia: Over 2 maanden. Pakkenmeneer: Dan maken we een nieuwe.
Nee dat merk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
De verhoudingen op stream 1 zijn niet goed![]()
Och, moeders wil vast wel weer een ongedragen kledingstuk dat naar haar dochter ruikt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Bah, ik kan niet tegen die hersenloze verspilling, dus ze doet hem 1 keer aan en dan krijgt ze een nieuwe.![]()
paard zoekt hoerquote:
Zou m'n schaamhaar nog niet eens door haar laten bijwerkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:01 schreef 2live het volgende:
huub laat zijn haar knippen door amanda
dat is toch geen gezicht dat kort haarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:40 schreef Mani89 het volgende:
Waarom moet Amanda steeds meer en meer van die ranzige extensions derin ga michaela krajicek stijl en pleur het er maar gewoon allemaal af ranzige kuthaar van der
Zo ziet Amanda dat niet! Alles wat ze heeft gekregen (of gekocht, maar dat gebeurt maar zelden) is van haar! En NIEMAND mag in haar kast of aan haar spullen komen!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:05 schreef mootie het volgende:
Wat maakt Amanda zich toch druk, al wordt die bos eraf geknipt, het is niet eens van haarzelf, en ze belt DOB, de volgende dag heeft ze weer een nieuwe bos voor 700 euro!
Eerst zien dan geloven... 4 weken is lang genoeg om Best Friends 4 Ever te worden....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:09 schreef webextreme.nl het volgende:
Over 4weken onslag ronde voor lieke door amanda,
Waarom gaat lieke geen onslag ronde voor amanda aanvrage, dat kind gaat dr sneller uit dan een vrouw
Dat Brian dat niet leuk vindt is natuurlijk wel weer een pluspunt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:09 schreef Disana het volgende:
Wat kun jij irritant zijn. Soms haat ik je. En ik heb een focking pokkehekel aan je vriend.
Ja, blijkbaar is het weer goed tussen Huub en Amanda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |