als je niet pro-huub bent lieg je dan alles bij elkaar?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:18 schreef 2live het volgende:
[..]
met de nadruk op nu, die liegt echt alles bij elkaar![]()
zeg ik dat dan....Melisa manipuleert alles en iedereen, en ik vind haar niks. Ik snap niet wat dat met Huub te maken heeft, vlgs mij vindt hij haar juist erg leuk. Maar ik heb een eigen mening.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als je niet pro-huub bent lieg je dan alles bij elkaar?gisteren werd melissa opgehemeld omdat ze huub aanbood om te helpen, de huub-aanbidders volgen hem nog blindelings![]()
melissa is cool
Dan hopen we maar op Dimitri.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:31 schreef schatje het volgende:
Mitch komt morgen ook niet?
Die heeft geloof ik nog geen topicquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan hopen we maar op Dimitri.
dat is echt een lekker ding.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:38 schreef Marrije het volgende:
Natas dr gezicht zit onder een sausje??? Whahaha.
dankje voor de opsomming en het inzicht in john hoe hij de doorsnee van de nederlandse bevolking ziet...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:35 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat nu altijd met haar lippen tuiten als Mellisa er is. Gisteren met Mayday ook. Nu denkt ze vast dat het heel mooi is om opgespoten lippen te hebben en aangezien ze die niet heeft moet ze het nog even doen met wat getuit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zit ff 5 minuten te kijken, het is echt waarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:35 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat nu altijd met haar lippen tuiten als Mellisa er is. Gisteren met Mayday ook. Nu denkt ze vast dat het heel mooi is om opgespoten lippen te hebben en aangezien ze die niet heeft moet ze het nog even doen met wat getuit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Graag gedaan hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dankje voor de opsomming en het inzicht in john hoe hij de doorsnee van de nederlandse bevolking ziet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |