Dus wat doet ie met Amanda? Zijn moeder zei dumpen en wat doet Brian? Die haalt de band ff strakker aan en gaat van vrije relatie naar 'vaste verkering'quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater heeft een litteken op zijn hand, opgelopen tijdens het shoppen in een supermarkt. Als hij naar het litteken kijkt denkt hij altijd: IK MOET GOED NAAR MIJN MOEDER LUISTEREN.
Nogal ja...quote:
Die pakt haar anaal op een camping.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus wat doet ie met Amanda? Zijn moeder zei dumpen en wat doet Brian?
Ja man.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:09 schreef grazygirl het volgende:
aan het praatje te horen een maatje van rat?
Wat denk je man, weet je jongen, man, dat zie je toch zo man. Broer van Jonathan .quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:08 schreef getl0st het volgende:
Wie de neuk is dat nou weer?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:10 schreef mootie het volgende:
Aaaaaaah daar is die flikker, zegt bezoeker met alweer een debiele stem. Zou Brian zijn vrienden daarop uitzoeken, zodat zijn eigen stem niet zo opvalt?
Robert man.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:12 schreef Varen het volgende:
Hoe heet die vogel?
Yep.quote:
Ik gun uiteraard Lieke beter dan die kaboutah, maar nicht Nitch is geen optie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:13 schreef rooie3 het volgende:
Zou wel lachen zijn als Lieke morgen met Mitch gaat kloten.
Waarom niet? Aan Mitch zal het niet liggen, als die al voor Amanda gaat. . . is ie ook wel om te kopen wat met Lieke te doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik gun uiteraard Lieke beter dan die kaboutah, maar nicht Nitch is geen optie.![]()
Wiet!quote:
Dan word huubje mooi kwaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik gun uiteraard Lieke beter dan die kaboutah, maar nicht Nitch is geen optie.![]()
Schijnt zo, ik heb dat wel eerder gehoord, of het zo is, geen idee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:17 schreef Copycat het volgende:
Met Apple kun je niet streamen?
Voor dat witte poeder is andersom logischer...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:18 schreef FdW het volgende:
Vervoer van containers naar het Caribisch gebied.
En die containers komen nooit terug..................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |