Prachtige opmerking bij zo'n facial...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:48 schreef Meganog het volgende:
Eric: "Je moet gewoon slikken voordat je tieten er zometeen uitliggen".
Ja dat is zo triest.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:23 schreef schatje het volgende:
Huub gaat vanavond met Melissa zoenen? Hij zou toch iets met haar doen? Hij zei het volgens mij ook nog tegen Joris.
Nadat Natasia zei: "Dat slik ik niet."quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:48 schreef Meganog het volgende:
Eric: "Je moet gewoon slikken voordat je tieten er zometeen uitliggen".
welk plan.. en wanneer wordt die uitgevoerd?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:50 schreef webextreme.nl het volgende:
huub heeft een plan!!!! oeee dit word mooooooi!!!!
Wiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:50 schreef noekje het volgende:
Ze is echt trots dat ze in de kranten heeft gestaan.
Dat iedereen haar uitkotst is ze dan ook zeker trots op. Ze praat over populariteit en laat het dat nou net niet zijn.
Remember the gitar?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
welk plan.. en wanneer wordt die uitgevoerd?
Tante Natas natuurlijk. Die schreeuwt weer dat ze zo populair is en dat niemand haar gaat overtreffen.quote:
Vandaar ook dat ze steeds verder zakt in de popoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Tante Natas natuurlijk. Die schreeuwt weer dat ze zo populair is en dat niemand haar gaat overtreffen.
Juist, zo populair is ze. Wie ook heel populair is en wie iedereen ook op een feestje wil hebben omdat ze de nieuwe Paris Hilton is, is Amanda. Geen feest zonder dat die sletterige alcoholist is geweest. Helemaal onderaan..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze steeds verder zakt in de popo![]()
't Kind heeft wel meer waanideetjes, laat hem maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater: Lieke moet niks zeggen, she was bouncing on my dick.![]()
De dromen die hij over huub had hebben plaats gemaakt door (natte) dromen over Lieke?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
als visite van brain komt had hij het over, welk plan heeft ie niet tegen malissa gezegt natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
welk plan.. en wanneer wordt die uitgevoerd?
Dat vinden ze zelfs een teken van kracht; ze denken dat ze zo laten zien dat ze niet over zich heen laten lopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:55 schreef mootie het volgende:
Ik blijf het hilarisch vinden dat de self-proclaimed sterke mensen om het minste en geringste uit hun dak gaan.![]()
In de chill, toen Huub met Amanda op date was en Lieke meteen op Brian dook. Zoals ie gisteren even voordeed tijdens de stemming.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
gaat ie nou weer lieke op de kast jagen...............die heeft gister zooo haar best gedaan.....of heeft het iets met brain te maken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
Wat is de achterliggende gedachte achter het plan van Huub om met Melissa te zoenen?
Dat is denk stoer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
Wat is de achterliggende gedachte achter het plan van Huub om met Melissa te zoenen?
Rot zeg, nu zijn er TWEE mensen in die ene villa, waar hij para van wordt. Zou dat betekenen dat nu ook zijn medicatie wordt verdubbeld? Anders trekt hij dat NOOIT!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:01 schreef riri het volgende:
die stomme brian denkt dat huub lieke zomaar zou laten vallen voor een andere vrouw....hij heeft niet eens door dat huub zijn spel bedoeld is om de andere spelers te mindfucken en zeker die brian
lieke heeft brian in de mangelgreep...hij is helemaal para van haar...prachtig om te zien
Zeg nou niet van die enge dingenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:02 schreef Polonium-120 het volgende:
ik moet er niet aan denken dat brian ooit kinderen krijgt....
Geen idee, hij vindt haar al vanaf het begin lekker en heeft zich voorgenomen met haar te zoenen. Zoiets?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater heeft een litteken op zijn hand, opgelopen tijdens het shoppen in een supermarkt. Als hij naar het litteken kijkt denkt hij altijd: IK MOET GOED NAAR MIJN MOEDER LUISTEREN.
Ach, later als hij groot is, maar dat duurt nog héél lang hoor. No worries.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:02 schreef Polonium-120 het volgende:
ik moet er niet aan denken dat brian ooit kinderen krijgt....
Wat een suf script dan weer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:05 schreef Marrije het volgende:
Geen idee, hij vindt haar al vanaf het begin lekker en heeft zich voorgenomen met haar te zoenen. Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |