welke van de 2?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef Crashcat het volgende:
Wie was dat meisje met de gele jurk?
[afbeelding]
je bent me een paar uur voor geweestquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:52 schreef mschol het volgende:
@Kabuto_Raiger:
eff ter indruk: wie ben jij op die foto?
@RX-78-2:
wat een ongeloofelijk coole box set
ik zou bij het zien van mensen in die cosplay acts waarschijnlijk helemaal in een deuk liggen
Dat waren dan ook de winnaars van de cosplay-competitie -- beste costuum.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:13 schreef zquing het volgende:
[afbeelding]
deze vond ik 1 van de tofste daar
Da's best een knappe meid, hoor... Ze staat gewoon ontiegelijk suf op de foto.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:31 schreef outcast_within het volgende:
Die gele is dat een kerel?
Die doet mij een beetje denken aan Darla van buffy en angelquote:Op maandag 4 juni 2007 21:29 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
je moet het maar durven...
[..]
de eerste echte chick tbh die ik zie !![]()
echt waar! Ze stond achter mij in de rij voor de dealer room, vlak voordat de deuren open gingen.quote:
Wow! Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:55 schreef Jordy-B het volgende:
echt waar! Ze stond achter mij in de rij voor de dealer room, vlak voordat de deuren open gingen.
onverkleed als jezelfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wow! Mag ik je aanraken?
Maargoed vooral die 2 van warhammer 40K zijn erg goed gemaakt.
Waarschijnlijk dat ik wel naar de abunai ga overigens, maar hele dikke kans dat ik dan onverkleed als mezelf ga ^^
naakt dus ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wow! Mag ik je aanraken?
Waarschijnlijk dat ik wel naar de abunai ga overigens, maar hele dikke kans dat ik dan onverkleed als mezelf ga ^^
Ok ok, het zal wel... maar die foto doet iets anders vermoeden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
echt waar! Ze stond achter mij in de rij voor de dealer room, vlak voordat de deuren open gingen.
Jawel, maar niet op onzedelijke plaatsen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wow! Mag ik je aanraken?
hihihi...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ok ok, het zal wel... maar die foto doet iets anders vermoeden.
Maar je hebt haar msn geregeld wss?
Wanneer gaan jullie bento eten?
mja goed onze act was dus een soort van Dating Show. Fran (een bunny girl uit Final Fantasy) zou gekoppeld worden aan een van de 3 bachelors. de 3 bachelors waren Kanda Yuu uit D*Grayman, Kadaj uit Final Fantasy en Vincent uit Final Fantasy. de laatste wilde die dus die werd gebonden op het podium geplaatst in een stoel. de 3 bacelors waren aangemeld door familie/vrienden/mede-excorsists. Kadaj was aangemeld door Jenova uit FF (meisje die zichzelf letterlijk blauw had geverfd) , Vincent door selphi (meisje in gele jurk in mijn vorige post) en Kanda door Allen Walker (ondergetekende). De show werd gepresenteerd door Maes Hughes uit FMA en door Sai uit Naruto.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:34 schreef outcast_within het volgende:
jullie zitten niet in dezelfde serie?
Hoe ging die act dan?
We hebben 't hier over het lange meisje in de gele iets, welke ik gepost had. Ze is selphie uit FFVIIIquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:53 schreef outcast_within het volgende:
Selphi? is ze niet het meisje uit ouran high school host club die via de lift omhoog komt iedere keer?
En youtube?
euh ik ken alleen maarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:56 schreef zquing het volgende:
[..]
We hebben 't hier over het lange meisje in de gele iets, welke ik gepost had. Ze is selphie uit FFVIII
ik vond abunai06 eigenlijk wel leuker dan acon07. De sfeer vond ik er gewoon beterquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:10 schreef Crashcat het volgende:
Abunai![]()
Een keer in het jaar is voor mij genoeg.
Volgend jaar ga ik maar proberen te cosplayen.. Weet al wat ik wil gaan doen.![]()
nieuw venster openenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Link is dood.
nope...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:09 schreef wdn het volgende:
Werkt ook niet. Gokje:
Bij jou komt de image uit je cash; wij hebben de pixs nog niet
:S gare shit...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:46 schreef koffiegast het volgende:
blijft niet werken, tenzij je de kikker juist bedoelde
Bij mij werkt het linkje gewoon hoor. Misschien dat als je Firefox gebruikt, even naar je Referer moet kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
:S gare shit...
die kikker heeft te maken met het feit dat je van fok af komt.. (daarom nieuw venster met bv google)
Hoe vrouwen er door het buigen van een been er plotseling tof uit kunnen zien. (die lange gele)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:11 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Ik zal wel weer zoeken nou ja...
[afbeelding] meisje links
Hij komt van de PS2 game Disgaea Hour Of Darkness (En daar is ook een animé van, maar verwacht daar maar niet veel van want die is kut).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:51 schreef mschol het volgende:
http://img514.imageshack.us/img514/641/muhahahahahahaih6.png
iemand die weet van welke anime dit komt?? (als het uberhaupt al uit een anime komt?)
Ik dacht ook al dat die veel leek op Gordon (of is het nou Kurtis) uit Disgaea, maar ik stel hem mij toch iets anders voor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:08 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Hij komt van de PS2 game Disgaea Hour Of Darkness (En daar is ook een animé van, maar verwacht daar maar niet veel van want die is kut).
De game ligt hier thuis, maar heb ik nooit gespeeld.
maak je geen zorgen, ik vroeg het namens een vriend van mijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:08 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Hij komt van de PS2 game Disgaea Hour Of Darkness (En daar is ook een animé van, maar verwacht daar maar niet veel van want die is kut).
De game ligt hier thuis, maar heb ik nooit gespeeld.
ik zie 2 anderen ook buigen met knieeen, zijn die ook tof ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hoe vrouwen er door het buigen van een been er plotseling tof uit kunnen zien. (die lange gele)
ach gut...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:59 schreef outcast_within het volgende:
oja doodverwensing aan een ieder die imagekikker gebruikt natuurlijk
hmm nou ja gewoon die ene gele en die andere gele dan ok?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:03 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik zie 2 anderen ook buigen met knieeen, zijn die ook tof ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |