kijk niet naar mij, ik was de hele tijd met de cosplay act bezig >.>quote:Op zondag 3 juni 2007 23:43 schreef Jordy-B het volgende:
Wie hebben mij gisteren gezien, maar vonden het niet nodig om even hoi te zeggen?
volgens mij is heel die ova een fanservice (niet gezien overigens, wacht tot de laatste ook uit is)quote:Op maandag 4 juni 2007 08:18 schreef Frag_adder het volgende:
Zet er in ieder geval ook de leeftijd bij, we willen geen illegale praktijken hier![]()
Ik heb trouwens de eerste 3 delen van mai otome zwei gezien maar ik kan me van de gewone Mai Otome niet herinneren dat er zoooooooo veel fanservice in zat, oh en tieten... Lag dat aan mij of is die ova gewoon een stuk erger
wat moet ik me daar toch bij voorstellen...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:06 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nyahahahaha
ik herinner me net dak MSN en foonnummer heb van het meisje die meest Soxy cosplay gewonnen had
was ook niet zo moeilijk aangezien ik ook in die act zat (de dating show)
nee niet gezien...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:21 schreef wdn het volgende:
mschol heb je de Bleach musical nog niet gezien?
Nou zo iets...
hmm, eens kijken danquote:Op maandag 4 juni 2007 12:26 schreef wdn het volgende:
Wel dat kan wel eens een goede anime zijn voor ons nederlanders en ons gebrek aan japans
Ik heb van deze serie ooit al eens een eenzame episode (OVA?) gezien een jaar of twee geleden.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:08 schreef wdn het volgende:
De raws zijn vroeg vandaag. Lucky Star, Hayate en Sola zijn er al
Voor de zomer staan op de planning:
*knip*
School Days (comedy harem)
*knip*
suki anime?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:09 schreef Frag_adder het volgende:
Jah ik ben ook wel geinterseerd in die musical? Staat die gewoon op youtube of wat
Ik zag de episode net staan en men was er best tevreden over ja. De manga schijnt 3 verschillende eindes te kennen waaronder een bloedige en een romantische (triootje)quote:Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik heb van deze serie ooit al eens een eenzame episode (OVA?) gezien een jaar of twee geleden.
Ontzettend mooi getekend, die achtergronden enzo, ik vroeg mij altijd al af waarom ze niet verder waren gegaan met deze serie.
doubt it, engels is een analytische taal -> woordvolgordes zijn veel belangrijker en daarbij anders dan bij Japans. Heb al regelmatig ontdekt dat ik in zeer moeilijke zinstructuren te denken en dat probeer te changen in Japans en dan merk dat bij Japans gewoon simpel 'zin' 'is dat zo' achtig structuur is...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:26 schreef wdn het volgende:
Wel dat kan wel eens een goede anime zijn voor ons nederlanders en ons gebrek aan japans
Die stijl van die MS doet me denken aan de Gundam Astray Out Frame. En het lijkt er op dat er minder minderjarige MS piloten zijn, daar stoorde ik me aan bij SEED.quote:New Gundam TV series confirmed: Mobile Suit Gundam 00
A very short promo appeared after today's episode of TBS/MBS' "Toward The Terra" announcing a new Gundam series. Mobile Suit Gundam 00 (Double Oh) is set to air at 6pm on Oct 2007. The official site is up providing a streaming promo.
Known details are:
Setting - 2307 AD ("seireki", Japanese for "anno domini")
Characters - 4 Gundam Meisters, who pilot the mobile weapons.
Factions - Solestal Beings (not real sure on the English name right now), a private militia group whose purpose is to eradicate wars.
Tagline at the end of the commercial - "Rebirth begins through destruction"
Rumors about the series have been going around Japanese message boards for some time, especially after Sunrise registered several Gundam00 domains. The proclamation that the setting would neither be in the Universal Century of the original nor the Cosmic Era of Gundam SEED, as stated by Sunrise's Yasuo Miyakawa, seems to have been followed through with. Staff members are yet to be confirmed although the most persistent rumor is that the series will be directed by Fullmetal Alchemist's Seiji Mizushima.
Shana en Haruhi heb ik besteld bij Archonia.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef wdn het volgende:
RX-78-2: WTF geen meloenbrood????
Shana is in het engels? En waarvandaan? We need more input!
Solestal Beings moet denk ik Solestial Beings zijn: hemelse wezens.
koffiegast: kun je niet NL subs verzorgen?![]()
Kussensloop zat dacht ik bij volume 3 Special Edition en 4 Special Edition.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:01 schreef outcast_within het volgende:
onderbroekenhumor ^_^
Maar je kreeg geen kussensloop bij je haruhi pakket? Die dingen zijn zo vreselijk fout
Lucky star 9 RAW was niet zo heel erg tof. Weinig antics veel conversatie
Dat probeer ik wel te doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:06 schreef outcast_within het volgende:
Ga je voor alle special editions?
hihi, ik heb je gevondenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:51 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
kijk niet naar mij, ik was de hele tijd met de cosplay act bezig >.>
en ik maar denken dat ik relatief veilig was haha XD!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:56 schreef Sh0g het volgende:
[..]
hihi, ik heb je gevonden
[afbeelding]
He is my master.
[afbeelding]
Die kerel helemaal rechts, denk ik...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef outcast_within het volgende:
Wie was je dan precies en
Meer picca's natuurlijk ^_^
ah ken ik niet ^_^quote:
welke van de 2?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef Crashcat het volgende:
Wie was dat meisje met de gele jurk?
[afbeelding]
je bent me een paar uur voor geweestquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:52 schreef mschol het volgende:
@Kabuto_Raiger:
eff ter indruk: wie ben jij op die foto?
@RX-78-2:
wat een ongeloofelijk coole box set
ik zou bij het zien van mensen in die cosplay acts waarschijnlijk helemaal in een deuk liggen
Dat waren dan ook de winnaars van de cosplay-competitie -- beste costuum.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:13 schreef zquing het volgende:
[afbeelding]
deze vond ik 1 van de tofste daar
Da's best een knappe meid, hoor... Ze staat gewoon ontiegelijk suf op de foto.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:31 schreef outcast_within het volgende:
Die gele is dat een kerel?
Die doet mij een beetje denken aan Darla van buffy en angelquote:Op maandag 4 juni 2007 21:29 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
je moet het maar durven...
[..]
de eerste echte chick tbh die ik zie !![]()
echt waar! Ze stond achter mij in de rij voor de dealer room, vlak voordat de deuren open gingen.quote:
Wow! Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:55 schreef Jordy-B het volgende:
echt waar! Ze stond achter mij in de rij voor de dealer room, vlak voordat de deuren open gingen.
onverkleed als jezelfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wow! Mag ik je aanraken?
Maargoed vooral die 2 van warhammer 40K zijn erg goed gemaakt.
Waarschijnlijk dat ik wel naar de abunai ga overigens, maar hele dikke kans dat ik dan onverkleed als mezelf ga ^^
naakt dus ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wow! Mag ik je aanraken?
Waarschijnlijk dat ik wel naar de abunai ga overigens, maar hele dikke kans dat ik dan onverkleed als mezelf ga ^^
Ok ok, het zal wel... maar die foto doet iets anders vermoeden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
echt waar! Ze stond achter mij in de rij voor de dealer room, vlak voordat de deuren open gingen.
Jawel, maar niet op onzedelijke plaatsen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wow! Mag ik je aanraken?
hihihi...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ok ok, het zal wel... maar die foto doet iets anders vermoeden.
Maar je hebt haar msn geregeld wss?
Wanneer gaan jullie bento eten?
mja goed onze act was dus een soort van Dating Show. Fran (een bunny girl uit Final Fantasy) zou gekoppeld worden aan een van de 3 bachelors. de 3 bachelors waren Kanda Yuu uit D*Grayman, Kadaj uit Final Fantasy en Vincent uit Final Fantasy. de laatste wilde die dus die werd gebonden op het podium geplaatst in een stoel. de 3 bacelors waren aangemeld door familie/vrienden/mede-excorsists. Kadaj was aangemeld door Jenova uit FF (meisje die zichzelf letterlijk blauw had geverfd) , Vincent door selphi (meisje in gele jurk in mijn vorige post) en Kanda door Allen Walker (ondergetekende). De show werd gepresenteerd door Maes Hughes uit FMA en door Sai uit Naruto.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:34 schreef outcast_within het volgende:
jullie zitten niet in dezelfde serie?
Hoe ging die act dan?
We hebben 't hier over het lange meisje in de gele iets, welke ik gepost had. Ze is selphie uit FFVIIIquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:53 schreef outcast_within het volgende:
Selphi? is ze niet het meisje uit ouran high school host club die via de lift omhoog komt iedere keer?
En youtube?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |