Okay, nu is de vraag, wie is zo stom geweest om deze bagger-kanste laten liggen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:16 schreef woutabest het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Straal vergeten om uit te loggen![]()
Merci![]()
ik hequote:Op zondag 3 juni 2007 20:21 schreef zquing het volgende:
[..]
Okay, nu is de vraag, wie is zo stom geweest om deze bagger-kanste laten liggen?
ik had niets verandert aan de quote net, vreemdquote:Op zondag 3 juni 2007 21:44 schreef mschol het volgende:
kunnen jullie ook eens gewoon goed quoten..
vind et nou wel irritant worden...
Hmm.. Found a weak pointquote:Op zondag 3 juni 2007 21:44 schreef mschol het volgende:
kunnen jullie ook eens gewoon goed quoten..
vind et nou wel irritant worden...
kijk niet naar mij, ik was de hele tijd met de cosplay act bezig >.>quote:Op zondag 3 juni 2007 23:43 schreef Jordy-B het volgende:
Wie hebben mij gisteren gezien, maar vonden het niet nodig om even hoi te zeggen?
volgens mij is heel die ova een fanservice (niet gezien overigens, wacht tot de laatste ook uit is)quote:Op maandag 4 juni 2007 08:18 schreef Frag_adder het volgende:
Zet er in ieder geval ook de leeftijd bij, we willen geen illegale praktijken hier![]()
Ik heb trouwens de eerste 3 delen van mai otome zwei gezien maar ik kan me van de gewone Mai Otome niet herinneren dat er zoooooooo veel fanservice in zat, oh en tieten... Lag dat aan mij of is die ova gewoon een stuk erger
wat moet ik me daar toch bij voorstellen...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:06 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nyahahahaha
ik herinner me net dak MSN en foonnummer heb van het meisje die meest Soxy cosplay gewonnen had
was ook niet zo moeilijk aangezien ik ook in die act zat (de dating show)
nee niet gezien...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:21 schreef wdn het volgende:
mschol heb je de Bleach musical nog niet gezien?
Nou zo iets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |