welke van de 2?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef Crashcat het volgende:
Wie was dat meisje met de gele jurk?
[afbeelding]
je bent me een paar uur voor geweestquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:52 schreef mschol het volgende:
@Kabuto_Raiger:
eff ter indruk: wie ben jij op die foto?
@RX-78-2:
wat een ongeloofelijk coole box set
ik zou bij het zien van mensen in die cosplay acts waarschijnlijk helemaal in een deuk liggen
Dat waren dan ook de winnaars van de cosplay-competitie -- beste costuum.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:13 schreef zquing het volgende:
[afbeelding]
deze vond ik 1 van de tofste daar
Da's best een knappe meid, hoor... Ze staat gewoon ontiegelijk suf op de foto.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:31 schreef outcast_within het volgende:
Die gele is dat een kerel?
Die doet mij een beetje denken aan Darla van buffy en angelquote:Op maandag 4 juni 2007 21:29 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
je moet het maar durven...
[..]
de eerste echte chick tbh die ik zie !![]()
echt waar! Ze stond achter mij in de rij voor de dealer room, vlak voordat de deuren open gingen.quote:
Wow! Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:55 schreef Jordy-B het volgende:
echt waar! Ze stond achter mij in de rij voor de dealer room, vlak voordat de deuren open gingen.
onverkleed als jezelfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wow! Mag ik je aanraken?
Maargoed vooral die 2 van warhammer 40K zijn erg goed gemaakt.
Waarschijnlijk dat ik wel naar de abunai ga overigens, maar hele dikke kans dat ik dan onverkleed als mezelf ga ^^
naakt dus ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wow! Mag ik je aanraken?
Waarschijnlijk dat ik wel naar de abunai ga overigens, maar hele dikke kans dat ik dan onverkleed als mezelf ga ^^
Ok ok, het zal wel... maar die foto doet iets anders vermoeden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
echt waar! Ze stond achter mij in de rij voor de dealer room, vlak voordat de deuren open gingen.
Jawel, maar niet op onzedelijke plaatsen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wow! Mag ik je aanraken?
hihihi...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ok ok, het zal wel... maar die foto doet iets anders vermoeden.
Maar je hebt haar msn geregeld wss?
Wanneer gaan jullie bento eten?
mja goed onze act was dus een soort van Dating Show. Fran (een bunny girl uit Final Fantasy) zou gekoppeld worden aan een van de 3 bachelors. de 3 bachelors waren Kanda Yuu uit D*Grayman, Kadaj uit Final Fantasy en Vincent uit Final Fantasy. de laatste wilde die dus die werd gebonden op het podium geplaatst in een stoel. de 3 bacelors waren aangemeld door familie/vrienden/mede-excorsists. Kadaj was aangemeld door Jenova uit FF (meisje die zichzelf letterlijk blauw had geverfd) , Vincent door selphi (meisje in gele jurk in mijn vorige post) en Kanda door Allen Walker (ondergetekende). De show werd gepresenteerd door Maes Hughes uit FMA en door Sai uit Naruto.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:34 schreef outcast_within het volgende:
jullie zitten niet in dezelfde serie?
Hoe ging die act dan?
We hebben 't hier over het lange meisje in de gele iets, welke ik gepost had. Ze is selphie uit FFVIIIquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:53 schreef outcast_within het volgende:
Selphi? is ze niet het meisje uit ouran high school host club die via de lift omhoog komt iedere keer?
En youtube?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |