:S gare shit...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:46 schreef koffiegast het volgende:
blijft niet werken, tenzij je de kikker juist bedoelde
Bij mij werkt het linkje gewoon hoor. Misschien dat als je Firefox gebruikt, even naar je Referer moet kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
:S gare shit...
die kikker heeft te maken met het feit dat je van fok af komt.. (daarom nieuw venster met bv google)
Hoe vrouwen er door het buigen van een been er plotseling tof uit kunnen zien. (die lange gele)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:11 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Ik zal wel weer zoeken nou ja...
[afbeelding] meisje links
Hij komt van de PS2 game Disgaea Hour Of Darkness (En daar is ook een animé van, maar verwacht daar maar niet veel van want die is kut).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:51 schreef mschol het volgende:
http://img514.imageshack.us/img514/641/muhahahahahahaih6.png
iemand die weet van welke anime dit komt?? (als het uberhaupt al uit een anime komt?)
Ik dacht ook al dat die veel leek op Gordon (of is het nou Kurtis) uit Disgaea, maar ik stel hem mij toch iets anders voor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:08 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Hij komt van de PS2 game Disgaea Hour Of Darkness (En daar is ook een animé van, maar verwacht daar maar niet veel van want die is kut).
De game ligt hier thuis, maar heb ik nooit gespeeld.
maak je geen zorgen, ik vroeg het namens een vriend van mijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:08 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Hij komt van de PS2 game Disgaea Hour Of Darkness (En daar is ook een animé van, maar verwacht daar maar niet veel van want die is kut).
De game ligt hier thuis, maar heb ik nooit gespeeld.
ik zie 2 anderen ook buigen met knieeen, zijn die ook tof ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hoe vrouwen er door het buigen van een been er plotseling tof uit kunnen zien. (die lange gele)
ach gut...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:59 schreef outcast_within het volgende:
oja doodverwensing aan een ieder die imagekikker gebruikt natuurlijk
hmm nou ja gewoon die ene gele en die andere gele dan ok?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:03 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik zie 2 anderen ook buigen met knieeen, zijn die ook tof ?
Mijn lievelings DN-subbers, wat doe je?quote:Kuro-Hana is now in desperate need of translators & translation checkers to help sub Death Note & Kenichi.
We currently have no dedicated translators left for Death Note so it will not be subbed until we recieve a new translator for it.
Kenichi is also stuck with Translation checking, we need translation checkers to view over the translated work and fix the errors.
Klopt, en ik vond Kenichi ook interessantquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:03 schreef wdn het volgende:
Dan hebben ze dus niemand? Dat waren toch de enige 2 series die ze deden![]()
No I don't...quote:
toward the terra wil je me vertellen waar die over gaat?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:04 schreef torn_Machina het volgende:
Ga elkaar hier over pm'en ofzo.Ik zie net dat ep 10 van Hayate en ep 9 van Toward the Terra zijn gereleased. Genoeg te kijken vanavond.
![]()
Ach en dat Kuro-Hana zonder translators zit kan mij weinig boeien. Death Note is toch bijna afgelopen en ik kan best wel op de releases van Animanda wachten.
Ga jij in oktober gezellig mee naar Abunai?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
aww so cute when your playing hard to get
als ik een meisje vind van 1m90 die mijn cosplay maatje wil zijn complex ^_^quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ga jij in oktober gezellig mee naar Abunai?
Of anders als jij mijn cosplay maatje wilt zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ga jij in oktober gezellig mee naar Abunai?
Hoe haal je het in je hoofd...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Of anders als jij mijn cosplay maatje wilt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |