Ik denk dat iedereen zoiezo wel z'n best heeft gedaan om elkaar te vindenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
1. ik heb van 13:45 tot 14:30 users staan te verzamelen en we kwamen op 5 uit , waarna er nog 5 BoFers uit het stations cafe stapten
2. ik ben van 14:55 t/m 15:10 terug op de meetingplek geweest om te kijken of er nog mensen stonden met vertraging of andere redenen om te laat te zijn
3. nadat ik terug was en 2 biertjes zijn we nog bij King Arthur's gaan kijken of er nog mensen zaten, maar daar was niemand meer
je kan wel een beetje gaan schoppen, maar er is genoeg moeite gedaan om de anderen te vinden hoor.
Dat wou ik dus wel gaan doen, maar toen zag ik dat het lijstje in de OP totaal niet meer klopte, en ik ga natuurlijk niet zomaar overal op het internet m'n nummer postenquote:Op maandag 4 juni 2007 08:55 schreef Roi het volgende:
Bedankt dat je de nummers nog het gePM't Bernie![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 08:55 schreef Roi het volgende:
Bedankt dat je de nummers nog het gePM't Bernie![]()
Dus heel de meet voor jouw ging over dat ijs jouw nummer zou krijgenquote:Op maandag 4 juni 2007 09:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Alleen IJsmeis had dus uiteindelijk mijn nummer
sorry hoor, maar degene die in het lijstje stonden een pm sturen met je 06 en dan staat niet je nummer gelijk overal op het internet....quote:Op maandag 4 juni 2007 09:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat wou ik dus wel gaan doen, maar toen zag ik dat het lijstje in de OP totaal niet meer klopte, en ik ga natuurlijk niet zomaar overal op het internet m'n nummer postenZoiezo heb ik een erg druk weekend gehad, waardoor ik ook daarvoor weinig tijd had. Alleen IJsmeis had dus uiteindelijk mijn nummer
En die was ook mijn enige hoop
Maar die belde mij pas toen ik in de trein naar huis zat
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus heel de meet voor jouw ging over dat ijs jouw nummer zou krijgenGekkert
Dat heet sjans berniequote:Op maandag 4 juni 2007 09:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
zat een jongen ,en die keek mij toch een potje aanIk dacht eerst, potverdorie, straks is dat een Fok!ker? Toen pakte ik me DS, en keek hij me weer met grote ogen aan
HIj had een streepjes blouse aan (diagonale streepjes
) en was ongeveer 18 jaar oud
![]()
quote:
Zeker toen de fotocamera naar buiten kwamquote:Op maandag 4 juni 2007 10:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toch grappig dat niemand ons heeft gevonden. Zoals de topic titel, zaten we op het Neude bier te drinken. Wij waren de enige grote groep en we waren toch best aanwezig
Daar hebben we ook nog bijgestaanquote:Op maandag 4 juni 2007 09:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Op utrecht centraal stond trouwens ook nog een Wii tour dinges, met demopodsIk dacht, daar zullen wel Fok!kers bij staan, maar nee hoor, alleen maar kinderen van 10 jaar
Doelgroep Nintendo
![]()
Of met de bitterballen actiequote:Op maandag 4 juni 2007 10:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zeker toen de fotocamera naar buiten kwam
De baasquote:Op maandag 4 juni 2007 10:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
"ik denk dat de baas dat niet zo'n goed idee vind'
Niet teveel met jezelf spelen zodat de foto`s kapot gaan hé! En postenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:03 schreef FJD het volgende:![]()
Even wakker worden en dan ga ik de fotos voor jullie bekijken
Gooi ze in een zipje en dan op rapidshare.com.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:03 schreef FJD het volgende:
Ik wil graag 100 bitterballen voor 50,- en een Fristi!![]()
Even wakker worden en dan ga ik de fotos voor jullie bekijken
Compilatie in een apart topic natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 11:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Gooi ze in een zipje en dan op rapidshare.com.
Fer, dit is het beste ideequote:Op maandag 4 juni 2007 11:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
.RAR'etjes doen het altijd beter op Fok!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
hee, ik wil op geen enkele manier met ijsmeis geassocieerd wordenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:34 schreef disjfa het volgende:
En dan word het dus een ENlarge_YourPenisNOW.rar ? Of wat
Dat heeft toch echt precies hetzelfde resultaat aangezien jij de enige was die elke keer aan mannen hun piemels ging zitten terwijl ze hier niet gedient van warenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maak er maar disjfa_op_gaymeet.rar van![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zag ijsmeis toevallig trouwens vandaag nog in Utreg joh!
sinds wanneer heb je daar toestemming voor nodig???quote:Op maandag 4 juni 2007 11:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat heeft toch echt precies hetzelfde resultaat aangezien jij de enige was die elke keer aan mannen hun piemels ging zitten terwijl ze hier niet gedient van waren![]()
![]()
![]()
Moet je hem wel kunnen vinden als hij net wat verder weg zitquote:Op maandag 4 juni 2007 11:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
tis toch gewoon fijn om met elkanders pielemuis te spelen![]()
Klopt. Ik ben leuker.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hee, ik wil op geen enkele manier met ijsmeis geassocieerd worden![]()
maak er maar disjfa_op_gaymeet.rar van![]()
jah das makkelijk zeggen als je niet komt opdagenquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jah das makkelijk zeggen als je niet komt opdagen![]()
Je maakt er wel erg grote open duren van van opmerkingen die we niet mogen plaatsen.rar hé!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ging liever wat leuke kerels ontmoeten dan een stel homo's.
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je maakt er wel erg grote open duren van van opmerkingen die we niet mogen plaatsen.rar hé!
**checked foto's die je net gepost hebt, ziet jongentjes met hempjes en laag hangende zonndebrillenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
En die jongentjes zijn leuk.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
**checked foto's die je net gepost hebt, ziet jongentjes met hempjes en laag hangende zonndebrillen
![]()
![]()
![]()
volgensmij zijn het gewoon nepmeeloophomo's , een beetje borst en bilpartijen van de serveersters en andere vrouwelijke gasten fotofgraverenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
Dat lijkt meer op een PUB-meet dusquote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
volgensmij zijn het gewoon nepmeeloophomo's , een beetje borst en bilpartijen van de serveersters en andere vrouwelijke gasten fotofgraveren
goed ijsmeis, hou er nu maar over op, lijkt me wel duidelijk of nietquote:
gevalletje vanquote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
volgensmij zijn het gewoon nepmeeloophomo's , een beetje borst en bilpartijen van de serveersters en andere vrouwelijke gasten fotofgraveren
quote:I just wish I was queer so I could get chicks
Dat ze leuk zijn? Jaquote:Op maandag 4 juni 2007 11:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
goed ijsmeis, hou er nu maar over op, lijkt me wel duidelijk of niet![]()
Maar als ik het zo lees..quote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar je kan het niet vergelijken, je hebt ons niet meegemaakt gisteren![]()
zie je welquote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar als ik het zo lees..had ik er graag bij willen zijn.
Het was heerlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:54 schreef disjfa het volgende:
Maar ben je goed uitgewoont door de niet homo`s dan
Zijn die er ookquote:
We hadden er zeker bij moeten zijnquote:
jullie, of een volgende poging een goede gam meet te organiseren?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We gaan het volgende maand nog een keertje overdoen.
Ik organiseer geen meets.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
jullie, of een volgende poging een goede gam meet te organiseren?
Wij waren pas echt coolquote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
En die jongentjes zijn leuk.
Dat had ik toch al uitgelegdquote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kun je niets, beter organiseren?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:12 schreef Tain het volgende:
Het enige wat er beter georganiseerd had moeten worden is het uitwisselen van telefoonnummers
Ik mag hopen dat je wel het aspect ratio hebt behoudenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:47 schreef FJD het volgende:
Nog een paar minutenIk ben alleen de namen van de FOK!kers allang weer vergeten
De BoFers ken ik al een tijd en heb ik ook al een paar keer gezien dus dat is niet zo lastig
![]()
-update-
Pictures nu aan t resizen en dan uploaden. Heb ze geresized naar 1600x1200. Denk niet er ontzettend veel mensen zitten te wachten op een 3888x2592 foto van een meeting
-update2-
Lokale upload klaar. Nu uploaden naar Megaupload.
Doet Picture Resizer automatischquote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik mag hopen dat je wel het aspect ratio hebt behouden
1600x1200 4:3
3888x2592 3:2
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |