quote:Op zondag 3 juni 2007 20:19 schreef Dancin_Rhino het volgende:
We hebben toffe middag gehad !
It's a ninja!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah jij was de enige die op tijd was dus!
Niemand was er 13:45, ik ben zelfs nog in de free record geweest waar je heel schichtig om je heen stond te kijken
Whehe..quote:Op zondag 3 juni 2007 21:35 schreef Tain het volgende:
Rofl, ban mijn telefoon niet omdat ijs zulke vage posts heeft gemaakt
De BoFers zijn daar nog naartoe gegaan omdat ze jouw wilden zien. Nou niemand daar dus lekker.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:50 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en BoFfers. Jullie zaten ook niet bij dat King Arthur-gebeuren. In ieder geval niet buiten.
krijg de tyfus jij, ik ram een stoeptegel door je bakkesquote:Op zondag 3 juni 2007 22:44 schreef disjfa het volgende:
-edit-
Kleine penis, dat was 14.00 tot 14.30 ipv een uur later. Loser
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
krijg de tyfus jij, ik ram een stoeptegel door je bakkes![]()
disjfa en ik hebben elkaa wel afgetrokken in de pleequote:
Ik wist niet dat je het zo zwaar zou aannemen dat ik je geen knuffel gaf hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
krijg de tyfus jij, ik ram een stoeptegel door je bakkes![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
Jammer dat je niet normaal kan reageren. Maar misschien ben ik dan dus blij dat ik jullie niet tegen ben gekomen.
13.30quote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
Jammer dat je niet normaal kan reageren. Maar misschien ben ik dan dus blij dat ik jullie niet tegen ben gekomen.
Ik heb namelijk ook een prima dagje gehad. Parkeren was btw wel best prijzig (13,30)
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Ik ben er niet van gediend om voor hoer uitgemaakt te worden.
Echt vet kut dat ik niet in staat was om ook te komen man, hadden we leuke spelletjes kunnen doen.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
disjfa en ik hebben elkaa wel afgetrokken in de plee![]()
Je had er bij moeten zijnquote:Op zondag 3 juni 2007 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Ik ben er niet van gediend om voor hoer uitgemaakt te worden.
je hebt wat gemist boefje, het was erg leuk!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Echt vet kut dat ik niet in staat was om ook te komen man, hadden we leuke spelletjes kunnen doen.
Dan maar op de housewarming of op een BBQ ofzo![]()
Jezus wat kansloos manquote:Op zondag 3 juni 2007 17:18 schreef Gamedemon het volgende:
Wie van jullie paupers zei heel blij bij de FRS op HC :
Hehe ik zie hier geen burger king hoor!
Tuurlijk niet, die zit op het centraal station!
Was zo een jongen , beetje breed, donker gekleed, haar tot op de schouders en zag er nogal vermoeit uit.
Ook zo een boom van een gast met een rode polo en blond haar enzo.
Jongen met Blauw/witte polo en rugzak.
Ik liep zo vlak achter jullie lawl
[afbeelding]
we wachten nog even op de foto's!!quote:
Met hoeveel man was jullie groep uiteindelijk?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je hebt wat gemist boefje, het was erg leuk!
idd, te kansloos zelfsquote:
Err. Een te weinigquote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Met hoeveel man was jullie groep uiteindelijk?
We waren waar we afgesproken haddenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jullie niet naar het afgesproken ding gaan.
ze hebben daar een half uur staan te wachtenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
het erge is dat ik er pas net achter komquote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef ursel het volgende:OMG.. Wat benne jullie toch allemaal weer dronken zeg..
![]()
Je hebt je toch niet met HIV laten inspuiten heh?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het erge is dat ik er pas net achter kom![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
, waarna er nog 5 BoFers uit het stations cafe stapten
Ik had alleen GHB bij me. Dus hij heeft wat gemist.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je hebt je toch niet met HIV laten inspuiten heh?
Over het algemeen heten dat kansolze alcoholistenquote:
Ik wist het al toen je ijsmeis voor hoer uit maakte..quote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het erge is dat ik er pas net achter kom![]()
no shit sherlockquote:Op zondag 3 juni 2007 23:04 schreef ursel het volgende:
Ik wist het al toen je ijsmeis voor hoer uit maakte..![]()
King Arthur bedoel ik eh?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ze hebben daar een half uur staan te wachten![]()
wij hebben daar fotos van gemaakt toen we aant bier zaten![]()
cola en BK FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
King Arthur bedoel ik eh?
Maar ik had sowieso vantevoren al een paar keer gepost dat ik later zou komen. En toen heb ik dus Bernie zijn nummer gevraagd, maarja, die was ook te laat.
Anyway, onze foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb dat op het terras met toestemming van alle aanwezige gepost hequote:Op zondag 3 juni 2007 23:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik wist het al toen je ijsmeis voor hoer uit maakte..![]()
Zo moeilijk was het niet om ons te vinden we vroegen iedere meid of ze ijsmeis wasquote:Op zondag 3 juni 2007 23:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb dat op het terras met toestemming van alle aanwezige gepost he![]()
hehe vieze sms slet je bent thuisquote:Op zondag 3 juni 2007 23:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
-knip-
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hehe vieze sms slet je bent thuis![]()
kan ik eindelijk mn nest in, weltrusten gans![]()
![]()
elke meid die langs liep:quote:Op zondag 3 juni 2007 23:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zo moeilijk was het niet om ons te vinden we vroegen iedere meid of ze ijsmeis was
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
elke meid die langs liep:
hee ijsmeis, doe je shirtje eens omhoog![]()
Zijn daar ook foto's van..??quote:Op zondag 3 juni 2007 23:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
elke meid die langs liep:
hee ijsmeis, doe je shirtje eens omhoog![]()
Als je nou hoi had gezegd had ik je het een en ander aan kunnen leren wat sociale vaardigheden betrefdquote:Op zondag 3 juni 2007 17:18 schreef Gamedemon het volgende:
Was zo een jongen , beetje breed, donker gekleed, haar tot op de schouders en zag er nogal vermoeit uit.
Of eindelijk een keer sex met een andere man. Of 5 BoFersquote:Op zondag 3 juni 2007 23:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je nou hoi had gezegd had ik je het een en ander aan kunnen leren wat sociale vaardigheden betrefd
Tis een beetje lullig om achteraf "I told you so" te zeggen maar toch: I told you soquote:Op zondag 3 juni 2007 21:09 schreef Heintje het volgende:
De volgende keer moet het dus beter georganiseerd worden, dat is nou wel duidelijk.
En ik had toch gewoon met de auto moeten komen. Kut NS.
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:50 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en BoFfers. Jullie zaten ook niet bij dat King Arthur-gebeuren. In ieder geval niet buiten.
Niet zo miepen boefje. Morgen komen de fotos in een apart topicquote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
we wachten nog even op de foto's!!FERDI schiet op!!!!!!!!!!!!!
Wanneer is de meet? Op 3 juni.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wij hebben daar fotos van gemaakt toen we aant bier zaten![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarna er nog 5 BoFers uit het stations cafe stapten
SMSen met je dronken hoofdquote:Op zondag 3 juni 2007 23:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
hehe vieze sms slet je bent thuis![]()
Mij hoef je ook niet te verwijten dat ik er niet was. Aangezien ik er wel was. Punt. En ik ben ook geen organisatie. Ik zei al dat dat King Arthur een goed idee was en ik dacht dat dat wel door zou gaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef FJD het volgende:
Kijk vooral onder het kopje "waar ontmoeten we elkaar". Vat het op als een hint, vat het op als een verwijt, I don't care maar verwijt ons iig niet dat wij er niet waren want wij waren precies op de plek waar we moesten zijn op de afgesproken tijdDat onze suggestie om een kroeg af te spreken voor de laatkomers niet werd opgevolgd kun je ons moeilijk aanrekenen.
Misschien hebben we je dan over t hoofd gezien bij de FRSquote:Op zondag 3 juni 2007 23:56 schreef ijsmeis het volgende:
Mij hoef je ook niet te verwijten dat ik er niet was. Aangezien ik er wel was. Punt. En ik ben ook geen organisatie. Ik zei al dat dat King Arthur een goed idee was en ik dacht dat dat wel door zou gaan.
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bernie
Ijsmeis
GD
En iedereen die er niet was
jij heb een prive meet gehoudenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:57 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Onze meeting was vet gaaf.
Ik en buffelmaster zaggen julle ook wel staan.
Maar het zag er nogal dood en saai uit.
Dus zijn we ergens anders heen gegaan.
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bernie
Ijsmeis
GD
En iedereen die er niet was
Stiekem ook wel grappigquote:
Eigenlijk alleen kansloosquote:
Halloquote:Op zondag 3 juni 2007 22:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
sharki en mede amsterdammer die ik niet meer de naam van weet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |