jij ook nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:11 schreef Vagere_Hein het volgende:
jij bent geen lekker wijf
kan voor mij ook welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ook niet
maar dat ovbtje ga ik zo weghalen denk ik
ik zet een lollercopter op mn kop en duik gewoon lekker de skihut inquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat gaat nog een hele klus worden om een terras te vinden waar we met 21 mensen op een koopzondag kunnen gaan zitten om van het mooie weer te genieten
met 25 graden is een terrasje een beter idee hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik zet een lollercopter op mn kop en duik gewoon lekker de skihut in![]()
owja, het wordt superlekker weer morgen!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
met 25 graden is een terrasje een beter idee hoor
Stringetje aan, rolschaatsen om.. Geile shit!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owja, het wordt superlekker weer morgen!!!![]()
maar vetter op zaterdagquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Stringetje aan, rolschaatsen om.. Geile shit!![]()
Hebben we dan nog genoeg over bij t avondeten?quote:Op zondag 3 juni 2007 09:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
500 bier jah
Giftige varen gegeten?quote:
dat worden dan 30 bier minder voor jou! zie je op het neude boefjequote:
Een kater telt niet als zijnde ziek he.quote:
Ik heb nooit last van katers.. Maar heb nu wel last van sproeipoep en een omgedraaide maagquote:Op zondag 3 juni 2007 11:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Een kater telt niet als zijnde ziek he.
Beterschap en tot vanmiddag
Dat zijn de zenuwen van het onder de mensen komen Bausquote:Op zondag 3 juni 2007 11:23 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb nooit last van katers.. Maar heb nu wel last van sproeipoep en een omgedraaide maag![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zijn de zenuwen van het onder de mensen komen Baus
Trautman: Look John, we can't have you running around out there killing friendly civilians.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
rambo was ook een loneler hoor boefje![]()
aanstellerquote:Op zondag 3 juni 2007 11:45 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Trautman: Look John, we can't have you running around out there killing friendly civilians.
Rambo: There are no friendly civilians!
Rambo: For me civilian life is nothing!
![]()
Nee maar serieus, ik ben echt niet lekker.. Ik ga ook niet stiekum toch naar Zandvoort ofzo, ben ook niet bang voor die Disfjsaa oid josti.. Misschien kom ik nog, maar hou er maar geen rekening mee.
srry.
of gewoon over een railing hangen en zo het water over sproeienquote:Op zondag 3 juni 2007 12:04 schreef disjfa het volgende:
Idd! Gewoon komen bausSproeipoep die wc`s van de barren in utreg en zeg niet in welke je nu weer bent gegaan zodat het ook een verassing is voor ons
![]()
En, al gewonden afgevoerd??quote:Op zondag 3 juni 2007 14:45 schreef Tain het volgende:
we zitten op het neude onder een boom
helaas nog niet... maar we missen berniequote:
jongen met blauwe polo en rugzak was ik, had gezegd dat je er was lulquote:Op zondag 3 juni 2007 17:18 schreef Gamedemon het volgende:
Wie van jullie paupers zei heel blij bij de FRS op HC :
Hehe ik zie hier geen burger king hoor!
Tuurlijk niet, die zit op het centraal station!
Was zo een jongen , beetje breed, donker gekleed, haar tot op de schouders en zag er nogal vermoeit uit.
Ook zo een boom van een gast met een rode polo en blond haar enzo.
Jongen met Blauw/witte polo en rugzak.
Ik liep zo vlak achter jullie lawl
[afbeelding]
Ah jij was de enige die op tijd was dus!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:30 schreef Tain het volgende:
[..]
jongen met blauwe polo en rugAk was ik, ha gezegd dat je er ws lul
Als de NS gewoon had gedaan wat ze moeten doen en niet dat waar ze om bekent staan was ik er om 2 uur geweest. Nou was ik er om 3 en toen was er niemand meer.quote:
En dan zeg je niks?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah jij was de enige die op tijd was dus!
Niemand was er 13:45, ik ben zelfs nog in de free record geweest waar je heel schichtig om je heen stond te kijken
Ja, kutzooiquote:
De rest is dus op het Neude, ik zou daar even gaan zoekenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:37 schreef ijsmeis het volgende:
hoi! Ik zit nu op de Oude Gracht samen met de Buffels en Dancin Rhino! Ik had alleen het nummer van Bernie en die was op zijn terugweg. Dus de volgende keer beter! Wij drinken nog even verder!
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik was trouwens rond half drie op dé plek.
Als je eerst nog even leest waarom ik er niet was, voordat je zoiets postquote:Op zondag 3 juni 2007 19:11 schreef IJsmuts het volgende:
namens alle gamers die nu zitten te vreten in d
het hok van disjfa. ijsmeis jed bent een hoer en bernie. sterf aan de tyfus. viese lafaard. jullie kunnen het alleen maar o
goed maken door nu gezedllig mee te komen eten. kus van iedereen. i wanna love youS
Ben je nou al dronken IJs..quote:Op zondag 3 juni 2007 19:11 schreef IJsmuts het volgende:
namens alle gamers die nu zitten te vreten in d
het hok van disjfa. ijsmeis jed bent een hoer en bernie. sterf aan de tyfus. viese lafaard. jullie kunnen het alleen maar o
goed maken door nu gezedllig mee te komen eten. kus van iedereen. i wanna love youS
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:19 schreef Dancin_Rhino het volgende:
We hebben toffe middag gehad !
It's a ninja!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah jij was de enige die op tijd was dus!
Niemand was er 13:45, ik ben zelfs nog in de free record geweest waar je heel schichtig om je heen stond te kijken
Whehe..quote:Op zondag 3 juni 2007 21:35 schreef Tain het volgende:
Rofl, ban mijn telefoon niet omdat ijs zulke vage posts heeft gemaakt
De BoFers zijn daar nog naartoe gegaan omdat ze jouw wilden zien. Nou niemand daar dus lekker.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:50 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en BoFfers. Jullie zaten ook niet bij dat King Arthur-gebeuren. In ieder geval niet buiten.
krijg de tyfus jij, ik ram een stoeptegel door je bakkesquote:Op zondag 3 juni 2007 22:44 schreef disjfa het volgende:
-edit-
Kleine penis, dat was 14.00 tot 14.30 ipv een uur later. Loser
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
krijg de tyfus jij, ik ram een stoeptegel door je bakkes![]()
disjfa en ik hebben elkaa wel afgetrokken in de pleequote:
Ik wist niet dat je het zo zwaar zou aannemen dat ik je geen knuffel gaf hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
krijg de tyfus jij, ik ram een stoeptegel door je bakkes![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
Jammer dat je niet normaal kan reageren. Maar misschien ben ik dan dus blij dat ik jullie niet tegen ben gekomen.
13.30quote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
Jammer dat je niet normaal kan reageren. Maar misschien ben ik dan dus blij dat ik jullie niet tegen ben gekomen.
Ik heb namelijk ook een prima dagje gehad. Parkeren was btw wel best prijzig (13,30)
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Ik ben er niet van gediend om voor hoer uitgemaakt te worden.
Echt vet kut dat ik niet in staat was om ook te komen man, hadden we leuke spelletjes kunnen doen.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
disjfa en ik hebben elkaa wel afgetrokken in de plee![]()
Je had er bij moeten zijnquote:Op zondag 3 juni 2007 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Ik ben er niet van gediend om voor hoer uitgemaakt te worden.
je hebt wat gemist boefje, het was erg leuk!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Echt vet kut dat ik niet in staat was om ook te komen man, hadden we leuke spelletjes kunnen doen.
Dan maar op de housewarming of op een BBQ ofzo![]()
Jezus wat kansloos manquote:Op zondag 3 juni 2007 17:18 schreef Gamedemon het volgende:
Wie van jullie paupers zei heel blij bij de FRS op HC :
Hehe ik zie hier geen burger king hoor!
Tuurlijk niet, die zit op het centraal station!
Was zo een jongen , beetje breed, donker gekleed, haar tot op de schouders en zag er nogal vermoeit uit.
Ook zo een boom van een gast met een rode polo en blond haar enzo.
Jongen met Blauw/witte polo en rugzak.
Ik liep zo vlak achter jullie lawl
[afbeelding]
we wachten nog even op de foto's!!quote:
Met hoeveel man was jullie groep uiteindelijk?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je hebt wat gemist boefje, het was erg leuk!
idd, te kansloos zelfsquote:
Err. Een te weinigquote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Met hoeveel man was jullie groep uiteindelijk?
We waren waar we afgesproken haddenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jullie niet naar het afgesproken ding gaan.
ze hebben daar een half uur staan te wachtenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jullie niet naar het afgesproken ding gaan.
het erge is dat ik er pas net achter komquote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef ursel het volgende:OMG.. Wat benne jullie toch allemaal weer dronken zeg..
![]()
Je hebt je toch niet met HIV laten inspuiten heh?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het erge is dat ik er pas net achter kom![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
, waarna er nog 5 BoFers uit het stations cafe stapten
Ik had alleen GHB bij me. Dus hij heeft wat gemist.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je hebt je toch niet met HIV laten inspuiten heh?
Over het algemeen heten dat kansolze alcoholistenquote:
Ik wist het al toen je ijsmeis voor hoer uit maakte..quote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het erge is dat ik er pas net achter kom![]()
no shit sherlockquote:Op zondag 3 juni 2007 23:04 schreef ursel het volgende:
Ik wist het al toen je ijsmeis voor hoer uit maakte..![]()
King Arthur bedoel ik eh?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ze hebben daar een half uur staan te wachten![]()
wij hebben daar fotos van gemaakt toen we aant bier zaten![]()
cola en BK FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
King Arthur bedoel ik eh?
Maar ik had sowieso vantevoren al een paar keer gepost dat ik later zou komen. En toen heb ik dus Bernie zijn nummer gevraagd, maarja, die was ook te laat.
Anyway, onze foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|