over iets waar jij (misschien) niet bij zal zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef disjfa het volgende:
Waar heb jij het allemaal over kleine penis?
Dat jullie er stuk voor stuk uitgezopen gaan wordenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef disjfa het volgende:
Waar heb jij het allemaal over kleine penis?
das waarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:26 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat jullie er stuk voor stuk uitgezopen gaan worden![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:27 schreef disjfa het volgende:
Lekker boeiend. Dus er gaan een paar mensen in een hoekje zitten en alleen maar proberen zoveel mogenlijk te zuipen. Lekker gezellig.
Gaan de andere mensen dan lekker discusieren en gezellig doen ?
nee, de andere gaan lekker gamen over het netwerkje wat we gaan aanleggenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:27 schreef disjfa het volgende:
Lekker boeiend. Dus er gaan een paar mensen in een hoekje zitten en alleen maar proberen zoveel mogenlijk te zuipen. Lekker gezellig.
ze zeggen dat ze veel gaan zuipen, maar puntje bij paaltje zal het wel mee vallen hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:27 schreef disjfa het volgende:
precies! ik zorg gewoon dat ik al bezopen aankom, dan past er niet zo veel meer bij.. lekker goedkoopquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
ze zeggen dat ze veel gaan zuipen, maar puntje bij paaltje zal het wel mee vallen hoor
Dan zijn ze allemaal 12 jaar en zitten ze aan de ranjaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
ze zeggen dat ze veel gaan zuipen, maar puntje bij paaltje zal het wel mee vallen hoor
hee joh, je hoeft niet serieus te reageren op domme opmerkingenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou klaar, kom gewoon zondag en dan maken we nader kennisquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan zijn ze allemaal 12 jaar en zitten ze aan de ranjaIk zou idd ook niet meer geloven.
Jij bent er neem ik aan niet. Dus ik neem aan dat dat moeilijk zal gaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nou klaar, kom gewoon zondag en dan maken we nader kennis
Hij staat bij de lijst van mensen die zeker komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij bent er neem ik aan niet. Dus ik neem aan dat dat moeilijk zal gaan.
Tuurlijk is hij erquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij bent er neem ik aan niet. Dus ik neem aan dat dat moeilijk zal gaan.
Jij bent zijn bitch?quote:
Nee ik ben zijn dictatorquote:
Dus jij beslist dat jij zijn bitch bent?quote:
Ik neem mijn PKM wel meequote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ow god, echte GAM nerds.........
Even denken. Wij hebben het over bier en tieten en jij begint over computers. Sorry, maar jij bent de enige nerd in ons midden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ow god, echte GAM nerds.........
laten we het er op houden dat we zondag echt kennismakenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:47 schreef disjfa het volgende:
[..]
Even denken. Wij hebben het over bier en tieten en jij begint over computers. Sorry, maar jij bent de enige nerd in ons midden.
EN dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat we zondag echt kennismaken
dan drinken we een biertje, vreten we een bitterbal en kijken we wie de echte nerd is nou goedquote:
SEXY TIME!!!!quote:
Iets anals...quote:
Alleen voor jou! De rest moet eerst een minimum aantal posts in de BoF! reeks hebben voordat zij het recht hebben op anal pleasurequote:
Heb ik al genoeg posts dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Alleen voor jou! De rest moet eerst een minimum aantal posts in de BoF! reeks hebben voordat zij het recht hebben op anal pleasure
Dat klopt, maar dat neemt niet weg dat wij nog onze blijjk van waardering moeten uitenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:53 schreef Heintje het volgende:
Heb ik al genoeg posts dan?
Ik heb julie al weer enkele weken met rust gelaten....
Hé, maar ben jij nou een ouwe lul met een babyface en ben je daarom alcoholist geworden?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat neemt niet weg dat wij nog onze blijjk van waardering moeten uiten![]()
![]()
Julie wardering is juist een van de redenen dat ik niet meer in julie reeks post.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat neemt niet weg dat wij nog onze blijjk van waardering moeten uiten![]()
![]()
ik merk het al, een positief in het leven staand mannetjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hé, maar ben jij nou een ouwe lul met een babyface en ben je daarom alcoholist geworden?
Ik vraag mij een heleboel dingen af en deze misplaats ik in vragende repliesquote:
Ach zondag kan een rede zijn dat ik of Bof een hele leuke clan blijft vinden, Of dat ik er afgeschrikt door mee stop.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik vraag mij een heleboel dingen af en deze misplaats ik in vragende repliesDaardoor leer ik weer van mede GaMers (nouja.... bofers
)
yep!! Ik krijg steeds alleen maar van dat jonge grut te neuken, dus ben ik nu flink aan de fles voor een Keith Richards lookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hé, maar ben jij nou een ouwe lul met een babyface en ben je daarom alcoholist geworden?
triest ventje ben je ook zeg, kijken of je zondag nog zon grote populaire muil hebtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
moet ik je zondag in bedwang houdenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
triest ventje ben je ook zeg, kijken of je zondag nog zon grote populaire muil hebt![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ehm. Nou is het wel genoeg geweest. BoFfers, terug naar jullie eigen SC. De rest kan naar de GAM SC.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ehm. Nou is het wel genoeg geweest. BoFfers, terug naar jullie eigen SC. De rest kan naar de GAM SC.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:00 schreef Vagere_Hein het volgende:
komen er nog lekkere wijven?
Kleine uitleg misschienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:50 schreef disjfa het volgende:
Zijn die BoFers allemaal anal, of zijn dat maar een paar? Ik begrijp het nou niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |