ik heb dat op het terras met toestemming van alle aanwezige gepost hequote:Op zondag 3 juni 2007 23:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik wist het al toen je ijsmeis voor hoer uit maakte..![]()

Zo moeilijk was het niet om ons te vinden we vroegen iedere meid of ze ijsmeis wasquote:Op zondag 3 juni 2007 23:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb dat op het terras met toestemming van alle aanwezige gepost he![]()

hehe vieze sms slet je bent thuisquote:Op zondag 3 juni 2007 23:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
-knip-

quote:Op zondag 3 juni 2007 23:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hehe vieze sms slet je bent thuis![]()
kan ik eindelijk mn nest in, weltrusten gans![]()
![]()

elke meid die langs liep:quote:Op zondag 3 juni 2007 23:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zo moeilijk was het niet om ons te vinden we vroegen iedere meid of ze ijsmeis was

quote:Op zondag 3 juni 2007 23:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
elke meid die langs liep:
hee ijsmeis, doe je shirtje eens omhoog![]()

Zijn daar ook foto's van..??quote:Op zondag 3 juni 2007 23:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
elke meid die langs liep:
hee ijsmeis, doe je shirtje eens omhoog![]()

Als je nou hoi had gezegd had ik je het een en ander aan kunnen leren wat sociale vaardigheden betrefdquote:Op zondag 3 juni 2007 17:18 schreef Gamedemon het volgende:
Was zo een jongen , beetje breed, donker gekleed, haar tot op de schouders en zag er nogal vermoeit uit.

Of eindelijk een keer sex met een andere man. Of 5 BoFersquote:Op zondag 3 juni 2007 23:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je nou hoi had gezegd had ik je het een en ander aan kunnen leren wat sociale vaardigheden betrefd

Tis een beetje lullig om achteraf "I told you so" te zeggen maar toch: I told you soquote:Op zondag 3 juni 2007 21:09 schreef Heintje het volgende:
De volgende keer moet het dus beter georganiseerd worden, dat is nou wel duidelijk.
En ik had toch gewoon met de auto moeten komen. Kut NS.
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:50 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en BoFfers. Jullie zaten ook niet bij dat King Arthur-gebeuren. In ieder geval niet buiten.
Niet zo miepen boefje. Morgen komen de fotos in een apart topicquote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
we wachten nog even op de foto's!!FERDI schiet op!!!!!!!!!!!!!
Wanneer is de meet? Op 3 juni.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat jullie niet naar het afgesproken ding gaan.
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wij hebben daar fotos van gemaakt toen we aant bier zaten![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarna er nog 5 BoFers uit het stations cafe stapten
SMSen met je dronken hoofdquote:Op zondag 3 juni 2007 23:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
hehe vieze sms slet je bent thuis![]()

Mij hoef je ook niet te verwijten dat ik er niet was. Aangezien ik er wel was. Punt. En ik ben ook geen organisatie. Ik zei al dat dat King Arthur een goed idee was en ik dacht dat dat wel door zou gaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef FJD het volgende:
Kijk vooral onder het kopje "waar ontmoeten we elkaar". Vat het op als een hint, vat het op als een verwijt, I don't care maar verwijt ons iig niet dat wij er niet waren want wij waren precies op de plek waar we moesten zijn op de afgesproken tijdDat onze suggestie om een kroeg af te spreken voor de laatkomers niet werd opgevolgd kun je ons moeilijk aanrekenen.

Misschien hebben we je dan over t hoofd gezien bij de FRSquote:Op zondag 3 juni 2007 23:56 schreef ijsmeis het volgende:
Mij hoef je ook niet te verwijten dat ik er niet was. Aangezien ik er wel was. Punt. En ik ben ook geen organisatie. Ik zei al dat dat King Arthur een goed idee was en ik dacht dat dat wel door zou gaan.

quote:Op maandag 4 juni 2007 01:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bernie
Ijsmeis
GD
En iedereen die er niet was

jij heb een prive meet gehoudenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:57 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Onze meeting was vet gaaf.
Ik en buffelmaster zaggen julle ook wel staan.
Maar het zag er nogal dood en saai uit.
Dus zijn we ergens anders heen gegaan.

quote:Op maandag 4 juni 2007 01:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bernie
Ijsmeis
GD
En iedereen die er niet was

Stiekem ook wel grappigquote:

Eigenlijk alleen kansloosquote:

Halloquote:Op zondag 3 juni 2007 22:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
sharki en mede amsterdammer die ik niet meer de naam van weet![]()

Ik denk dat iedereen zoiezo wel z'n best heeft gedaan om elkaar te vindenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
1. ik heb van 13:45 tot 14:30 users staan te verzamelen en we kwamen op 5 uit , waarna er nog 5 BoFers uit het stations cafe stapten
2. ik ben van 14:55 t/m 15:10 terug op de meetingplek geweest om te kijken of er nog mensen stonden met vertraging of andere redenen om te laat te zijn
3. nadat ik terug was en 2 biertjes zijn we nog bij King Arthur's gaan kijken of er nog mensen zaten, maar daar was niemand meer
je kan wel een beetje gaan schoppen, maar er is genoeg moeite gedaan om de anderen te vinden hoor.

Dat wou ik dus wel gaan doen, maar toen zag ik dat het lijstje in de OP totaal niet meer klopte, en ik ga natuurlijk niet zomaar overal op het internet m'n nummer postenquote:Op maandag 4 juni 2007 08:55 schreef Roi het volgende:
Bedankt dat je de nummers nog het gePM't Bernie![]()

quote:Op maandag 4 juni 2007 08:55 schreef Roi het volgende:
Bedankt dat je de nummers nog het gePM't Bernie![]()

Dus heel de meet voor jouw ging over dat ijs jouw nummer zou krijgenquote:Op maandag 4 juni 2007 09:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Alleen IJsmeis had dus uiteindelijk mijn nummer

sorry hoor, maar degene die in het lijstje stonden een pm sturen met je 06 en dan staat niet je nummer gelijk overal op het internet....quote:Op maandag 4 juni 2007 09:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat wou ik dus wel gaan doen, maar toen zag ik dat het lijstje in de OP totaal niet meer klopte, en ik ga natuurlijk niet zomaar overal op het internet m'n nummer postenZoiezo heb ik een erg druk weekend gehad, waardoor ik ook daarvoor weinig tijd had. Alleen IJsmeis had dus uiteindelijk mijn nummer
En die was ook mijn enige hoop
Maar die belde mij pas toen ik in de trein naar huis zat
![]()

quote:Op maandag 4 juni 2007 09:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus heel de meet voor jouw ging over dat ijs jouw nummer zou krijgenGekkert

Dat heet sjans berniequote:Op maandag 4 juni 2007 09:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
zat een jongen ,en die keek mij toch een potje aanIk dacht eerst, potverdorie, straks is dat een Fok!ker? Toen pakte ik me DS, en keek hij me weer met grote ogen aan
HIj had een streepjes blouse aan (diagonale streepjes
) en was ongeveer 18 jaar oud
![]()

quote:

Zeker toen de fotocamera naar buiten kwamquote:Op maandag 4 juni 2007 10:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toch grappig dat niemand ons heeft gevonden. Zoals de topic titel, zaten we op het Neude bier te drinken. Wij waren de enige grote groep en we waren toch best aanwezig

Daar hebben we ook nog bijgestaanquote:Op maandag 4 juni 2007 09:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Op utrecht centraal stond trouwens ook nog een Wii tour dinges, met demopodsIk dacht, daar zullen wel Fok!kers bij staan, maar nee hoor, alleen maar kinderen van 10 jaar
Doelgroep Nintendo
![]()

Of met de bitterballen actiequote:Op maandag 4 juni 2007 10:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zeker toen de fotocamera naar buiten kwam

De baasquote:Op maandag 4 juni 2007 10:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
"ik denk dat de baas dat niet zo'n goed idee vind'

Niet teveel met jezelf spelen zodat de foto`s kapot gaan hé! En postenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:03 schreef FJD het volgende:![]()
Even wakker worden en dan ga ik de fotos voor jullie bekijken

Gooi ze in een zipje en dan op rapidshare.com.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:03 schreef FJD het volgende:
Ik wil graag 100 bitterballen voor 50,- en een Fristi!![]()
Even wakker worden en dan ga ik de fotos voor jullie bekijken

Compilatie in een apart topic natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 11:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Gooi ze in een zipje en dan op rapidshare.com.

Fer, dit is het beste ideequote:Op maandag 4 juni 2007 11:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]

.RAR'etjes doen het altijd beter op Fok!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |