hee, ik wil op geen enkele manier met ijsmeis geassocieerd wordenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:34 schreef disjfa het volgende:
En dan word het dus een ENlarge_YourPenisNOW.rar ? Of wat
Dat heeft toch echt precies hetzelfde resultaat aangezien jij de enige was die elke keer aan mannen hun piemels ging zitten terwijl ze hier niet gedient van warenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maak er maar disjfa_op_gaymeet.rar van![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zag ijsmeis toevallig trouwens vandaag nog in Utreg joh!
sinds wanneer heb je daar toestemming voor nodig???quote:Op maandag 4 juni 2007 11:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat heeft toch echt precies hetzelfde resultaat aangezien jij de enige was die elke keer aan mannen hun piemels ging zitten terwijl ze hier niet gedient van waren![]()
![]()
![]()
Moet je hem wel kunnen vinden als hij net wat verder weg zitquote:Op maandag 4 juni 2007 11:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
tis toch gewoon fijn om met elkanders pielemuis te spelen![]()
Klopt. Ik ben leuker.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hee, ik wil op geen enkele manier met ijsmeis geassocieerd worden![]()
maak er maar disjfa_op_gaymeet.rar van![]()
jah das makkelijk zeggen als je niet komt opdagenquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jah das makkelijk zeggen als je niet komt opdagen![]()
Je maakt er wel erg grote open duren van van opmerkingen die we niet mogen plaatsen.rar hé!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ging liever wat leuke kerels ontmoeten dan een stel homo's.
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je maakt er wel erg grote open duren van van opmerkingen die we niet mogen plaatsen.rar hé!
**checked foto's die je net gepost hebt, ziet jongentjes met hempjes en laag hangende zonndebrillenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
En die jongentjes zijn leuk.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
**checked foto's die je net gepost hebt, ziet jongentjes met hempjes en laag hangende zonndebrillen
![]()
![]()
![]()
volgensmij zijn het gewoon nepmeeloophomo's , een beetje borst en bilpartijen van de serveersters en andere vrouwelijke gasten fotofgraverenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
Dat lijkt meer op een PUB-meet dusquote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
volgensmij zijn het gewoon nepmeeloophomo's , een beetje borst en bilpartijen van de serveersters en andere vrouwelijke gasten fotofgraveren
goed ijsmeis, hou er nu maar over op, lijkt me wel duidelijk of nietquote:
gevalletje vanquote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
volgensmij zijn het gewoon nepmeeloophomo's , een beetje borst en bilpartijen van de serveersters en andere vrouwelijke gasten fotofgraveren
quote:I just wish I was queer so I could get chicks
Dat ze leuk zijn? Jaquote:Op maandag 4 juni 2007 11:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
goed ijsmeis, hou er nu maar over op, lijkt me wel duidelijk of niet![]()
Maar als ik het zo lees..quote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar je kan het niet vergelijken, je hebt ons niet meegemaakt gisteren![]()
zie je welquote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar als ik het zo lees..had ik er graag bij willen zijn.
Het was heerlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:54 schreef disjfa het volgende:
Maar ben je goed uitgewoont door de niet homo`s dan
Zijn die er ookquote:
We hadden er zeker bij moeten zijnquote:
jullie, of een volgende poging een goede gam meet te organiseren?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We gaan het volgende maand nog een keertje overdoen.
Ik organiseer geen meets.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
jullie, of een volgende poging een goede gam meet te organiseren?
Wij waren pas echt coolquote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
En die jongentjes zijn leuk.
Dat had ik toch al uitgelegdquote:Op maandag 4 juni 2007 11:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kun je niets, beter organiseren?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:12 schreef Tain het volgende:
Het enige wat er beter georganiseerd had moeten worden is het uitwisselen van telefoonnummers
Ik mag hopen dat je wel het aspect ratio hebt behoudenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:47 schreef FJD het volgende:
Nog een paar minutenIk ben alleen de namen van de FOK!kers allang weer vergeten
De BoFers ken ik al een tijd en heb ik ook al een paar keer gezien dus dat is niet zo lastig
![]()
-update-
Pictures nu aan t resizen en dan uploaden. Heb ze geresized naar 1600x1200. Denk niet er ontzettend veel mensen zitten te wachten op een 3888x2592 foto van een meeting
-update2-
Lokale upload klaar. Nu uploaden naar Megaupload.
Doet Picture Resizer automatischquote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik mag hopen dat je wel het aspect ratio hebt behouden
1600x1200 4:3
3888x2592 3:2
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |