Ja, ik moest echt lachen toen ik dat hoorde... toen ik hoorde van die "maximaal 8 weken" moest ik al lachen maar toen bleek dat het ook nog een keer exact 8 weken later pas op haar rekening stond had ik echt iets van "paupers"quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:26 schreef Polonium-120 het volgende:
een belspel in belgie... p...k.......
Eerst wil ik in dat smoelenboek!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, bagger away zout ik zo zeggen...
come again?quote:
met een gedateerd bankstel en cd's aan de muur geplakt scoor je geheid heel veel punten...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil daar ook in.
Maar ik kan niet kiezen welke foto het meest aanstootgevend is.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met een gedateerd bankstel en cd's aan de muur geplakt scoor je geheid heel veel punten...![]()
hij is van de buren..quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zullen we het daar niet over hebben?![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij is van de buren..![]()
op welke andere manier wil je aanstootgevend zijn dan?
ik vind ze mooi...quote:
ik weet niet... roken is slecht voor je gezondheid... enzo....quote:
Omdat ik heul mooie feauteaux kan makenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar die vind ik wel heel erg mooi.
Heb je dat met de zelfontspanner gedaan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat ik heul mooie feauteaux kan maken![]()
Yup.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je dat met de zelfontspanner gedaan?
Dat heb je dan verdomd knap gedaan. Chapeau!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup.
Serie van 23 feauteaux met dit thema bewerkstelligt.![]()
Gewoon ShowCase van SlowChat makenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat heb je dan verdomd knap gedaan. Chapeau!
Nu wil ik de andere 21 nog zien.
Exactly! Iquote:
hele mooie foto's Ian!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup.
Serie van 23 feauteaux met dit thema bewerkstelligt.![]()
Goedkope kutcamera.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hele mooie foto's Ian!spiffy cameraatje denk ik?? ik wil ook mooie zwartwit foto's
![]()
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*trekt aan leandra's onderbroekje
Goffer...zit je hier...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Exactly! I
Mokum, pm je me even als je de reis geboekt hebt? Oh en hoeveel zakgeld neem jij mee?
Had ze die dit keer aan dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*trekt aan leandra's onderbroekje
het laatste...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goffer...zit je hier...
de keus is erg moeilijk tussen een Penthouse met uitzicht op zee of een 5 sterren resort met 5 zwembaden, prive strand en all-inclusive
![]()
Allemaal weg ofzo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
waar zijn alle dames eigenlijk? Mootie, Petraa, veulen, Leandra...
en dan vergeet ik Kleinzusje nog ook..![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goffer...zit je hier...
de keus is erg moeilijk tussen een Penthouse met uitzicht op zee of een 5 sterren resort met 5 zwembaden, prive strand en all-inclusive
![]()
Ik ben ermee bezigquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg Ian sta je nou al in dat smoelenboek of wat?
koel...quote:
Halohaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
alles droog gehouden?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Halohaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Ben ik weer en nog steeds zonder streams!!!! Dagje Bobbejaanland gehad, mee geweest met schoolreis en ik vind mezelf vet, stoer, want ik ben in de Tycoon geweest.![]()
![]()
![]()
Tof van je!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Halohaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Ben ik weer en nog steeds zonder streams!!!! Dagje Bobbejaanland gehad, mee geweest met schoolreis en ik vind mezelf vet, stoer, want ik ben in de Tycoon geweest.![]()
![]()
![]()
Geen regen gezien, maar wel zeiknat geworden in de wildwaterbaanquote:
'k houderfan...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Geen regen gezien, maar wel zeiknat geworden in de wildwaterbaan![]()
quote:
Ik dacht dat we gingen BBQ'en bij Dutchguy thuis?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Lijkt me lachen een SC meeting in Bobbejaanland.
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Lijkt me lachen een SC meeting in Bobbejaanland.
![]()
zo ook ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
aangezien het alweer voorbij kinderbedtijd is ga ik maar weer eens mijn mandje in![]()
ik heb gewoon een ander ritme![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Wtf, je staat er niet tussenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga slapen dan...![]()
![]()
![]()
Ja!quote:
Euh, bewijs feauteaux?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja!Hoe kan dat nou? Doe ik iets verkeerd?
Ik ben toch echt een dame! Dacht ik toch dan.....![]()
Jij ook weltrusten en tot de volgende keer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:36 schreef Polonium-120 het volgende:
قرآن كريم، با روشي معجزه از نظر ايجاد و دلالت، به مراحل شكل گيری جنين از آغاز نطفه تا تولد اشاره فرموده است. به آيات زير غور كنيد:
ik snap geen hout van dat arabisch....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij ook weltrusten en tot de volgende keer.
Feauteaux op pagina 1quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bewijs jij dan eerst dat je een heer bent?![]()
Ik mocht mijn shirt niet aanhouden van de feauteauxgraafquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Deze bedoel je? [DGK SC # 106] 2 belspel or not 2 belspel...![]()
Ik ben nu echt slapen!
Veulerst!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:57 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Even de highlights van mijn dag...
- Autorijden zonder stuurbekrachtiging zuigt heeel erg. Vooral het inparkeren (wat ik normaal best goed kan)
- Een uur paardrijden zonder zadel levert onmiddelijke spierpijn op. En die spierpijn zit dan op plekken waarvan hele rare mensen aan de bar gaan vragen of je ruige sex hebt gehad![]()
Zo dat was mijn dag![]()
Ian![]()
Hebben die vervelende duitsers je even losgelaten?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hebben die vervelende duitsers je even losgelaten?![]()
Voor iets wat met de goedkoopste kutcamera ooit gemaakt is ben ik er ook best trots opquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
FF snel gescrold, mooie foto's Ian
Ik ben helemaal blij voor jequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
En het is heerlijk kutweer aan het worden![]()
Dat is: baggerzeit für Ian![]()
Wees blij, dan hoef je niet zoveel bij te lezenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die SC schiet voor geen fuck op als ik er niet ben!![]()
We hebben je nodig als top baggeraar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Die SC schiet voor geen fuck op als ik er niet ben!![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wees blij, dan hoef je niet zoveel bij te lezen
Prachtige foto's trouwens![]()
Hi all... waskweer![]()
Nee, want dan heb jij teveel tijd nodig om terug te lezen en die tijd die je daarvoor gebruikt kun je ons niet verblijden met je charmante aanwezigheidquote:
Ik bagger en ondertussen lees ik de SC bij in een appart schermquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want dan heb jij teveel tijd nodig om terug te lezen en die tijd die je daarvoor gebruikt kun je ons niet verblijden met je charmante aanwezigheid![]()
Dank jequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
KZ
Wat ben je vandaag geweldig bezig met die filmpjes![]()
![]()
Welk progje gebruik je?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je![]()
Heb een nieuw progje maar wat ik ook doe ik kan geen geluid opnemen. Dus wel mp3 tjes invoegen maar geen geluid bij streams. Jullie verstand er van ????
wisdom-soft Auto screenrecorder 2.1 Proquote:
Export die geweaun .mpg of .avi ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
wisdom-soft Auto screenrecorder 2.1 Pro
Heb hem ingesteld op avi, maar geluid bij opnemen streams lukt niet. Alleen de beelden. Kan het omdat ik geen mic heb ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Export die geweaun .mpg of .avi ?
Want dan zou je het geluid er toch in movie maker onder kunnen gooien?
Met een mic is opzich omslachtig...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb hem ingesteld op avi, maar geluid bij opnemen streams lukt niet. Alleen de beelden. Kan het omdat ik geen mic heb ?
Waarom niet!?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
Ik kom hier baggeruh ik ga echt niet in die COS posten![]()
![]()
Heb je wel bijgelezen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:39 schreef Dutchguy het volgende:
*meebaggert*
thx, ik klooi wel verderquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met een mic is opzich omslachtig...
En je krijgt slechte kwaliteit.
Maar misschien lukt het dan wel...
Je kunt ook vast een nieuwe COS klaarzetten en de huidige COS dan snel volbaggeren natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
Ik kom hier baggeruh ik ga echt niet in die COS posten![]()
![]()
Nee ik weet niet waarom we baggeren.. *beteutert met vol emmertje voor lul staat*quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je wel bijgelezen?![]()
Pagina 1 is genoeg![]()
Zo een beetje halverwege![]()
Mijn feauteaux enzo![]()
Ik kan echt niet naar je ava kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:39 schreef Dutchguy het volgende:
*meebaggert*
Ik ga echt niet meer baggeren daaro.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt ook vast een nieuwe COS klaarzetten en de huidige COS dan snel volbaggeren natuurlijk![]()
Hij staat nu toch al in je MyAT![]()
In de SC!?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx, ik klooi wel verder![]()
zij meer vragen welkom in een later stadium ?
Same herequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kan echt niet naar je ava kijken![]()
Ik vind hem zooooooooooooooooooo ranzig
Day woont daarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
Gaan jullie es ff snel de COS volbaggeren.
Echt niet dat is het domein van 1 of andere rare koningin.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
Gaan jullie es ff snel de COS volbaggeren.
Ja weet ut mag mijn haar wel eens doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kan echt niet naar je ava kijken![]()
Ik vind hem zooooooooooooooooooo ranzig
Nou ik staak dan maar!!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt niet dat is het domein van 1 of andere rare koningin.
Hij is toch vol?!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
Gloeiende Gloeiende
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
Ik had nog zo gezegd: zet een COS klaar.... nou is die andere vol en wat is de opvolger??
[COS#1586] Waar Brain De Gouden Kooi wint... [Deel 2]![]()
Waar is die leuke gele lachende lachy ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:48 schreef Dutchguy het volgende:
*bijgelezen*
*baggeren nog niet snapt*
(is normaal bij mij kwartje valt altijd later... kan dagen duren)![]()
Hij stond klaar, maar ik dacht ik kan wel ff snel wat te drinken halen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
Ik had nog zo gezegd: zet een COS klaar.... nou is die andere vol en wat is de opvolger??
[COS#1586] Waar Brain De Gouden Kooi wint... [Deel 2]![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij stond klaar, maar ik dacht ik kan wel ff snel wat te drinken halen.![]()
Neuuhhhh kan wel tegen een dolletje, maar ben versleten, me ogen pletteren dicht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gossie.... om een dolletje nog wel?!![]()
Truste![]()
![]()
Hup, je bed inquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuuhhhh kan wel tegen een dolletje, maar ben versleten, me ogen pletteren dicht.![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuuhhhh kan wel tegen een dolletje, maar ben versleten, me ogen pletteren dicht.![]()
![]()
Ian h eeft vandaag wel een erg vaderlijke inslag hequote:
Ik ben heul volwassenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian h eeft vandaag wel een erg vaderlijke inslag he
Achhh das sielug, enne middelste kippie moet dinsdag onder het mes, die pak ik met porseleinen handschoentjes aankomend weekend.quote:
Camera is iets naar beneden gericht, is nog steeds die leuke gele smiley hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waar is die leuke gele lachende lachy ?![]()
![]()
![]()
![]()
En nu je nest in verdommequote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Achhh das sielug, enne middelste kippie moet dinsdag onder het mes, die pak ik met porseleinen handschoentjes aan komend weekend.
Ik heb morgen reunie van de basisschool, dus dan moeten ze zichzelf vermaken, en zaterdag gaan we met z'n viertjes en oma naar Toppers. Dus ik mag wel zeggguh dat ik mezelf een hele lieve mams vind dit weekend.![]()
![]()
Het wordt tijd dat jij het scheerapparaat eens ter hand neemt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Camera is iets naar beneden gericht, is nog steeds die leuke gele smiley hoor.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij het scheerapparaat eens ter hand neemt.![]()
Stoer is koel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij het scheerapparaat eens ter hand neemt.![]()
Sorryquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
Potdorie nog an toe.... zit je ff in de COS, is de SC gelijk een hele bladzijde verder
Lekker!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
Trusteik ga dromen over Peetra en sex met Brian
![]()
![]()
Ook sorry.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
Potdorie nog an toe.... zit je ff in de COS, is de SC gelijk een hele bladzijde verder
Je weet dat ie te hoog mikt he?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
Ze wil gewoon dat je zegt dat ze moet blijven...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, ik heb godverdomme al 2 keer welterusten ge!!!
![]()
Ik blijf niet bezig!![]()
Petraa die sex heeft met Brian?? OMGquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
Ik wil dat ze naar bed gaatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat je zegt dat ze moet blijven...![]()
Gezellig type ben jij. Zo word er nooit lekker doorgebaggerd als jij iedereen naar bed stuurt.quote:
Alleen Petraaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gezellig type ben jij. Zo word er nooit lekker doorgebaggerd als jij iedereen naar bed stuurt.
Ik heb er niet zo'n moeite mee maar ik heb dan zaterdag weer het standpunt ingenomen dat ik zeker een week de OP niet zou aanpassenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hmmm.... jullie willen gewoon geen blote lul in de openingspost.![]()
Is dat zo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n moeite mee maar ik heb dan zaterdag weer het standpunt ingenomen dat ik zeker een week de OP niet zou aanpassen![]()
![]()
Dat is dus géén smileyquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou net voorstellen wat vrouwelijk naakt in de OP te verwerken... ><
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n moeite mee maar ik heb dan zaterdag weer het standpunt ingenomen dat ik zeker een week de OP niet zou aanpassen![]()
![]()
Maar om dan meteen een lul te doen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon klaar met die sexloze vrolijke smileys....![]()
Ik bedoelde meer, heb je je daar serieus aan gehouden...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat is zo... of je leest de SC van zaterdagmiddag ff na??
Ik dacht dat het roken juist een probleem zou zijn maar een lul die nicorettes knaagt is helemaal geen gezicht dus jullie boffen nog.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar om dan meteen een lul te doen...![]()
Met een brilletje nog wel...![]()
Fuck, je hebt nog een punt ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:27 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het roken juist een probleem zou zijn maar een lul die nicorettes knaagt is helemaal geen gezicht dus jullie boffen nog.
![]()
Zo.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het interesseert me geen ruk meer wie wat waar....... bij deze maak ik een statement:
De komende week wordt de SC OP in de wiki pagina zeker niet gewijzigd
Opgetekend, zaterdag 26 mei 2007, 12.41 uur.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
Heb m al voor je opgezocht:
[SC #97] 2 ava or not to ava
Yep... check maar wanneer de OP het laatst aangepast isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, heb je je daar serieus aan gehouden...
Ik was het eigenlijk al vergeten namelijk![]()
Ik weet heus wel dat je niet op fouten te betrappen bentquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... check maar wanneer de OP het laatst aangepast is
LOL... ik maak ze wel, maar betrappen is idd lastigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat je niet op fouten te betrappen bent![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... ik maak ze wel, maar betrappen is idd lastig
Waar zijn de puntjes in idd?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... ik maak ze wel, maar betrappen is idd lastig
Hebben ze nog steeds ook alcoholvrij bier.... ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Nah, OKEEEEEEEEE....
Ik loop wel naar de tap![]()
Komt eraanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds ook alcoholvrij bier.... ?
Durf het bijna niet te vragen...![]()
Volgens mij hoeven er ook helemaal geen puntjes in idd....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier verzint ze iets op...![]()
Ik weet het zeker![]()
Ahum.... Nicky... als je gaat zonnebaden in dat tosti ijzer met dat enge blauwe licht is het de bedoeling dat je de oogies afdekt en de rest mag nakend.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Hier MOET ik bash reacties op krijgen!![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ahum.... Nicky... als je gaat zonnebaden in dat tosti ijzer met dat enge blauwe licht is het de bedoeling dat je de oogies afdekt en de rest mag nakend.
Niet andersom.![]()
Volgens mij is dit NA de bash reacties.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Het is geen officiële afkorting maar slechts een internet-afkorting, die zijn gewoonlijk puntloos.quote:
Goffer...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen officiële afkorting maar slechts een internet-afkorting, die zijn gewoonlijk puntloos.
OMG brb iig LOL IMHO idd GMTA....
OMGquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hee hallo... niet op alcoholvrij bier...![]()
Wat is dit voor kudtforum....quote:
Niet sexy?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wat is dit voor kudtforum....
Zie helegaar geen smileys die met een strakke blik verdoofd en bevroren roerloos voor zich uit staren, onderwijl verwerkende dat wat hen heeft doen verstarren.
Zo.![]()
t'Is ....... apart.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is best een goed topic, eigenlijk.
En ook niet over mijn prachtige (on-topic) OPquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
En geen enkel compliment over mijn mooie roze stropdas!![]()
Ik heb ook homo foto's hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:48 schreef Dutchguy het volgende:
Waar is de goede ouwe tijd gebleven dat je alleen maar homo hoefde te zijn om apart gevonden te worden...![]()
Ja, en over apart gesproken?? Kan Ian geen mooie avatar voor jou soepen ofzo??quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja ik ook maar zit niet op een bliksem ban te wachten...![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en over apart gesproken?? Kan Ian geen mooie avatar voor jou soepen ofzo??
Dan sta je tenminste niet nog een week met die geile smiley in de OP
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
![]()
(als er maar een lul in zit)
.... in die avatar dus.... wil geen misverstanden.![]()
Hey HALLO!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
Deze is wel heel zielig trouwens
[afbeelding]
Dat we het hier ook over geraniums mogen hebben?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ook niet over mijn prachtige (on-topic) OP![]()
Ach gos....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
Deze is wel heel zielig trouwens
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met IMY PENIS fietstassen rond rijden
![]()
Eigenlijk is IYOUR PENIS nog leuker
![]()
Waarom niet!?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
![]()
(maar ik wil niet dat iedereen dat leest)![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:04 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
![]()
Hoop toch zo dat je geen bijpassend string gevonden hebt...![]()
Truequote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja maar. Ik moet ook nog kunnen forummen en boodschappen kunnen doen en zo.![]()
Kut, zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Omdat jij heterosueel bent. Da's anders.![]()
Nog nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:04 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
![]()
Hoop toch zo dat je geen bijpassend string gevonden hebt...![]()
Kut...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:07 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
'Kut' was het eerste woord dat in je op kwam dus ik ben bang van wel.![]()
Geef het maar toe... kut EN tieten....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut...![]()
Ik bedoel TIETEN!![]()
![]()
Ik bedoel...![]()
hehequote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
Een laatste dan... niet bruikbaar, wel grappig
[afbeelding]
Bewbsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Geef het maar toe... kut EN tieten....![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
[afbeelding]
Hier gaat iets foutquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:11 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb in ieder geval wel de allergoedkoopste string gevonden...![]()
[[url=Ik heb in ieder geval wel de allergoedkoopste string gevonden.]afbeelding[/url]]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:11 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb in ieder geval wel de allergoedkoopste string gevonden...![]()
[afbeelding]
Ik vind.... vond dat nou net een hele mooie auto...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Was het toch nog net niet de laatste
[afbeelding]
Wij moeten het ook kunnen bijhouden en ik heb mijn rollator nog niet APK klaar...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is de SC.
Hier is het mijn taak snel en zoveel mogelijk te reageren.![]()
Volgens mij waren er veel mannen met weigerde lullen die er maar wat anders mee gingen doen...quote:
Ikke niet... ik zit plaatjes te googlen met zoekopdrachten als (funny) dick en (funny) penisquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft er iemand al een nieuwe klaar staan eigenlijk?![]()
Ik niet wil weten ik gok.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ikke niet... ik zit plaatjes te googlen met zoekopdrachten als (funny) dick en (funny) penis
Maar ik weet inmiddels wel hoe de penis van een slak eruitziet![]()
Slijmerig zeker... en da's nog voor het orgasme...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ikke niet... ik zit plaatjes te googlen met zoekopdrachten als (funny) dick en (funny) penis
Maar ik weet inmiddels wel hoe de penis van een slak eruitziet![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Slijmerig zeker... en da's nog voor het orgasme...![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
Ik zie Brian het zo tegen Amanda zeggen
[afbeelding]
Of nog erger...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:23 schreef Dutchguy het volgende:
[afbeelding]
Een walvissenlul dus. Zou je tijdens het zwemmen maar in je nek krijgen. ..![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
Ik zie Brian het zo tegen Amanda zeggen
[afbeelding]
Jijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
Wie maakt de nieuwe SC trouwens??
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ben een niet roker maar dit is een mooi moment om te beginnen.![]()
Dan is dit een mooi moment om te oefenen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |