Ik ben ermee bezigquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg Ian sta je nou al in dat smoelenboek of wat?
koel...quote:
Halohaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
waar zijn alle dames eigenlijk? Mootie, Petraa, veulen, Leandra...
en dan vergeet ik Kleinzusje nog ook..![]()
alles droog gehouden?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Halohaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Ben ik weer en nog steeds zonder streams!!!! Dagje Bobbejaanland gehad, mee geweest met schoolreis en ik vind mezelf vet, stoer, want ik ben in de Tycoon geweest.![]()
![]()
![]()
Tof van je!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Halohaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Ben ik weer en nog steeds zonder streams!!!! Dagje Bobbejaanland gehad, mee geweest met schoolreis en ik vind mezelf vet, stoer, want ik ben in de Tycoon geweest.![]()
![]()
![]()
Geen regen gezien, maar wel zeiknat geworden in de wildwaterbaanquote:
'k houderfan...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Geen regen gezien, maar wel zeiknat geworden in de wildwaterbaan![]()
quote:
Ik dacht dat we gingen BBQ'en bij Dutchguy thuis?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Lijkt me lachen een SC meeting in Bobbejaanland.
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Lijkt me lachen een SC meeting in Bobbejaanland.
![]()
zo ook ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
aangezien het alweer voorbij kinderbedtijd is ga ik maar weer eens mijn mandje in![]()
ik heb gewoon een ander ritme![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
waar zijn alle dames eigenlijk? Mootie, Petraa, veulen, Leandra...
en dan vergeet ik Kleinzusje nog ook..![]()
Wtf, je staat er niet tussenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga slapen dan...![]()
![]()
![]()
Ja!quote:
Euh, bewijs feauteaux?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja!Hoe kan dat nou? Doe ik iets verkeerd?
Ik ben toch echt een dame! Dacht ik toch dan.....![]()
Jij ook weltrusten en tot de volgende keer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:36 schreef Polonium-120 het volgende:
قرآن كريم، با روشي معجزه از نظر ايجاد و دلالت، به مراحل شكل گيری جنين از آغاز نطفه تا تولد اشاره فرموده است. به آيات زير غور كنيد:
ik snap geen hout van dat arabisch....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij ook weltrusten en tot de volgende keer.
Feauteaux op pagina 1quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bewijs jij dan eerst dat je een heer bent?![]()
Ik mocht mijn shirt niet aanhouden van de feauteauxgraafquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Deze bedoel je? [DGK SC # 106] 2 belspel or not 2 belspel...![]()
Ik ben nu echt slapen!
Veulerst!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:57 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Even de highlights van mijn dag...
- Autorijden zonder stuurbekrachtiging zuigt heeel erg. Vooral het inparkeren (wat ik normaal best goed kan)
- Een uur paardrijden zonder zadel levert onmiddelijke spierpijn op. En die spierpijn zit dan op plekken waarvan hele rare mensen aan de bar gaan vragen of je ruige sex hebt gehad![]()
Zo dat was mijn dag![]()
Ian![]()
Hebben die vervelende duitsers je even losgelaten?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hebben die vervelende duitsers je even losgelaten?![]()
Voor iets wat met de goedkoopste kutcamera ooit gemaakt is ben ik er ook best trots opquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
FF snel gescrold, mooie foto's Ian
Ik ben helemaal blij voor jequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
En het is heerlijk kutweer aan het worden![]()
Dat is: baggerzeit für Ian![]()
Wees blij, dan hoef je niet zoveel bij te lezenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die SC schiet voor geen fuck op als ik er niet ben!![]()
We hebben je nodig als top baggeraar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Die SC schiet voor geen fuck op als ik er niet ben!![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wees blij, dan hoef je niet zoveel bij te lezen
Prachtige foto's trouwens![]()
Hi all... waskweer![]()
Nee, want dan heb jij teveel tijd nodig om terug te lezen en die tijd die je daarvoor gebruikt kun je ons niet verblijden met je charmante aanwezigheidquote:
Ik bagger en ondertussen lees ik de SC bij in een appart schermquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want dan heb jij teveel tijd nodig om terug te lezen en die tijd die je daarvoor gebruikt kun je ons niet verblijden met je charmante aanwezigheid![]()
Dank jequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
KZ
Wat ben je vandaag geweldig bezig met die filmpjes![]()
![]()
Welk progje gebruik je?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je![]()
Heb een nieuw progje maar wat ik ook doe ik kan geen geluid opnemen. Dus wel mp3 tjes invoegen maar geen geluid bij streams. Jullie verstand er van ????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |