Ja, ik moest echt lachen toen ik dat hoorde... toen ik hoorde van die "maximaal 8 weken" moest ik al lachen maar toen bleek dat het ook nog een keer exact 8 weken later pas op haar rekening stond had ik echt iets van "paupers"quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:26 schreef Polonium-120 het volgende:
een belspel in belgie... p...k.......
Eerst wil ik in dat smoelenboek!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, bagger away zout ik zo zeggen...
come again?quote:
met een gedateerd bankstel en cd's aan de muur geplakt scoor je geheid heel veel punten...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil daar ook in.
Maar ik kan niet kiezen welke foto het meest aanstootgevend is.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met een gedateerd bankstel en cd's aan de muur geplakt scoor je geheid heel veel punten...![]()
hij is van de buren..quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zullen we het daar niet over hebben?![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij is van de buren..![]()
op welke andere manier wil je aanstootgevend zijn dan?
ik vind ze mooi...quote:
ik weet niet... roken is slecht voor je gezondheid... enzo....quote:
Omdat ik heul mooie feauteaux kan makenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar die vind ik wel heel erg mooi.
Heb je dat met de zelfontspanner gedaan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat ik heul mooie feauteaux kan maken![]()
Yup.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je dat met de zelfontspanner gedaan?
Dat heb je dan verdomd knap gedaan. Chapeau!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup.
Serie van 23 feauteaux met dit thema bewerkstelligt.![]()
Gewoon ShowCase van SlowChat makenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat heb je dan verdomd knap gedaan. Chapeau!
Nu wil ik de andere 21 nog zien.
Exactly! Iquote:
hele mooie foto's Ian!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup.
Serie van 23 feauteaux met dit thema bewerkstelligt.![]()
Goedkope kutcamera.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hele mooie foto's Ian!spiffy cameraatje denk ik?? ik wil ook mooie zwartwit foto's
![]()
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*trekt aan leandra's onderbroekje
Goffer...zit je hier...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Exactly! I
Mokum, pm je me even als je de reis geboekt hebt? Oh en hoeveel zakgeld neem jij mee?
Had ze die dit keer aan dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*trekt aan leandra's onderbroekje
het laatste...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goffer...zit je hier...
de keus is erg moeilijk tussen een Penthouse met uitzicht op zee of een 5 sterren resort met 5 zwembaden, prive strand en all-inclusive
![]()
Allemaal weg ofzo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
waar zijn alle dames eigenlijk? Mootie, Petraa, veulen, Leandra...
en dan vergeet ik Kleinzusje nog ook..![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goffer...zit je hier...
de keus is erg moeilijk tussen een Penthouse met uitzicht op zee of een 5 sterren resort met 5 zwembaden, prive strand en all-inclusive
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |