Stoer is koel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij het scheerapparaat eens ter hand neemt.![]()
Sorryquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
Potdorie nog an toe.... zit je ff in de COS, is de SC gelijk een hele bladzijde verder
Lekker!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
Trusteik ga dromen over Peetra en sex met Brian
![]()
![]()
Ook sorry.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
Potdorie nog an toe.... zit je ff in de COS, is de SC gelijk een hele bladzijde verder
Je weet dat ie te hoog mikt he?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
Ze wil gewoon dat je zegt dat ze moet blijven...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, ik heb godverdomme al 2 keer welterusten ge!!!
![]()
Ik blijf niet bezig!![]()
Petraa die sex heeft met Brian?? OMGquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
Ik wil dat ze naar bed gaatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat je zegt dat ze moet blijven...![]()
Gezellig type ben jij. Zo word er nooit lekker doorgebaggerd als jij iedereen naar bed stuurt.quote:
Alleen Petraaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gezellig type ben jij. Zo word er nooit lekker doorgebaggerd als jij iedereen naar bed stuurt.
Ik heb er niet zo'n moeite mee maar ik heb dan zaterdag weer het standpunt ingenomen dat ik zeker een week de OP niet zou aanpassenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hmmm.... jullie willen gewoon geen blote lul in de openingspost.![]()
Is dat zo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n moeite mee maar ik heb dan zaterdag weer het standpunt ingenomen dat ik zeker een week de OP niet zou aanpassen![]()
![]()
Dat is dus géén smileyquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou net voorstellen wat vrouwelijk naakt in de OP te verwerken... ><
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n moeite mee maar ik heb dan zaterdag weer het standpunt ingenomen dat ik zeker een week de OP niet zou aanpassen![]()
![]()
Maar om dan meteen een lul te doen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon klaar met die sexloze vrolijke smileys....![]()
Ik bedoelde meer, heb je je daar serieus aan gehouden...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat is zo... of je leest de SC van zaterdagmiddag ff na??
Ik dacht dat het roken juist een probleem zou zijn maar een lul die nicorettes knaagt is helemaal geen gezicht dus jullie boffen nog.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar om dan meteen een lul te doen...![]()
Met een brilletje nog wel...![]()
Fuck, je hebt nog een punt ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:27 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het roken juist een probleem zou zijn maar een lul die nicorettes knaagt is helemaal geen gezicht dus jullie boffen nog.
![]()
Zo.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het interesseert me geen ruk meer wie wat waar....... bij deze maak ik een statement:
De komende week wordt de SC OP in de wiki pagina zeker niet gewijzigd
Opgetekend, zaterdag 26 mei 2007, 12.41 uur.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
Heb m al voor je opgezocht:
[SC #97] 2 ava or not to ava
Yep... check maar wanneer de OP het laatst aangepast isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, heb je je daar serieus aan gehouden...
Ik was het eigenlijk al vergeten namelijk![]()
Ik weet heus wel dat je niet op fouten te betrappen bentquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... check maar wanneer de OP het laatst aangepast is
LOL... ik maak ze wel, maar betrappen is idd lastigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat je niet op fouten te betrappen bent![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... ik maak ze wel, maar betrappen is idd lastig
Waar zijn de puntjes in idd?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... ik maak ze wel, maar betrappen is idd lastig
Hebben ze nog steeds ook alcoholvrij bier.... ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Nah, OKEEEEEEEEE....
Ik loop wel naar de tap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |