wisdom-soft Auto screenrecorder 2.1 Proquote:
Export die geweaun .mpg of .avi ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
wisdom-soft Auto screenrecorder 2.1 Pro
Heb hem ingesteld op avi, maar geluid bij opnemen streams lukt niet. Alleen de beelden. Kan het omdat ik geen mic heb ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Export die geweaun .mpg of .avi ?
Want dan zou je het geluid er toch in movie maker onder kunnen gooien?
Met een mic is opzich omslachtig...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb hem ingesteld op avi, maar geluid bij opnemen streams lukt niet. Alleen de beelden. Kan het omdat ik geen mic heb ?
Waarom niet!?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
Ik kom hier baggeruh ik ga echt niet in die COS posten![]()
![]()
Heb je wel bijgelezen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:39 schreef Dutchguy het volgende:
*meebaggert*
thx, ik klooi wel verderquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met een mic is opzich omslachtig...
En je krijgt slechte kwaliteit.
Maar misschien lukt het dan wel...
Je kunt ook vast een nieuwe COS klaarzetten en de huidige COS dan snel volbaggeren natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
Ik kom hier baggeruh ik ga echt niet in die COS posten![]()
![]()
Nee ik weet niet waarom we baggeren.. *beteutert met vol emmertje voor lul staat*quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je wel bijgelezen?![]()
Pagina 1 is genoeg![]()
Zo een beetje halverwege![]()
Mijn feauteaux enzo![]()
Ik kan echt niet naar je ava kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:39 schreef Dutchguy het volgende:
*meebaggert*
Ik ga echt niet meer baggeren daaro.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt ook vast een nieuwe COS klaarzetten en de huidige COS dan snel volbaggeren natuurlijk![]()
Hij staat nu toch al in je MyAT![]()
In de SC!?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx, ik klooi wel verder![]()
zij meer vragen welkom in een later stadium ?
Same herequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kan echt niet naar je ava kijken![]()
Ik vind hem zooooooooooooooooooo ranzig
Day woont daarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
Gaan jullie es ff snel de COS volbaggeren.
Echt niet dat is het domein van 1 of andere rare koningin.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
Gaan jullie es ff snel de COS volbaggeren.
Ja weet ut mag mijn haar wel eens doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kan echt niet naar je ava kijken![]()
Ik vind hem zooooooooooooooooooo ranzig
Nou ik staak dan maar!!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt niet dat is het domein van 1 of andere rare koningin.
Hij is toch vol?!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
Gloeiende Gloeiende
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
Ik had nog zo gezegd: zet een COS klaar.... nou is die andere vol en wat is de opvolger??
[COS#1586] Waar Brain De Gouden Kooi wint... [Deel 2]![]()
Waar is die leuke gele lachende lachy ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:48 schreef Dutchguy het volgende:
*bijgelezen*
*baggeren nog niet snapt*
(is normaal bij mij kwartje valt altijd later... kan dagen duren)![]()
Hij stond klaar, maar ik dacht ik kan wel ff snel wat te drinken halen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
Ik had nog zo gezegd: zet een COS klaar.... nou is die andere vol en wat is de opvolger??
[COS#1586] Waar Brain De Gouden Kooi wint... [Deel 2]![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij stond klaar, maar ik dacht ik kan wel ff snel wat te drinken halen.![]()
Neuuhhhh kan wel tegen een dolletje, maar ben versleten, me ogen pletteren dicht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gossie.... om een dolletje nog wel?!![]()
Truste![]()
![]()
Hup, je bed inquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuuhhhh kan wel tegen een dolletje, maar ben versleten, me ogen pletteren dicht.![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuuhhhh kan wel tegen een dolletje, maar ben versleten, me ogen pletteren dicht.![]()
![]()
Ian h eeft vandaag wel een erg vaderlijke inslag hequote:
Ik ben heul volwassenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian h eeft vandaag wel een erg vaderlijke inslag he
Achhh das sielug, enne middelste kippie moet dinsdag onder het mes, die pak ik met porseleinen handschoentjes aankomend weekend.quote:
Camera is iets naar beneden gericht, is nog steeds die leuke gele smiley hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waar is die leuke gele lachende lachy ?![]()
![]()
![]()
![]()
En nu je nest in verdommequote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Achhh das sielug, enne middelste kippie moet dinsdag onder het mes, die pak ik met porseleinen handschoentjes aan komend weekend.
Ik heb morgen reunie van de basisschool, dus dan moeten ze zichzelf vermaken, en zaterdag gaan we met z'n viertjes en oma naar Toppers. Dus ik mag wel zeggguh dat ik mezelf een hele lieve mams vind dit weekend.![]()
![]()
Het wordt tijd dat jij het scheerapparaat eens ter hand neemt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Camera is iets naar beneden gericht, is nog steeds die leuke gele smiley hoor.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij het scheerapparaat eens ter hand neemt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |