bronquote:It continues to be a reality world! MyNetworkTV has finally announced its fall slate, and there’s nary a telenovela in sight!
Remember Fox’s 2003 "Big Brother" knock-off “Paradise Hotel”? With future professional model Charla Philstrom? And smitten Dave “Man-Boobs” Kerpen? And bug-eyed “Love Cruise” refugee Toni Ferrari? It returns on MyNet in March.
Dat was de NL/BE versiequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:41 schreef Atreyu het volgende:
YESSSSSSS
Ik vond het echt zo'n leuke serie!!! Al dat gedoe met Eric die nogal wat eigenschappen had van een narcist. Ik vond de opdrachten ook leuk en het feit dat mensen tactisch en strategisch moesten zijn. Ik weet nog goed hoe iedereen in het begin achter Erik aan liep alsof hij een herder was van een kudde schapen. En dat ze toen zijn SWOT analyse vonden en al zijn aantekeningen![]()
Mooi was ook dat sommige van die mensen een spelletje met zichzelf aan het spelen waren. Ze deden zich dan anders voor en op een gegeven moment komt iedereen daar dan achter en stort zo'n iemand helemaal in elkaar. Zo mooi om te zien dat ze dan eerst de schuld aan anderen geven en dan op een gegeven moment er alleen voor staan en er dus uitgestemt worden.![]()
Geweldig toch ?quote:Reports from The Hollywood Reporter and Reality Tv World[1] indicate that Paradise Hotel has been revived for a 2nd season after 4 years and will air on Fox Reality and MyNetworkTV in early 2008. The show will follow a similar format as before, including an exclusive location and a group of single people competing to stay in the competition as each week sees the addition of a new member and the elimination of and old one. A second edition of the show was suggested for both the summers of 2004 and 2005 but was never made. Popular demand, especially from the Fox Reality forum, is credited for the series' return[citation needed]. So far it has not been stated whether or not season 1 members will be part of the new cast, something suggested for the failed 2004 and 2005 versions. It is also not clear if Amanda Byram will still be host
Flikker op man Paradise hotel was er veel eerder en ten tweede je had veel meer rare twists.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is dat geen hele slappe versie van de gouden kooi?![]()
Een slappe versie van de gouden kooi dus.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Flikker op man Paradise hotel was er veel eerder en ten tweede je had veel meer rare twists.
Iemand die weg moest mocht opeens iemand mee nemen. Of er kwamen opeens bewoners terug enzo.
Bij de Amerikaanse was het zelfs zo als er iemand uitmoest en er moest een nieuwe bewoner komen kon je onder de show smsn zat je morgen in de show![]()
Je moederquote:Op zondag 15 juli 2007 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een slappe versie van de gouden kooi dus.
En de gouden kooi is al ongelooflijk kansloos dus moet je je voorstellen hoe kansloos dit programms is....quote:Op zondag 15 juli 2007 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een slappe versie van de gouden kooi dus.
Ik kan me de eerste versie wel herinneren van dat paradijs hotel. Niet zo geweldig dat ik daar voor thuis ga blijven.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En de gouden kooi is al ongelooflijk kansloos dus moet je je voorstellen hoe kansloos dit programms is....
In het begin van siezoen 1 was het gewoon een grote groep van 8 man die de dienst uitmaakten in het hotel en elk nieuw lid er uit werkten door gewoon steeds voor elkaar te kiezen.,quote:Op zondag 15 juli 2007 21:45 schreef Wexs het volgende:
Ik ken iemand die mee gaat doen met het nieuwe seizoen in Nederland, wordt over twee weken opgenomen.. Krijgt wel waarschijnlijk een andere naam (partners in crime). Hoe vulgair is dit programma eigenlijk? Is het echt een "wie neukt wie" of een daadwerkelijk puzzelspel?
Dus als je nog wilt mee doenquote:will open soon, and the show needs a cast. Casting notices have appeared on Cragislist, and ask for “fun, adventurous, outspoken, and competitive individuals” to participate.
Since the casting notice promises “free-flowing spirits,” the FOX Reality channel and MyNetworkTV only want people who are at least 21—and no one over 30, which means that some members of the show’s previous cast are, well, too old to return (Toni Ferrari turns 33 next month, for example).
Here’s the full casting notice:
For everyone who has been dreaming of “Two Tickets to Paradise”, you may just get your chance this summer as casting directors embark on a nationwide casting to find the next batch of hopefuls ready to compete for the Ultimate Prize on the Fox Reality Original, Paradise Hotel. Fox Reality, the all reality, all the time network & MyNetwork TV partner to bring all new episodes of the unforgettable smash hit Paradise Hotel, set to air on both networks Spring ‘08.
The latest chapter in this tantalizing series where anything can (and does) happen, will follow co-eds between the ages of 21-30 as they are given the chance to compete in a sun drenched paradise for the reward of a lifetime. The lucky contestants will live together in an exclusive resort and be pampered beyond their wildest dreams at the exotic, opulent, “Paradise Hotel.”
Brimming with luxurious amenities, gourmet food and free-flowing spirits, The Fox Reality Original, Paradise Hotel offers the kind of setting that will enable the guests to indulge in their wildest fantasies. But as we all know, paradise doesn’t last forever; periodic eliminations will banish one guest, and make room for someone new.
The return of Paradise Hotel will bring viewers the show they love with all new twists and turns. Guests will have to keep their wits about them as they form alliances, foster friendships, and most importantly question everyone and everything. Let us not forget, Paradise is known for its snakes.
Casting Producers are looking for fun, adventurous, outspoken, and competitive individuals between the ages of 21-30 who want to participate and win the prize of a lifetime.
Interested in being the next hotel guest at Paradise Hotel? EMAIL: realityshowcasting@gmail.com
Die kneus was Zack ( of bedoelde je Dave? )quote:Op maandag 16 juli 2007 09:49 schreef Falco het volgende:
Hhahaha, die Charla. Hoe heette die kneus ook al weer? Waar kan ik uberhaupt al die deelnemers terug vinden.
"die programma"quote:Op maandag 16 juli 2007 10:25 schreef Tazmaniac het volgende:
hahah die programma was best vet, ik kan me die uitspraken ook nog goed herinneren
Yathzee, game on!!!
Wel een ongelofelijke bitch dat wijf
ai-ai.. zeer foutquote:Op maandag 16 juli 2007 10:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
"die programma"
Jaij better Nederlandsj lerren Spreck!
Charla heeft potentieelquote:Op maandag 16 juli 2007 19:52 schreef Vale17 het volgende:
Haha ik herinner me het ook nog..
Die Dave werd vet genaaid toen in de finale.. Die Charla deelde het geld niet met hem..
quote:
Chanty in de basisquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Op o.a. mininova staat ie. Even googlen naar Return of Paradise Hotel en je hebt 'm
Nathan ja maar op 17januari is er een officieel rapport van de politie naar buiten gebracht dat hij zelfmoord heeft gepleegd in een appartement.. het was dus geen bergbeklim ongeval zoals ook door Paradise Hotel zelf eerder werd aangegeven. Ik heb het artikel hier bij de hand maar het is vrij lang, dus ik ga het niet helemaal op eventuele spoilers nalezen.. vandaar dat ik alleen het linkje postquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:59 schreef Chanty87 het volgende:
^ Dat was Nathan geloof ik, maar hij had geen zelfmoord gepleegd, alleen verongelukt tijdens het bergklimmen.
Verder vind ik Chelsea nu al een trutEn Krista lijkt op dat meisje van de Poltergeist films
Als ik puur op uiterlijk zou gaan zou ik trouwens Mike kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is trouwens onze policy ten aanzien van spoilers?
Wat mij betreft maken we er in het vervolg gewoon gebruik van aangezien de torrents altijd op de raarste tijdstippen verschijnen.. kan dus heel goed zijn dat de helft nieteens weet dat hij al te downloaden is terwijl de andere helft de episode al gezien heeft!!
En ja.. ik ken de regels m.b.t. spoilers maar ik vraag het meer in de zin van socialiteit ofzo
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Dan weet iedereen dus vanaf nu dat ze ff niet tussen dinsdag en donderdag moeten kijken hierquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:26 schreef Tazmaniac het volgende:
ok dan zal ik dinsdagmorgen al de geelimineerde man posten terwijl we op zijn vroegst waarschijnlijk pas donderdagmiddag kunnen kijken..
works like a charm
Tsja, ze hebben een beetje veel reclameblokken in good ol' USA...quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:19 schreef neggix het volgende:
Ik vind wel irritanr, de hele tijd dat NEXT on PH21 keer okee, maar 6 keer in een aflevering is net iets te veel...
Tja, liever dat ik elke keer 30 sec reclame zie dan elke keer weer een vooruitblik voor over 10 secondenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tsja, ze hebben een beetje veel reclameblokken in good ol' USA...
De reclames in Amerika duren wel wat langer hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:25 schreef neggix het volgende:
[..]
Tja, liever dat ik elke keer 30 sec reclame zie dan elke keer weer een vooruitblik voor over 10 seconden
en we doen zelfs dezelfde opleiding! (ook al doet half NL deze opleidingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:23 schreef Tazmaniac het volgende:
MisterO heeft smaak!!
Charla
[ afbeelding ]
Volgende week gaat het pas echt beginnen heb ik het idee.. wat een drama.. can't wait!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:20 schreef Chanty87 het volgende:
OMG![]()
![]()
Er is nog leven in het topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Er is nog leven in het topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Ik zat in het begin ook zo te kijken van, "is het 'm nou wel?" Maar toch welquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:52 schreef Zhenar het volgende:
Zack is wel heel anders dan in het eerste seizoen...![]()
Maar ik mag hem nog steeds niet
Torrentttquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:33 schreef Canisfire het volgende:
Maar waar is het online tezien ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Schijnbaar.. zal wel een compilatie zijn van alle spannende dingen ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:28 schreef Buitendam het volgende:
Maar het duurt van 19.30 tot 19.55..?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:41 schreef Atreyu het volgende:
YESSSSSSS
Ik vond het echt zo'n leuke serie!!! Al dat gedoe met Eric die nogal wat eigenschappen had van een narcist. Ik vond de opdrachten ook leuk en het feit dat mensen tactisch en strategisch moesten zijn. Ik weet nog goed hoe iedereen in het begin achter Erik aan liep alsof hij een herder was van een kudde schapen. En dat ze toen zijn SWOT analyse vonden en al zijn aantekeningen![]()
Mooi was ook dat sommige van die mensen een spelletje met zichzelf aan het spelen waren. Ze deden zich dan anders voor en op een gegeven moment komt iedereen daar dan achter en stort zo'n iemand helemaal in elkaar. Zo mooi om te zien dat ze dan eerst de schuld aan anderen geven en dan op een gegeven moment er alleen voor staan en er dus uitgestemt worden.![]()
Na ruim een jaar geef ik je gelijk!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat was de NL/BE versieWaar ik 5 minuten van gezien heb ofzo. Toen heb ik weggezapt omdat ik het een slap aftreksel vond van het origineel.
Het is wel 4 dagen uitgezonden, inclusief het 2 keer uitzenden van de eerste aflevering...quote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef Lizzy91 het volgende:
Op de site van RTL bij Publieksvoorlichting staat het volgende:
Paradise Hotel
De laatste aflevering is uitgezonden op 11 juni. Het is nog niet zeker of de serie terug gaat komen na de zomer.
quote:» Er is al 365 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
zie datum OP..toen bestond dat allemaal nog nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:43 schreef jpg97 het volgende:
Snap niet dat iedereen hier zo moeilijk doet en "afhankelijk" zijn van RTL/SBS/*INSERT RANDOM OMROEP*
Ik kijk al jaren niet meer naar die zenders als ik een amerikaanse serie wil zien.
Newsgroepen FTW
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zie datum OP..toen bestond dat allemaal nog niet
Leuk dat er meer mensen kijken naar ParadiseHotel!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:24 schreef Marrije het volgende:
Ja, wist ik ook niet, dat ze vorig jaar al een paar afleveringen hebben laten zien.
Wie mag er winnen van jou?
Ik ben er nog niet helemaal uit. Maar die Stephanie vind ik niks (te pauperig), Lauren ook niet (gemeen mens), TyDi vind ik wel ok, waait wel een beetje met alle winden mee maar toch, af en toe ook wel wat achterbaks wat ik iets minder vind, dat viel vooral op toen Charte er nog was. Hoe heet die blonde ook al maar weer, die eenling zeg maar, Kirstie? Mag er ook wel uit, nietszeggend persoon, weet niet eens haar naam meer terwijl ze er toch vanaf het begin in zit. En Myrna, ik weet nog niet wat ik van haar vind, tot nu toe komt ze vooral erg materialistisch over, maar toch ook wel weer recht voor zn raap wat ik wel kan waarderen.
En de mannen. Mikey moet zich nu niet gaan verlagen door Myrna te gaan pesten omdat ze zijn 'vrouw' Tanya eruit heeft gestemd. Aaron is de laatste aflevering ook wel door de mand gevallen met zn achterbakse opmerkingen, die trolopmerking vond ik goed maar dan wel in da face. Ryan huppelt er maar wat tussendoor, net zoals die andere gladde glijer. Blijft Chris over, tot nu toe nog niks negatiefs van gezien, speelt het spel leuk en hoeft niet leuk te zijn door anderen naar beneden te halen. Dus dan mag Chris winnen, maar alsjeblieft niet met Stephanie, maar met TyDi.
ik vond het juist erg goed dat ze aaron gewoon ff op zn nummer wees, dat ie niet zo beledigend moest doen over dat shake it. Had ze wel een punt, al draafde ze is te ver door, Aaron ook trouwens. Vond het wel goed dat Chris zei stoppen nu.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk dat er meer mensen kijken naar ParadiseHotel!!
Van mij mag die Myrna meteen wel weer moven, al speelt ze het spel goed, ze is mij té backstabberig.
Jammer dat Tanya weg is.
Van de mannen mag Mike van mij winnen, leuke gozer vind ik dat.
Aaron, mwahhh.
Dat wist ik niet dat Zack terugkomt, zou wel heel leuk zijn!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef StefanoSanders het volgende:
Ik heb gehoort dat ZACK uit deel 1 terug komt wanneer is dit ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stefano Sanders
Glad en stijlvol
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:30 schreef StefanoSanders het volgende:
Oeh ik weet wie er wintIk ga niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, toen ik hem quottequote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:50 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Je hebt het al gezien![]()
* volgt ook Paradise hotel
Vanavond weer een dubbele aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat met Mike en Myrna. Zal allemaal wel loslopen met die wraak, ze moeten toch verder met elkaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:39 schreef Marrije het volgende:
Ik ga de spoiler niet lezen, ik wil echt niet nu al weten wie er wint.
In de beschrijving van komende aflevering staat:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanavond weer een dubbele aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat met Mike en Myrna. Zal allemaal wel loslopen met die wraak, ze moeten toch verder met elkaar.
quote:In the aftermath of Tanya's elimination, the originals start gunning for Myrna.
Oh, dat klinkt spannendquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:56 schreef xyz147 het volgende:
[..]
In de beschrijving van komende aflevering staat:
[..]
Ik vond het jammer dat Lauren eruit is.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:36 schreef Marrije het volgende:
Myrna lag niet echt onder vuur vond ik, ze babbelde even met Mickey en het was meteen weer 'cool'.
Jammer dat Chris eruit ligt maar inderdaad, erg verrassend zoals dat ging, ik hou wel van die twisten! En ook mooi dat Lauren is opgehoepeldEn Zack is terug
Ja, dat zal wel spanning geven tussen die twee, allebei van die baasjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
Wat?! Komt Raheim terug? Dat wist ik niet!! Maar wel erg leuk. Ik ben benieuwd hoe hij het kan vinden met Zack.
Het is net op tv geweestquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:40 schreef Marrije het volgende:
Balen zeg![]()
TD en Ryan eruit.
Ik hoop dat Steph en Zack met niks naar huis gaan, dat ze elkaar maar flink mogen belazeren
Ooh oke, het is altijd een dubbele aflevering namelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:29 schreef Marrije het volgende:
Wat bedoel je? Ik heb gekeken tot duidelijk was wie er het finalespel zouden spelen. Daarna wilde mn man iets op tv zien, dus geen idee hoe het finalespel is gegaan.
Heb ook pas daarnet gekeken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:08 schreef Marrije het volgende:
Ik ga het nog bekijken op programma gemist.
Nee! Ik ook niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:17 schreef Marrije het volgende:
Ik heb het einde nét gezien.
OMG OMG OMG
Zack heeft gewoon dat geld gedeeeeeld met die heks90.000 zo haar kant op
![]()
Wel leuk dat TD ook nog 20.000 kreeg.
Ik moet zeggen, had ik niet verwacht van Zack, dat het 50-50 zou delen met Steph (die 180.000 dan he).
Nee, weet het niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:14 schreef Marrije het volgende:
Whehehehe, nou, dat dacht ik ook meteen.
En die preek van haar dat kon ook niet doorzichterIk denk ook niet dat zack heeft gewonnen omdat iedereen het hem zo gunde, het was meer een misgunnen voor Ryan en TD.
Weet jij of er al een paradise hotel 3 is? Ik vind het wel jammer dat het is afgelopen.
Eerlijk antwoord?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:51 schreef rene90 het volgende:
Wat zouden jullie doen? Je zit drie weken met elkaar opgescheept, Zack maar 1,5 weekje of iets, en je krijgt dat bedrag. Het lijkt me lastig maar ik denk dat ik dan maar eens egoistisch ben en het voor mijzelf houdt. 90.000 weggeven na 9 dagen elkaar kennen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |