SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is trouwens onze policy ten aanzien van spoilers?
Wat mij betreft maken we er in het vervolg gewoon gebruik van aangezien de torrents altijd op de raarste tijdstippen verschijnen.. kan dus heel goed zijn dat de helft nieteens weet dat hij al te downloaden is terwijl de andere helft de episode al gezien heeft!!
En ja.. ik ken de regels m.b.t. spoilers maar ik vraag het meer in de zin van socialiteit ofzo
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Dan weet iedereen dus vanaf nu dat ze ff niet tussen dinsdag en donderdag moeten kijken hierquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:26 schreef Tazmaniac het volgende:
ok dan zal ik dinsdagmorgen al de geelimineerde man posten terwijl we op zijn vroegst waarschijnlijk pas donderdagmiddag kunnen kijken..
works like a charm
Tsja, ze hebben een beetje veel reclameblokken in good ol' USA...quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:19 schreef neggix het volgende:
Ik vind wel irritanr, de hele tijd dat NEXT on PH21 keer okee, maar 6 keer in een aflevering is net iets te veel...
Tja, liever dat ik elke keer 30 sec reclame zie dan elke keer weer een vooruitblik voor over 10 secondenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tsja, ze hebben een beetje veel reclameblokken in good ol' USA...
De reclames in Amerika duren wel wat langer hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:25 schreef neggix het volgende:
[..]
Tja, liever dat ik elke keer 30 sec reclame zie dan elke keer weer een vooruitblik voor over 10 seconden
en we doen zelfs dezelfde opleiding! (ook al doet half NL deze opleidingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:23 schreef Tazmaniac het volgende:
MisterO heeft smaak!!
Charla
[ afbeelding ]
Volgende week gaat het pas echt beginnen heb ik het idee.. wat een drama.. can't wait!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:20 schreef Chanty87 het volgende:
OMG![]()
![]()
Er is nog leven in het topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Er is nog leven in het topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Ik zat in het begin ook zo te kijken van, "is het 'm nou wel?" Maar toch welquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:52 schreef Zhenar het volgende:
Zack is wel heel anders dan in het eerste seizoen...![]()
Maar ik mag hem nog steeds niet
Torrentttquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:33 schreef Canisfire het volgende:
Maar waar is het online tezien ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |