Leuk dat er meer mensen kijken naar ParadiseHotel!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:24 schreef Marrije het volgende:
Ja, wist ik ook niet, dat ze vorig jaar al een paar afleveringen hebben laten zien.
Wie mag er winnen van jou?
Ik ben er nog niet helemaal uit. Maar die Stephanie vind ik niks (te pauperig), Lauren ook niet (gemeen mens), TyDi vind ik wel ok, waait wel een beetje met alle winden mee maar toch, af en toe ook wel wat achterbaks wat ik iets minder vind, dat viel vooral op toen Charte er nog was. Hoe heet die blonde ook al maar weer, die eenling zeg maar, Kirstie? Mag er ook wel uit, nietszeggend persoon, weet niet eens haar naam meer terwijl ze er toch vanaf het begin in zit. En Myrna, ik weet nog niet wat ik van haar vind, tot nu toe komt ze vooral erg materialistisch over, maar toch ook wel weer recht voor zn raap wat ik wel kan waarderen.
En de mannen. Mikey moet zich nu niet gaan verlagen door Myrna te gaan pesten omdat ze zijn 'vrouw' Tanya eruit heeft gestemd. Aaron is de laatste aflevering ook wel door de mand gevallen met zn achterbakse opmerkingen, die trolopmerking vond ik goed maar dan wel in da face. Ryan huppelt er maar wat tussendoor, net zoals die andere gladde glijer. Blijft Chris over, tot nu toe nog niks negatiefs van gezien, speelt het spel leuk en hoeft niet leuk te zijn door anderen naar beneden te halen. Dus dan mag Chris winnen, maar alsjeblieft niet met Stephanie, maar met TyDi.
ik vond het juist erg goed dat ze aaron gewoon ff op zn nummer wees, dat ie niet zo beledigend moest doen over dat shake it. Had ze wel een punt, al draafde ze is te ver door, Aaron ook trouwens. Vond het wel goed dat Chris zei stoppen nu.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk dat er meer mensen kijken naar ParadiseHotel!!
Van mij mag die Myrna meteen wel weer moven, al speelt ze het spel goed, ze is mij té backstabberig.
Jammer dat Tanya weg is.
Van de mannen mag Mike van mij winnen, leuke gozer vind ik dat.
Aaron, mwahhh.
Dat wist ik niet dat Zack terugkomt, zou wel heel leuk zijn!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef StefanoSanders het volgende:
Ik heb gehoort dat ZACK uit deel 1 terug komt wanneer is dit ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stefano Sanders
Glad en stijlvol
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:30 schreef StefanoSanders het volgende:
Oeh ik weet wie er wintIk ga niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, toen ik hem quottequote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:50 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Je hebt het al gezien![]()
* volgt ook Paradise hotel
Vanavond weer een dubbele aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat met Mike en Myrna. Zal allemaal wel loslopen met die wraak, ze moeten toch verder met elkaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:39 schreef Marrije het volgende:
Ik ga de spoiler niet lezen, ik wil echt niet nu al weten wie er wint.
In de beschrijving van komende aflevering staat:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanavond weer een dubbele aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat met Mike en Myrna. Zal allemaal wel loslopen met die wraak, ze moeten toch verder met elkaar.
quote:In the aftermath of Tanya's elimination, the originals start gunning for Myrna.
Oh, dat klinkt spannendquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:56 schreef xyz147 het volgende:
[..]
In de beschrijving van komende aflevering staat:
[..]
Ik vond het jammer dat Lauren eruit is.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:36 schreef Marrije het volgende:
Myrna lag niet echt onder vuur vond ik, ze babbelde even met Mickey en het was meteen weer 'cool'.
Jammer dat Chris eruit ligt maar inderdaad, erg verrassend zoals dat ging, ik hou wel van die twisten! En ook mooi dat Lauren is opgehoepeldEn Zack is terug
Ja, dat zal wel spanning geven tussen die twee, allebei van die baasjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
Wat?! Komt Raheim terug? Dat wist ik niet!! Maar wel erg leuk. Ik ben benieuwd hoe hij het kan vinden met Zack.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |