Graftvent! Wat zou hij moeten komen doen dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:43 schreef OA het volgende:
Die knurft (vertegenwoordiger) belde net...![]()
Zijn vorige bezoek was "iets" uitgelopen... of hij nu nog langs kon komen...![]()
Uiteraard... NIET!!!![]()
Nee, morgen ook niet...![]()
Maandag dan??
Euhmmm, bel morgen maar even voor een nieuwe afspraak...![]()
![]()
Wat een hond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:43 schreef OA het volgende:
Die knurft (vertegenwoordiger) belde net...![]()
Zijn vorige bezoek was "iets" uitgelopen... of hij nu nog langs kon komen...![]()
Uiteraard... NIET!!!![]()
Nee, morgen ook niet...![]()
Maandag dan??
Euhmmm, bel morgen maar even voor een nieuwe afspraak...![]()
![]()
Deze TT is toch mooiquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die TT
Gisteravond kreeg ik complimenten over mijn bedachte TT![]()
![]()
Mwaoh. Beetje niet-origineel ofzo. En ook nog eens niet waar, want deze is over een paar uur dicht en dan is het nog steeds geen week-end.quote:
voor jullie misschien nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mwaoh. Beetje niet-origineel ofzo. En ook nog eens niet waar, want deze is over een paar uur dicht en dan is het nog steeds geen week-end.
Hij zou dus om half 2 langskomen voor een bezoekje!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Graftvent! Wat zou hij moeten komen doen dan?
Als ie maandag belt, heb ik uiteraard een zeer druk bezette agenda en kan hij aan het eind van de maand even komen opdraven!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat een hond.
Tering, van mij mocht hij opbokken.
NEEN IDD JA!quote:
whehhee, that'll teach him.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef OA het volgende:
[..]
Als ie maandag belt, heb ik uiteraard een zeer druk bezette agenda en kan hij aan het eind van de maand even komen opdraven!![]()
quote:
Hehe mooi!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef OA het volgende:
[..]
Hij zou dus om half 2 langskomen voor een bezoekje!
Beetje ouwehoeren over de samenwerking, de prijzen, toekomst, etc....
Altijd leuke gesprekjes die voornamelijk door de vertegenwoordiger gaande worden gehouden!![]()
Laat ze maar lullen en toezeggingen doen!![]()
Hahaha, dat is helemaal mooi!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef OA het volgende:
[..]
Als ie maandag belt, heb ik uiteraard een zeer druk bezette agenda en kan hij aan het eind van de maand even komen opdraven!![]()
Toch niet. De NS is vertraagd met mijn wederhelft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo eens de salade in elkaar flansen.
kutvideoland....quote:Opdonderdag 31 mei 2007 17:49schreef Kuukske het volgende:
Hi B. Waddist?
Tering! Dat zijn wel een hoop centen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
kutvideoland....
ik ben door omstandigheden 2 dvd'd vergeten terug te brengen, heb ze een maand in huis, ok veel te lang, en dat ik boete moet betalen, tuurlijk, groot gelijk... Krijg ik vanuit het niets een factuur van 515,01 euro!!!!
specificatie: verlengkosten totaal 138,5 euro.. .(tja, twee dagfilms dus klopt) maar ook 2x 150 productkosten![afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die lui sporen niet! Morgen maar eens langsgaan om dat anders op te lossen...
Hoezo? Heb je na een kutdag gehad te hebben een kat aangereden?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:11 schreef eer-ik het volgende:
ik ben even naar de dierenarts. [afbeelding]
Misschien heeft ie wel hoofdpijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je na een kutdag gehad te hebben een kat aangereden?
ik heb geklikt....quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:25 schreef Pheno het volgende:
[[url=http://www.nearlygood.com/images/babes/0507/thmb/31_r4i90r9fe4rf.jpg]afbeelding][/url]Click to see Picture
jeetje wat een kutstreek zeg...quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
kutvideoland....
ik ben door omstandigheden 2 dvd'd vergeten terug te brengen, heb ze een maand in huis, ok veel te lang, en dat ik boete moet betalen, tuurlijk, groot gelijk... Krijg ik vanuit het niets een factuur van 515,01 euro!!!!
specificatie: verlengkosten totaal 138,5 euro.. .(tja, twee dagfilms dus klopt) maar ook 2x 150 productkosten![afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die lui sporen niet! Morgen maar eens langsgaan om dat anders op te lossen...
ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je na een kutdag gehad te hebben een kat aangereden?
Oh Echtquote:
Dat beest is debiel.quote:
echt een kut dag dus....quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat beest is debiel.
Ze is vanochtend toen ik achteruit reed onder m'n wagen gelopen, en toen liep ze gewoon weer weg.
Toen had ik met werk een grafdag, 10 euro genaaid door iemand met remboursgeld, dus dat moet ik straks uit eigen zak nog gaan betalen
en net bij de dierenarts is gebleken dat de poes z'n heup gekraakt heeft en ik heb d'r hak aan gort gereden.
Maar ze loopt er wel de hele dag op
Oh okey. Gelukkig, ik dacht dat er iets ergers met haar aan de hand wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat beest is debiel.
Ze is vanochtend toen ik achteruit reed onder m'n wagen gelopen, en toen liep ze gewoon weer weg.
Toen had ik met werk een grafdag, 10 euro genaaid door iemand met remboursgeld, dus dat moet ik straks uit eigen zak nog gaan betalen
en net bij de dierenarts is gebleken dat de poes z'n heup gekraakt heeft en ik heb d'r hak aan gort gereden.
Sneu figuurquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik kwam vandaag een ex-collega tegen, en het blijkt dat hij ook op Fok! zit maar wilde mij niet zijn User Name zeggen...flauw zeg....![]()
ja, sowieso, en ik heb ook al de hele dag een niet-weggaande-koppijnquote:
Nou, ik heb me de hele dag afgevraagd hoe het met d'r was, en toen ik thuiskwam net, vond ik d'r op m'n bed.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh okey. Gelukkig, ik dacht dat er iets ergers met haar aan de hand was
Kut met die rembours man! Als je al niet scherp bent, lukt natellen ook niet meer dus
Dat beest is en blijft raarMaar wat gaat er nu met dat beest 'beuren dan?
Behoorlijke kut dag idd!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, sowieso, en ik heb ook al de hele dag een niet-weggaande-koppijn
Had me verslapen vanochtend dus ben ik met de wagen naar werk gegaan en moet ik straks moeders ophalen van d'r werk.
Ik voelde me topfit vanochtend maar alles zat tegen, alles ging kut.
En dan naai ik mezelf ook nog eens met dat remboursgeld,
Kuttyfuskutwerk
Ik doe 't niet meer door de weeks.
[..]
Nou, ik heb me de hele dag afgevraagd hoe het met d'r was, en toen ik thuiskwam net, vond ik d'r op m'n bed.
Lag ze daar een beetje te chillen, dus ik pakte d'r op, toen had ze geen last van d'r poot, dus ik dacht: relaxed, niks aan de hand. Maar toen ik d'r op de grond zette liep ze zo mank als een mongool, d'r linkerachterpoot staat helemaal scheef
Morgen afspraak gemaakt voor rontgenfoto, maar moeders weet niet of ze nog meer wil lappen voor die poes, omdat ze al 3 operaties van 1000+ euro ondergaan heeft, en ook al vrij oud is.
Maar de dierenarts zei net dat ze gewoon erg gezond is nu, op die 'schade' na dan
Dus ik krijg morgen pas te horen of goofy blijft leven of niet.
Pff matigquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat beest is debiel.
Groot gelijk! Ik zou het ook niet fijn vinden als iedereen met me mee leest..quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik kwam vandaag een ex-collega tegen, en het blijkt dat hij ook op Fok! zit maar wilde mij niet zijn User Name zeggen...flauw zeg....![]()
Naar eindhoven met dequote:
Nou ja, d'r heup is gekraakt, whatever dat mag betekenen, en d'r hak is aan puin, daar zit niks geen vel ofzo meer op.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Behoorlijke kut dag idd!
Maar als dat beest alleen mank loopt, kan ze daar toch aan wennen? Of denk ik te makkelijk, je ziet wel vaker manke beesten lopen. En ik snap wel dat moeders niet weer zoveel geld wil betalen voor het beestje. Zo'n scheve poot is inderdaad niet helemaal gezond.
Ik hoop 't.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Pff matig
Komt ze dr nog bovenop?
[..]
Groot gelijk! Ik zou het ook niet fijn vinden als iedereen met me mee leest..
Haha, en dan alsnog 'Best gelopen' zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou ja, d'r heup is gekraakt, whatever dat mag betekenen, en d'r hak is aan puin, daar zit niks geen vel ofzo meer op.
Je ziet gewoon bot zitten.
Best gelopen
[..]
Ik hoop 't.
Krijgen we morgen te horen
Morgen iig even een rontgenfoto laten maken.
nah, het lijkt d'r geen reet te interesserenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, en dan alsnog 'Best gelopen' zeggen
Dat je bot ziet lijkt mij erg smerigMoet voor dat beestje ook geen pretje zijn
Katten hebben wel een heel hoge pijngrens.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, en dan alsnog 'Best gelopen' zeggen
Dat je bot ziet lijkt mij erg smerigMoet voor dat beestje ook geen pretje zijn
dat blijkt iddquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Katten hebben wel een heel hoge pijngrens.
Dat is wel logisch omdat dat beest zo verdomde mak isquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat blijkt idd
Ze lag alleen wel te krijsen toen de dierenarts ging checken wat er met d'r aan de hand was
't was ook echt een hel om dat beest in de auto te krijgen, we hadden geen kattenkooitje meer
Hehe eindelijk iemand! Papier, vriend het is hier bijna een uur stil geweest!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:04 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ik ben thuis
Wat voor studie doe je dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Sorry Frits. Ik ben bezig met mezelf, studie (ik moet nog eten!!!!) Dus het blijft stil
Coo, Fris Vet ....OMWEER....quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:35 schreef BrandX het volgende:
zometeen gaat heir de pleuris uitbreken! Er komen een partij donkere wolken deze kant op, dat wil je niet weten! Zwart gewoon! Ik heb al wat flitsen gezien, dus dat beloofd wat!
onweer
![]()
Ik woon in dezelfde regio als jij natuurlijk (bijna) en hier drijven de donkere wolken ook overquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:35 schreef BrandX het volgende:
zometeen gaat heir de pleuris uitbreken! Er komen een partij donkere wolken deze kant op, dat wil je niet weten! Zwart gewoon! Ik heb al wat flitsen gezien, dus dat beloofd wat!
onweer
![]()
kan eigenlijk wel iets beter, maar heb wel een heul leuke dag achter de rug dus dat scheelt...quote:
Moi, ça va bien! Merci pour questioner (?)quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kan eigenlijk wel iets beter, maar heb wel een heul leuke dag achter de rug dus dat scheelt...![]()
..et toi...????
![]()
de videotheek niet meegerekend, wel goed eigenlijk!quote:Opdonderdag 31 mei 2007 21:37schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Coo, Fris Vet ....OMWEER....^O^*O**O*
hoi BrandX...:W...how's life...???;)
Merci pour demander.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moi, ça va bien! Merci pour questioner (?)
Ik doe m'n best
Dat was me het verhaal wel over die videotheek!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
de videotheek niet meegerekend, wel goed eigenlijk!
Als eer ik online komt ga ik hem vragen toch dat email adres te maken voor de meet te regelen, want sebasser schiet niet op met zijn groepsmailbox[afbeelding][afbeelding]
En hoe is'tie met jou?
Ja, daar zijn we het in huize BX natuurlijk niet mee eens... Van de week maar eens kijken of daarover te onderhandelen valt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat was me het verhaal wel over die videotheek!:oOf je ff 500+ e wil aftikken:')
Ja goed hè! Het is voor mij zo lang geleden dat ik Frans gehad heb op school, laat staan gesproken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Merci pour demander........je probeert het, das al heel wat....
![]()
![]()
mwoa..kan wel iets beter...weer flinke ruzie hier...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
de videotheek niet meegerekend, wel goed eigenlijk!
Als eer ik online komt ga ik hem vragen toch dat email adres te maken voor de meet te regelen, want sebasser schiet niet op met zijn groepsmailbox[afbeelding][afbeelding]
En hoe is'tie met jou?
hihi...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:44 schreef BrandX het volgende:
Je ne parlez pas Francais, un três, três petit peux, et avex mon kennis () de Francais je travaille aux Paris a samedi
[afbeelding]
Ja en anders moet je wel erg vroeg weg die morgen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mwoa..kan wel iets beter...weer flinke ruzie hier.....maar ach daar heb je pubers voor....
...heb vandaag mijn "vrienden-clubje" weer gezien, kreeg te horen dat ze me te weinig zien de laatste tijd...
...je weets..
..maar volgende week gaan we weer eens lekker uit....
![]()
![]()
Morgen ff naar het reis-bureau om alles te checken of alles goed is voor de reis en een hotel te reserveren voor de nacht vóór het vertrek want we moeten om 06:00 op Schiphol zijn...![]()
2 dagen. Zaterdagochtend 11 uur ben ik er, zondag 16:00 uur vertrekt de thalys terug naar den haag.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hihi...;)!!!...ach ja als we maar begrijpen wat je wilt zeggen...^O^...hoelang blijf je in Paris...????;)
denk je nou echt dat ik alleen daar naar toe ga.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja en anders moet je wel erg vroeg weg die morgen!
Gaan je kids ook mee?
Jullie gaan morgen? hoelang blijven jullie weg?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik alleen daar naar toe ga.....:?deze vakantie is juist bedoeld om ff bij te komen van het afgelopen jaar (scheiding enzo...:{) en lekker weer dichtbij elkar te komen....O+O+
cool...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
2 dagen. Zaterdagochtend 11 uur ben ik er, zondag 16:00 uur vertrekt de thalys terug naar den haag.
heb er onwijs veel zin in.! [afbeelding] [afbeelding]![]()
nee...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jullie gaan morgen? hoelang blijven jullie weg?
Londen is gaaf! Ben er een paar jaar terug 8 dagen geweest, heerlijk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool...^O^..ik ga elke jaar met mijn beste vriendin 4 dagen naar Paris...:Y..maar dit jaar gaa we voor de verandering naar London....*O**O**O*...daar ben ik nog niet geweest...:{
ikke wil ook...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:49 schreef BrandX het volgende:
en inmiddels barst het hier langzaam los! de eerste donderslagen al gehoord (mijn ramen klapperden![afbeelding] ) en de eerste vette druppels vallen naar beneden
![]()
![]()
![]()
oeh, 20 juli duurt nog effies! Nou ja, heb je wat om naar vooruit te kijken!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee...:{w...we vertrekken 20 juli...:Y...konden we al morgen gaan...:@
de kids en ik zijn 3 weken terug in de dungeon in A'dam geweest, zoooo super vet....quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Londen is gaaf! Ben er een paar jaar terug 8 dagen geweest, heerlijk!
Een aanrader is de dungeon, een soort griezel museum, maar dan gaaf, zonder nepzooi oid of dom gedoe. Vond dat errug leuk!
klopt, we hebben de reis al in Januarie geboekt dus we kunnen ng wel een paar weken wachten...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh, 20 juli duurt nog effies! Nou ja, heb je wat om naar vooruit te kijken!![]()
Nee, daar heb je gelijk. Maar ik dacht misschien gaat er iemand anders meequote:Op donderdag 31 mei 2007 21:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik alleen daar naar toe ga.....deze vakantie is juist bedoeld om ff bij te komen van het afgelopen jaar (scheiding enzo...
) en lekker weer dichtbij elkar te komen....
![]()
![]()
Cool man!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
2 dagen. Zaterdagochtend 11 uur ben ik er, zondag 16:00 uur vertrekt de thalys terug naar den haag.
heb er onwijs veel zin in.! [afbeelding] [afbeelding]![]()
je dacht zeker aan Papier...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk. Maar ik dacht misschien gaat er iemand anders mee![]()
Als ik klaar ben met de studie (maar wellicht eerder) ga ik ook naar Parijs, London, Berlijn, Madrid, Barcelona en ga zo maar door!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool.....ik ga elke jaar met mijn beste vriendin 4 dagen naar Paris...
..maar dit jaar gaa we voor de verandering naar London....
![]()
![]()
...daar ben ik nog niet geweest...
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zal dan wel heel hard aan jullie denken als ik op Moorea zit...O-)_O-_O-_O-
quote:
Ja stiekem wel ja!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je dacht zeker aan Papier......nee, dit is alleen voor ons drietjes...
![]()
![]()
![]()
Hier is het nu echt pikkedonker!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
btw: van flits naar donder is 4,5 seconden, dus hangt hier bijna boven.
Het is van het binnenland afgekomen en niet van zee, dus blijft waarschijnlijk wel ffies hangen![]()
geen idee, als ik de FQR gebruik, haalt 'ie de spaties ertussen weg...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier is het nu echt pikkedonker!:DEn mooie flitsenO+
Maar BX waarom zijn al die smilies kut als jij quote?
zag laatst dat een retourtje berlijn al voor 56 euro te krijgen is! Je zit wel zes uur in de trein, maar dat is natuurlijk supergoedkoop! Retourtje amsterdam den haag is al een geeltje!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met de studie (maar wellicht eerder) ga ik ook naar Parijs, London, Berlijn, Madrid, Barcelona en ga zo maar door!
Als ik werk later wil ik ook veeel reizen:D
Dat is idd goedkoop!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
zag laatst dat een retourtje berlijn al voor 56 euro te krijgen is! Je zit wel zes uur in de trein, maar dat is natuurlijk supergoedkoop! Retourtje amsterdam den haag is al een geeltje!
Maar dan ben je wel in Amsterdamquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
zag laatst dat een retourtje berlijn al voor 56 euro te krijgen is! Je zit wel zes uur in de trein, maar dat is natuurlijk supergoedkoop! Retourtje amsterdam den haag is al een geeltje!
Té gek!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:05 schreef BrandX het volgende:
er kwam een flits met direct er achteraan een mega lange en harde roffelknal!![]()
![]()
later als je groot bent....quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met de studie (maar wellicht eerder) ga ik ook naar Parijs, London, Berlijn, Madrid, Barcelona en ga zo maar door!
Als ik werk later wil ik ook veeel reizen
zekers, zonder dromen en ambities zou ik niet kunnen leven...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja idd!Mooi vooruitzicht wel, maar ja een mens heeft wat om over te dromen nodig hè!
Heerlijk! Waar woonde je ergens dan? Ga ik ff Googlemappenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
Toen we nog in Frankrijk woonden, hadden we ieder jaar in Mei 2 à 3 weken lang elke avond harde omweer. Omdta we tussen 2 bergen waren bleeft ie daar tussen in vaak hangen, dan gingen we naar buiten onder het afdakje ff kijken...zo mooi...![]()
...wat we vaak hebben gehad, is dat we een hele licht-show kregen van flitsen maar geen donder...
..de bergen werden dan nog veel mooier...
![]()
in CROLLES, net buiten Grenoble richting Zwitserland...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heerlijk! Waar woonde je ergens dan? Ga ik ff Googlemappen
Cool!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
in CROLLES, net buiten Grenoble richting Zwitserland.....klein stadje, maar zoooo leuk...
![]()
huh...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cool!
Ik zie net dat jij op 'de gele hagedis' lekker je moedertaal kunt spreken
Ik ben in de buurt van Grenoble op vakantie geweest een paar jaar terug. Kajakken daar!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
inCROLLES, net buiten Grenoble richting Zwitserland...:Y..klein stadje, maar zoooo leuk...^O^
ja echt vet, hebben we ook gedaan...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt van Grenoble op vakantie geweest een paar jaar terug. Kajakken daar!![]()
je kunt daar zo veel doen, van bergen beklimen tot Paravliegen tot zeilen...noem maar op...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt van Grenoble op vakantie geweest een paar jaar terug. Kajakken daar!![]()
oh...quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je kunt daar zo veel doen, van bergen beklimen tot Paravliegen tot zeilen...noem maar op...8-)
is er trouwens een specifieke reden waarom je naar moorea gaat? (buiten dan gewoon lekker vakantie natuurlijkquote:Opdonderdag 31 mei 2007 22:20schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh..._O-..ja klopt dat wist ik al...we hebben een keer gebeld enik begon in het Frans en dat waren ze niet gewend...moesten ff wennen om met "toeristen" in het Frans te praten...:D
Haha, mooi dat ze het dan moeilijk kunnen hebben dat een toerist Frans spreektquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh.....ja klopt dat wist ik al...we hebben een keer gebeld enik begon in het Frans en dat waren ze niet gewend...moesten ff wennen om met "toeristen" in het Frans te praten...
![]()
oeh, lang verhaal die ik zkm ga proberen uit te leggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
is er trouwens een specifieke reden waarom je naar moorea gaat? (buiten dan gewoon lekker vakantie natuurlijk)
ik ben vannacht ook alleen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
BrandtX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu niet zonder mij gaan slapen!![]()
Ik zal braaf zijn, o, lieve Fruts!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]:W:*:*
[..]
BrandtXO+:W:*:*:*
en nu niet zonder mij gaan slapen!o|O
wauw! maar helder verhaal!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh, lang verhaal die ik zkm ga proberen uit te leggen.
Toen ik vorig jaar tegen de kids dat we gingen schieden, ik moest het maar doen want meneer durfde niet...}:|, was het natuurlijk een hele klap voor iedereen. Toen heb ik tegen hun gezegd dat ik met hun op vakantie wilde als alles achter de rug was, zijn moesten mar een lijstje maken van wat ze echt leuk zouden vinden. Natuurlijk hebben ze allebei hun eigen ideeen en ik ook....enfin...alles naast elkar gelegd...Gaston wilde haaien ( bijvoorbeeld) Vicky wilde dolfijnen en ik wilde witte stranden en palm bomen...we kwamen eerst op Hawaai uit, maar we wilde eigenlijk zo'n overwater-bungalow en dat hebben ze niet daar..dus verder zoeken ( lang leven Google...^O^), kwamen we op een site van de Fiji-eilande...zooo mooi maar wel weinig te doen...}:|..maar op die site zat er een link naar Moorea...tja...we waren meteen verkocht..alles wat we zochten hebbne ze daar....^O^..het kost me een klein (hum..groot) fortuin, maar weet zeker dat het de moeite waard zult zijn...:Y_O_
Tis maar de vraag of ik dat dan benquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zal braaf zijn, o, lieve Fruts!![]()
[..]
ik ben niet getrouwd...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ga niet stoken in een goed huwelijk![]()
hooguit Soixante neufen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis maar de vraag of ik dat dan ben:9~O-)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben niet getrouwd...![]()
en heb geen plannen...![]()
LET THE STORMS BEGIN!quote:
cool...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LET THE STORMS BEGIN!
Hurricane Season 2007- 01/06 Let the Season Begin
Dan wordt het Orkanenseizoen officieel geopend
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh Fruts...je bent wel erg op dreef vanavond...~O>
Slaap lekker alvast!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Anyways, Fruts, ik ga zo mijn mandje opzoeken, dus dan weet je het vast [afbeelding]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh Fruts...je bent wel erg op dreef vanavond...![]()
slaap lekker Brandx...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Anyways, Fruts, ik ga zo mijn mandje opzoeken, dus dan weet je het vast [afbeelding]
ik jaag je wegquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
intuitie Fruts...intuitie...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij weet helemaal nie![]()
ik kom hier nog nie zo lang
yes I do...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmmm...best goeie dan
![]()
u do like op-dreef-zijnde-frutsie?
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik jaag je weg:')-O-
al ben jij volgens mij helemaal nie shy...o|O
Duidelijk...
* Frutsel voelt zich kansloos-O-
slaap lekker José Brandx....quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef BrandX het volgende:
anywayshows en zulks, ik sluit af, het was me een waar genoegen, allemaal wel te rusten![]()
, en Fruts een speciale knuf!
![]()
[afbeelding]
goh,had jou wel energieker verwacht...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
je jaagt me neit weg hoor, tis meer de training die me 2 dagen achter elkaar gesloopt heeft en me morgen weer gaat slopen... Keb me slaap wel nodig nu zeg maar
![]()
![]()
![]()
oeh...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goh,had jou wel energieker verwacht...![]()
geeft nix... ik 'maak' je straks wel wakker....
* Frutsel] bekruipt Brandtx... [/me]
[me=Frutsel zoekt vast waterijs, massageolie en watermeloen...![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef BrandX het volgende:
anywayshows en zulks, ik sluit af, het was me een waar genoegen, allemaal wel te rusten![]()
, en Fruts een speciale knuf!
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goh,had jou wel energieker verwacht...:P
geeft nix... ik 'maak' je straks wel wakker:9~....
* ]Frutsel bekruipt Brandtx...[/me]
[me= Frutsel zoekt vast waterijs, massageolie en watermeloen...~O>O-)
jaja...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moet me maar weer inhouden.. verklap al mijn plannen, ervaringen en ideëen
![]()
you are just irrisistible....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
hahahahaha toch nog stiekum effe kiekn he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
verklap al mijn plannen, ervaringen en ideëen
![]()
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoor ik hier massage olie?
ik weet van niks...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoor ik hier massage olie?
maar ikke niet natuurlijk he...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
omdat de meeste dames blond/dom en blind zijn...![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
omdat de meeste dames blond/dom en blind zijn...![]()
Kwartetten?quote:
ik ben ook een brunette...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Das dus mijn probleem, val normaliter op brunettes
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:07 schreef vdvorst het volgende:
Zo, ik ben er ook weer
ff gewerkt, pilsje gedronken, wat gegeten etc..
vdv...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:07 schreef vdvorst het volgende:
Zo, ik ben er ook weer
ff gewerkt, pilsje gedronken, wat gegeten etc..
ik weet, ben ik al geweestquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben ook een brunette.....check mijn fobo...
![]()
ik ben erg onschuldig...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat een leuk onderwerp is er hier aangesneden zeg
Dat het orkanenseizoen over 50 minuten begint?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat een leuk onderwerp is er hier aangesneden zeg
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben erg onschuldig.....Frutsel is weer lekker bezig...
![]()
yeah right baby...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat het orkanenseizoen over 50 minuten begint?
ja he![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Brunettes zijn ook interessanter dan blondjes
tsss....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]is da belangrijk dan?
![]()
![]()
misschien binnenkort![]()
Blijf graag anoniem op de achtergrond![]()
quote:
OOOOOOOOWwwwwwwwwwquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja!!!! dat vond je lekker leuk......nou speciaal voor jou dan...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je me echt kende, wist je dat ik nie gluurde in fobo'squote:Op donderdag 31 mei 2007 23:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tsss.......maar wel gluren bij anderen he...
![]()
ja...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:16 schreef vdvorst het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken koffie in en probeer dan de pagina eens te herladen.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je me echt kende, wist je dat ik nie gluurde in fobo's![]()
laatste keer dat ik bij jou gekeken heb, heb ik ook hoi gezegd
toen verwees je me d'r ook al naar namelijk![]()
![]()
iritant hequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja.....dat krijg ik dus ook regelmatig vanavond...
![]()
![]()
welke film..???quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef vdvorst het volgende:
Ik ga de film afkijken en slapen (film duurt nog 2.5 uur, maarja)
truste
Och ja.. kweetnie... valt me oog eerder op...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Brunettes zijn ook interessanter dan blondjes
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:16 schreef vdvorst het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken koffie in en probeer dan de pagina eens te herladen.
ja ja, porno zeker... hebben we je aangestoken?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef vdvorst het volgende:
Ik ga de film afkijken en slapen (film duurt nog 2.5 uur, maarja)
truste
koffie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Och ja.. kweetnie... valt me oog eerder op...
maar tis geen 'must'...
niets is eigenlijk een must
aangestoken? is hier porno dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja ja, porno zeker... hebben we je aangestoken?![]()
![]()
exactemen fruts...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Och ja.. kweetnie... valt me oog eerder op...
maar tis geen 'must'...
niets is eigenlijk een must
Er schijnt een pornoforum op fok te zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
aangestoken? is hier porno dan?
dacht het niet
maar, nee dus,
Nee, maar ik ben het er wel mee eensquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..is dat dan ook echt bewezen....????
![]()
KPD, maar, daar heb ik geen toegang totquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er schijnt een pornoforum op fok te zijn![]()
Jap, en de Heer OA wenst daar liefst elke dag een update mijnerzijds aan te treffenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er schijnt een pornoforum op fok te zijn![]()
Klopt, ik ga morgenvroeg weer een dubbele extra dark senseo zetten, rond half 9, 9 uurquote:
ow..ik dacht eigenlijk aan...NU....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:21 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopt, ik ga morgenvroeg weer een dubbele extra dark senseo zetten, rond half 9, 9 uur
kan zijn, ik ook niequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:21 schreef vdvorst het volgende:
[..]
KPD, maar, daar heb ik geen toegang tot
net bier gehad, dan hoef ik dat niet meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ow..ik dacht eigenlijk aan...NU....![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:22 schreef MPG het volgende:
Goedenavond btw...
En speciaal voor mijn liefste koffiester:
JJ.. schatje....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Jap, en de Heer OA wenst daar liefst elke dag een update mijnerzijds aan te treffen
Wheheh.. jeweetsquote:
Dat gaat zo moeilijk met een desktopquote:
Heeee koffie-mamaquote:
das lang geleden dat je mij zo genoemd hebt....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat gaat zo moeilijk met een desktop
[..]
Heeee koffie-mama
Heb ik jou zo eerder genoemd dan? Kan ik me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
das lang geleden dat je mij zo genoemd hebt....![]()
wel leuk...![]()
![]()
4 keren per week gemiddeld...quote:
heel heel lang geleden werd ik door jullie zo genoemd...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb ik jou zo eerder genoemd dan? Kan ik me niet meer herinneren
daarom heb ik desktop en laptopquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat gaat zo moeilijk met een desktop
[..]
Heeee koffie-mama
handjes boven de dekens hequote:
hoezo....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
handjes boven de dekens he
zie dat je aandacht alweer verslapt is door alle extra aanwezigheid..![]()
* Frutsel toch maar gauw tegen BrandX aankruipt dan
Goodnightquote:
and she likes it...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel zit JJ op de kast te stangen
EN nou niet te letterlijk nemen JJ!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel zit JJ op de kast te stangen
Fruts...foei...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus
op een kast nemen?![]()
![]()
![]()
ik ook niet alleen willen slapen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef crossover het volgende:
Zal ik dan ook maar gaan slapen..? Ik wil niet, alleen
Waar heb je dequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef crossover het volgende:
ik ook nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ook niet alleen willen slapen...![]()
![]()
![]()
waarom gaan slapen dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef crossover het volgende:
tis een uurtje rijdenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
The Police had daar een nummer over gemaakt..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
JJ letterlijk nemen?quote:
heb een heel groot bed...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ook niet... wat kunnen we daar aan doen
?
welke???quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:35 schreef crossover het volgende:
[..]
The Police had daar een nummer over gemaakt..
Mja die wou vroeg naar huis.. maar zaterdag komt ze hierheenquote:
Omdat ik nog echt veel moet gaan doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom gaan slapen dan?
Ik hoor dat Polen eindelijk heeft bevestigd dat TinkyWinky geen homo is, dus neem je die mee naarbed?
The Police - The Bed's Too Big Without Youquote:
Oehquote:
Ik zou het nog niet durven zeggenquote:
Vriendquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:38 schreef Sander170 het volgende:
Goedenavond Fokkers! & Foksters!.![]()
Hebben we alweer zin in de komende nacht??
Ik heb wel zin, maar geen vriendin in de buurtquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:38 schreef Sander170 het volgende:
Sander Nachtwacht...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:38 schreef Sander170 het volgende:
alleen slapen sucks...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb wel zin, maar geen vriendin in de buurt![]()
Vraag juon.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:39 schreef crossover het volgende:
[..]
je rechterhand is toch wel in de buurt?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeker. Kunnen ze daar nu niet eens wat aan doen in Den Haag?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alleen slapen sucks.....het zou verboden moeten zijn...
![]()
Ik heb al iemandquote:
Maar die ken ik alquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
je rechterhand is toch wel in de buurt?![]()
![]()
![]()
![]()
Groot gelijk, waarom zou je nog slapen, ik vind het zonde van mijn kostbare tijd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alleen slapen sucks.....het zou verboden moeten zijn...
![]()
Ja maar niet bij mijquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
misschien moet jij ff voordoen...![]()
![]()
![]()
daar moet vast wel iets op verzonnen kunnen worden...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeker. Kunnen ze daar nu niet eens wat aan doen in Den Haag?
En hoi sander
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
misschien moet jij ff voordoen...![]()
![]()
![]()
JJ ook...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb al iemand
[..]
Maar die ken ik alEn bovendien, ik wil tegen iemand aanliggen
![]()
Wil iemand anders aub de nieuwe openen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ is al bezet.......jeweets...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |