je dacht zeker aan Papier...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk. Maar ik dacht misschien gaat er iemand anders mee![]()
Als ik klaar ben met de studie (maar wellicht eerder) ga ik ook naar Parijs, London, Berlijn, Madrid, Barcelona en ga zo maar door!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool.....ik ga elke jaar met mijn beste vriendin 4 dagen naar Paris...
..maar dit jaar gaa we voor de verandering naar London....
![]()
![]()
...daar ben ik nog niet geweest...
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zal dan wel heel hard aan jullie denken als ik op Moorea zit...O-)_O-_O-_O-
quote:
Ja stiekem wel ja!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je dacht zeker aan Papier......nee, dit is alleen voor ons drietjes...
![]()
![]()
![]()
Hier is het nu echt pikkedonker!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
btw: van flits naar donder is 4,5 seconden, dus hangt hier bijna boven.
Het is van het binnenland afgekomen en niet van zee, dus blijft waarschijnlijk wel ffies hangen![]()
geen idee, als ik de FQR gebruik, haalt 'ie de spaties ertussen weg...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier is het nu echt pikkedonker!:DEn mooie flitsenO+
Maar BX waarom zijn al die smilies kut als jij quote?
zag laatst dat een retourtje berlijn al voor 56 euro te krijgen is! Je zit wel zes uur in de trein, maar dat is natuurlijk supergoedkoop! Retourtje amsterdam den haag is al een geeltje!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met de studie (maar wellicht eerder) ga ik ook naar Parijs, London, Berlijn, Madrid, Barcelona en ga zo maar door!
Als ik werk later wil ik ook veeel reizen:D
Dat is idd goedkoop!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
zag laatst dat een retourtje berlijn al voor 56 euro te krijgen is! Je zit wel zes uur in de trein, maar dat is natuurlijk supergoedkoop! Retourtje amsterdam den haag is al een geeltje!
Maar dan ben je wel in Amsterdamquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
zag laatst dat een retourtje berlijn al voor 56 euro te krijgen is! Je zit wel zes uur in de trein, maar dat is natuurlijk supergoedkoop! Retourtje amsterdam den haag is al een geeltje!
Té gek!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:05 schreef BrandX het volgende:
er kwam een flits met direct er achteraan een mega lange en harde roffelknal!![]()
![]()
later als je groot bent....quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met de studie (maar wellicht eerder) ga ik ook naar Parijs, London, Berlijn, Madrid, Barcelona en ga zo maar door!
Als ik werk later wil ik ook veeel reizen
zekers, zonder dromen en ambities zou ik niet kunnen leven...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja idd!Mooi vooruitzicht wel, maar ja een mens heeft wat om over te dromen nodig hè!
Heerlijk! Waar woonde je ergens dan? Ga ik ff Googlemappenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
Toen we nog in Frankrijk woonden, hadden we ieder jaar in Mei 2 à 3 weken lang elke avond harde omweer. Omdta we tussen 2 bergen waren bleeft ie daar tussen in vaak hangen, dan gingen we naar buiten onder het afdakje ff kijken...zo mooi...![]()
...wat we vaak hebben gehad, is dat we een hele licht-show kregen van flitsen maar geen donder...
..de bergen werden dan nog veel mooier...
![]()
in CROLLES, net buiten Grenoble richting Zwitserland...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heerlijk! Waar woonde je ergens dan? Ga ik ff Googlemappen
Cool!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
in CROLLES, net buiten Grenoble richting Zwitserland.....klein stadje, maar zoooo leuk...
![]()
huh...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cool!
Ik zie net dat jij op 'de gele hagedis' lekker je moedertaal kunt spreken
Ik ben in de buurt van Grenoble op vakantie geweest een paar jaar terug. Kajakken daar!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
inCROLLES, net buiten Grenoble richting Zwitserland...:Y..klein stadje, maar zoooo leuk...^O^
ja echt vet, hebben we ook gedaan...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt van Grenoble op vakantie geweest een paar jaar terug. Kajakken daar!![]()
je kunt daar zo veel doen, van bergen beklimen tot Paravliegen tot zeilen...noem maar op...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt van Grenoble op vakantie geweest een paar jaar terug. Kajakken daar!![]()
oh...quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je kunt daar zo veel doen, van bergen beklimen tot Paravliegen tot zeilen...noem maar op...8-)
is er trouwens een specifieke reden waarom je naar moorea gaat? (buiten dan gewoon lekker vakantie natuurlijkquote:Opdonderdag 31 mei 2007 22:20schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh..._O-..ja klopt dat wist ik al...we hebben een keer gebeld enik begon in het Frans en dat waren ze niet gewend...moesten ff wennen om met "toeristen" in het Frans te praten...:D
Haha, mooi dat ze het dan moeilijk kunnen hebben dat een toerist Frans spreektquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh.....ja klopt dat wist ik al...we hebben een keer gebeld enik begon in het Frans en dat waren ze niet gewend...moesten ff wennen om met "toeristen" in het Frans te praten...
![]()
oeh, lang verhaal die ik zkm ga proberen uit te leggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
is er trouwens een specifieke reden waarom je naar moorea gaat? (buiten dan gewoon lekker vakantie natuurlijk)
ik ben vannacht ook alleen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
BrandtX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu niet zonder mij gaan slapen!![]()
Ik zal braaf zijn, o, lieve Fruts!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]:W:*:*
[..]
BrandtXO+:W:*:*:*
en nu niet zonder mij gaan slapen!o|O
wauw! maar helder verhaal!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh, lang verhaal die ik zkm ga proberen uit te leggen.
Toen ik vorig jaar tegen de kids dat we gingen schieden, ik moest het maar doen want meneer durfde niet...}:|, was het natuurlijk een hele klap voor iedereen. Toen heb ik tegen hun gezegd dat ik met hun op vakantie wilde als alles achter de rug was, zijn moesten mar een lijstje maken van wat ze echt leuk zouden vinden. Natuurlijk hebben ze allebei hun eigen ideeen en ik ook....enfin...alles naast elkar gelegd...Gaston wilde haaien ( bijvoorbeeld) Vicky wilde dolfijnen en ik wilde witte stranden en palm bomen...we kwamen eerst op Hawaai uit, maar we wilde eigenlijk zo'n overwater-bungalow en dat hebben ze niet daar..dus verder zoeken ( lang leven Google...^O^), kwamen we op een site van de Fiji-eilande...zooo mooi maar wel weinig te doen...}:|..maar op die site zat er een link naar Moorea...tja...we waren meteen verkocht..alles wat we zochten hebbne ze daar....^O^..het kost me een klein (hum..groot) fortuin, maar weet zeker dat het de moeite waard zult zijn...:Y_O_
Tis maar de vraag of ik dat dan benquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zal braaf zijn, o, lieve Fruts!![]()
[..]
ik ben niet getrouwd...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ga niet stoken in een goed huwelijk![]()
hooguit Soixante neufen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis maar de vraag of ik dat dan ben:9~O-)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben niet getrouwd...![]()
en heb geen plannen...![]()
LET THE STORMS BEGIN!quote:
cool...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LET THE STORMS BEGIN!
Hurricane Season 2007- 01/06 Let the Season Begin
Dan wordt het Orkanenseizoen officieel geopend
Forum Opties | |
---|---|