Graftvent! Wat zou hij moeten komen doen dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:43 schreef OA het volgende:
Die knurft (vertegenwoordiger) belde net...![]()
Zijn vorige bezoek was "iets" uitgelopen... of hij nu nog langs kon komen...![]()
Uiteraard... NIET!!!![]()
Nee, morgen ook niet...![]()
Maandag dan??
Euhmmm, bel morgen maar even voor een nieuwe afspraak...![]()
![]()
Wat een hond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:43 schreef OA het volgende:
Die knurft (vertegenwoordiger) belde net...![]()
Zijn vorige bezoek was "iets" uitgelopen... of hij nu nog langs kon komen...![]()
Uiteraard... NIET!!!![]()
Nee, morgen ook niet...![]()
Maandag dan??
Euhmmm, bel morgen maar even voor een nieuwe afspraak...![]()
![]()
Deze TT is toch mooiquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die TT
Gisteravond kreeg ik complimenten over mijn bedachte TT![]()
![]()
Mwaoh. Beetje niet-origineel ofzo. En ook nog eens niet waar, want deze is over een paar uur dicht en dan is het nog steeds geen week-end.quote:
voor jullie misschien nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mwaoh. Beetje niet-origineel ofzo. En ook nog eens niet waar, want deze is over een paar uur dicht en dan is het nog steeds geen week-end.
Hij zou dus om half 2 langskomen voor een bezoekje!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Graftvent! Wat zou hij moeten komen doen dan?
Als ie maandag belt, heb ik uiteraard een zeer druk bezette agenda en kan hij aan het eind van de maand even komen opdraven!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat een hond.
Tering, van mij mocht hij opbokken.
NEEN IDD JA!quote:
whehhee, that'll teach him.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef OA het volgende:
[..]
Als ie maandag belt, heb ik uiteraard een zeer druk bezette agenda en kan hij aan het eind van de maand even komen opdraven!![]()
quote:
Hehe mooi!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef OA het volgende:
[..]
Hij zou dus om half 2 langskomen voor een bezoekje!
Beetje ouwehoeren over de samenwerking, de prijzen, toekomst, etc....
Altijd leuke gesprekjes die voornamelijk door de vertegenwoordiger gaande worden gehouden!![]()
Laat ze maar lullen en toezeggingen doen!![]()
Hahaha, dat is helemaal mooi!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef OA het volgende:
[..]
Als ie maandag belt, heb ik uiteraard een zeer druk bezette agenda en kan hij aan het eind van de maand even komen opdraven!![]()
Toch niet. De NS is vertraagd met mijn wederhelft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo eens de salade in elkaar flansen.
kutvideoland....quote:Opdonderdag 31 mei 2007 17:49schreef Kuukske het volgende:
Hi B. Waddist?
Tering! Dat zijn wel een hoop centen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
kutvideoland....
ik ben door omstandigheden 2 dvd'd vergeten terug te brengen, heb ze een maand in huis, ok veel te lang, en dat ik boete moet betalen, tuurlijk, groot gelijk... Krijg ik vanuit het niets een factuur van 515,01 euro!!!!
specificatie: verlengkosten totaal 138,5 euro.. .(tja, twee dagfilms dus klopt) maar ook 2x 150 productkosten![afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die lui sporen niet! Morgen maar eens langsgaan om dat anders op te lossen...
Hoezo? Heb je na een kutdag gehad te hebben een kat aangereden?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:11 schreef eer-ik het volgende:
ik ben even naar de dierenarts. [afbeelding]
Misschien heeft ie wel hoofdpijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je na een kutdag gehad te hebben een kat aangereden?
ik heb geklikt....quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:25 schreef Pheno het volgende:
[[url=http://www.nearlygood.com/images/babes/0507/thmb/31_r4i90r9fe4rf.jpg]afbeelding][/url]Click to see Picture
jeetje wat een kutstreek zeg...quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
kutvideoland....
ik ben door omstandigheden 2 dvd'd vergeten terug te brengen, heb ze een maand in huis, ok veel te lang, en dat ik boete moet betalen, tuurlijk, groot gelijk... Krijg ik vanuit het niets een factuur van 515,01 euro!!!!
specificatie: verlengkosten totaal 138,5 euro.. .(tja, twee dagfilms dus klopt) maar ook 2x 150 productkosten![afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die lui sporen niet! Morgen maar eens langsgaan om dat anders op te lossen...
ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je na een kutdag gehad te hebben een kat aangereden?
Oh Echtquote:
Dat beest is debiel.quote:
echt een kut dag dus....quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat beest is debiel.
Ze is vanochtend toen ik achteruit reed onder m'n wagen gelopen, en toen liep ze gewoon weer weg.
Toen had ik met werk een grafdag, 10 euro genaaid door iemand met remboursgeld, dus dat moet ik straks uit eigen zak nog gaan betalen
en net bij de dierenarts is gebleken dat de poes z'n heup gekraakt heeft en ik heb d'r hak aan gort gereden.
Maar ze loopt er wel de hele dag op
Oh okey. Gelukkig, ik dacht dat er iets ergers met haar aan de hand wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat beest is debiel.
Ze is vanochtend toen ik achteruit reed onder m'n wagen gelopen, en toen liep ze gewoon weer weg.
Toen had ik met werk een grafdag, 10 euro genaaid door iemand met remboursgeld, dus dat moet ik straks uit eigen zak nog gaan betalen
en net bij de dierenarts is gebleken dat de poes z'n heup gekraakt heeft en ik heb d'r hak aan gort gereden.
Sneu figuurquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik kwam vandaag een ex-collega tegen, en het blijkt dat hij ook op Fok! zit maar wilde mij niet zijn User Name zeggen...flauw zeg....![]()
ja, sowieso, en ik heb ook al de hele dag een niet-weggaande-koppijnquote:
Nou, ik heb me de hele dag afgevraagd hoe het met d'r was, en toen ik thuiskwam net, vond ik d'r op m'n bed.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh okey. Gelukkig, ik dacht dat er iets ergers met haar aan de hand was
Kut met die rembours man! Als je al niet scherp bent, lukt natellen ook niet meer dus
Dat beest is en blijft raarMaar wat gaat er nu met dat beest 'beuren dan?
Behoorlijke kut dag idd!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, sowieso, en ik heb ook al de hele dag een niet-weggaande-koppijn
Had me verslapen vanochtend dus ben ik met de wagen naar werk gegaan en moet ik straks moeders ophalen van d'r werk.
Ik voelde me topfit vanochtend maar alles zat tegen, alles ging kut.
En dan naai ik mezelf ook nog eens met dat remboursgeld,
Kuttyfuskutwerk
Ik doe 't niet meer door de weeks.
[..]
Nou, ik heb me de hele dag afgevraagd hoe het met d'r was, en toen ik thuiskwam net, vond ik d'r op m'n bed.
Lag ze daar een beetje te chillen, dus ik pakte d'r op, toen had ze geen last van d'r poot, dus ik dacht: relaxed, niks aan de hand. Maar toen ik d'r op de grond zette liep ze zo mank als een mongool, d'r linkerachterpoot staat helemaal scheef
Morgen afspraak gemaakt voor rontgenfoto, maar moeders weet niet of ze nog meer wil lappen voor die poes, omdat ze al 3 operaties van 1000+ euro ondergaan heeft, en ook al vrij oud is.
Maar de dierenarts zei net dat ze gewoon erg gezond is nu, op die 'schade' na dan
Dus ik krijg morgen pas te horen of goofy blijft leven of niet.
Pff matigquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat beest is debiel.
Groot gelijk! Ik zou het ook niet fijn vinden als iedereen met me mee leest..quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik kwam vandaag een ex-collega tegen, en het blijkt dat hij ook op Fok! zit maar wilde mij niet zijn User Name zeggen...flauw zeg....![]()
Naar eindhoven met dequote:
Nou ja, d'r heup is gekraakt, whatever dat mag betekenen, en d'r hak is aan puin, daar zit niks geen vel ofzo meer op.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Behoorlijke kut dag idd!
Maar als dat beest alleen mank loopt, kan ze daar toch aan wennen? Of denk ik te makkelijk, je ziet wel vaker manke beesten lopen. En ik snap wel dat moeders niet weer zoveel geld wil betalen voor het beestje. Zo'n scheve poot is inderdaad niet helemaal gezond.
Ik hoop 't.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Pff matig
Komt ze dr nog bovenop?
[..]
Groot gelijk! Ik zou het ook niet fijn vinden als iedereen met me mee leest..
Haha, en dan alsnog 'Best gelopen' zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou ja, d'r heup is gekraakt, whatever dat mag betekenen, en d'r hak is aan puin, daar zit niks geen vel ofzo meer op.
Je ziet gewoon bot zitten.
Best gelopen
[..]
Ik hoop 't.
Krijgen we morgen te horen
Morgen iig even een rontgenfoto laten maken.
nah, het lijkt d'r geen reet te interesserenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, en dan alsnog 'Best gelopen' zeggen
Dat je bot ziet lijkt mij erg smerigMoet voor dat beestje ook geen pretje zijn
Katten hebben wel een heel hoge pijngrens.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, en dan alsnog 'Best gelopen' zeggen
Dat je bot ziet lijkt mij erg smerigMoet voor dat beestje ook geen pretje zijn
dat blijkt iddquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Katten hebben wel een heel hoge pijngrens.
Dat is wel logisch omdat dat beest zo verdomde mak isquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat blijkt idd
Ze lag alleen wel te krijsen toen de dierenarts ging checken wat er met d'r aan de hand was
't was ook echt een hel om dat beest in de auto te krijgen, we hadden geen kattenkooitje meer
Hehe eindelijk iemand! Papier, vriend het is hier bijna een uur stil geweest!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:04 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ik ben thuis
Wat voor studie doe je dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Sorry Frits. Ik ben bezig met mezelf, studie (ik moet nog eten!!!!) Dus het blijft stil
Coo, Fris Vet ....OMWEER....quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:35 schreef BrandX het volgende:
zometeen gaat heir de pleuris uitbreken! Er komen een partij donkere wolken deze kant op, dat wil je niet weten! Zwart gewoon! Ik heb al wat flitsen gezien, dus dat beloofd wat!
onweer
![]()
Ik woon in dezelfde regio als jij natuurlijk (bijna) en hier drijven de donkere wolken ook overquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:35 schreef BrandX het volgende:
zometeen gaat heir de pleuris uitbreken! Er komen een partij donkere wolken deze kant op, dat wil je niet weten! Zwart gewoon! Ik heb al wat flitsen gezien, dus dat beloofd wat!
onweer
![]()
kan eigenlijk wel iets beter, maar heb wel een heul leuke dag achter de rug dus dat scheelt...quote:
Moi, ça va bien! Merci pour questioner (?)quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kan eigenlijk wel iets beter, maar heb wel een heul leuke dag achter de rug dus dat scheelt...![]()
..et toi...????
![]()
de videotheek niet meegerekend, wel goed eigenlijk!quote:Opdonderdag 31 mei 2007 21:37schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Coo, Fris Vet ....OMWEER....^O^*O**O*
hoi BrandX...:W...how's life...???;)
Merci pour demander.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moi, ça va bien! Merci pour questioner (?)
Ik doe m'n best
Dat was me het verhaal wel over die videotheek!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
de videotheek niet meegerekend, wel goed eigenlijk!
Als eer ik online komt ga ik hem vragen toch dat email adres te maken voor de meet te regelen, want sebasser schiet niet op met zijn groepsmailbox[afbeelding][afbeelding]
En hoe is'tie met jou?
Ja, daar zijn we het in huize BX natuurlijk niet mee eens... Van de week maar eens kijken of daarover te onderhandelen valt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat was me het verhaal wel over die videotheek!:oOf je ff 500+ e wil aftikken:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |