mooi werkquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
Zo, net eindgesprek gehad met de docent erbij. Ik heb een 8 gekregen voor m'n stage, mooi resultaat dus
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
Zo, net eindgesprek gehad met de docent erbij. Ik heb een 8 gekregen voor m'n stage, mooi resultaat dus
dat is mooi, dan denkt hij dat je er heel veel tijd in hebt gestoken: niet dus. maar wel een hoog cijferquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en 10 keer zo snel klaar is. De laatste keer heb ik Visio gebruikt om de lay out van een access database te maken.. Docent dacht serieus dat ik dat had gemaakt in Access![]()
Indd, beetje zelf dicipline hoor.. Neem een voorbeeld aan mij, bloed zweet en tranen is het niet ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
dankzij de mods kan jij weer werkenis dat niet een beetje slecht. je hebt toch alles zelf in de hand
?
Gefeliquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
Gefeli Freshquote:
Gefeliciteerd, Goed cijfer, dat heb ik ook gehad...Vandaag laatste dagquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
Vergis je niet, ik ga hier ook nog vakantiewerk doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
in de zomervakantie zal het hier dan wel heel erg rustig worden
Ik hoop mijn stage voldoende en vooral op tijd af te sluiten. Anders moet ik wachten tot na de zomervakantiequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gefeli Fresh![]()
Hoop dat ik ook een 8 krijg en mijn 3 openstaande tentamens haal om dan 12 juli mijn papiertje in ontvangst te mogen nemen![]()
maar dan ben je geen stagiair meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:34 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Vergis je niet, ik ga hier ook nog vakantiewerk doen
dan gaat de reeks weer dicht tot een volgend schooljaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
in de zomervakantie zal het hier dan wel heel erg rustig worden
ik ben afstudeerderquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Net ofdat iedereen die in dit topic post ook echt stagiair is![]()
nee, kloptquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Dam, optieven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jajaja, ga nu niet met zn allen roepen dat het je eigen schuld niet is, iedereen was hieraan debet. En het is echt niet alleen het FIPO roepen hoor.
Einde discussie.
quote:
Ja dusquote:
Iedereen die hier een beetje actief is is wel stagiair, op wat mensen na die stagiair waren en soms nog even hallo komen zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Grootte?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Dam, optieven.![]()
Ik heb hier op mijn stage weeeer een andere opdracht gekregen. Moet nu allerlei dingen uitzoeken over een LCD scherm.. Maar wat ze willen kan waarschijnlijk niet omdat ze het goedkoopste hebben uitgezocht
twee Suske & Wiskes en één Donald Duck als... en één garfieldquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:39 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
nog wat interessante literatuur geleend?![]()
We kregen toen het project.. alleen onze Database skills waren niet zo best..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:30 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dat is mooi, dan denkt hij dat je er heel veel tijd in hebt gestoken: niet dus. maar wel een hoog cijfer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |