gelezen..quote:
dat is een topic report, dat gele driehoekje bovenaan het topicquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* Luctor = n00b Maar wat is een TR?
als je niet teveel wil posten, moet je niet 3 keer direct achter elkaar posten he.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en ook een dood aan de fipo´s en alle andere vreemde termen die ik voorbij heb zien komen![]()
er komt ook wat vet boven de broek uitquote:
was me nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is een topic report, dat gele driehoekje bovenaan het topic
I know, meestal posten er wel mensen tussendoor eerdat ik een bericht klaar heb. Maar ik zal het niet meer doen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als je niet teveel wil posten, moet je niet 3 keer direct achter elkaar posten he.
Maar wat hebben jullie voor lunch op jullie stage? (of thuis natuurlijk)
edit: geld ook voor jouw Remcore...![]()
ik kwam er zelf ook net achterquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als je niet teveel wil posten, moet je niet 3 keer direct achter elkaar posten he.
Maar wat hebben jullie voor lunch op jullie stage? (of thuis natuurlijk)
edit: geld ook voor jouw Remcore...![]()
Gelezen en het is mij duidelijkquote:
mijn lunch heb ik intussen op, drie zelf gesmeerde boterhammenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kwam er zelf ook net achtermijn lunch bestaat uit 5 zelfgesmeerde boterhammen, die ik 's ochtends smeer
Honger hebben wij hier niet! Dönner!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
I know, meestal posten er wel mensen tussendoor eerdat ik een bericht klaar heb. Maar ik zal het niet meer doen hoor![]()
Ik ga denk ik Doner halen als lunch, heb er onwijs zin in en honger als een paard! Doner![]()
en ik heb hier toch al een aantal dingetjes geleerd die ik zonder SSC niet zou hebben geleerd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:35 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Mij ook. dit topic veel te gezellig om dicht te gaan![]()
Oeh, elaborate.. Ik ga intussen tijd een sigaretje doen, als ik terugkom verwacht een verslag die tevens in de OP kan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en ik heb hier toch al een aantal dingetjes geleerd die ik zonder SSC niet zou hebben geleerd.Dus die kans moeten andere stagiair(e)s in de toekomst ook krijgen
Ik heb even een periode van onthouding gehad na een overdosis Doner maar nu gaat er wel weer eentje in! Doner for lifequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Honger hebben wij hier niet! Dönner!dat is echt de beste uitvinding van de laatste paar jaar (dat wat de turken hebben uitgevonden dan he!)
Mn ouders gaan zo weg, ik denk dat ik misschien wel KFC ga eten!(vanavond dan he!
)
pfft...ik voel me vandaag net een bodemloze put zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn lunch heb ik intussen op, drie zelf gesmeerde boterhammen
na het stappen betaalde ik altijd 4 euro voor een schraal broodje met 2 stukje vlees... Hier betaal je 2,50 euro voor een BROOD met VLEES! Maar een periode van onthoudeng... ;o daat je dat hebt volgehouden...:oquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb even een periode van onthouding gehad na een overdosis Doner maar nu gaat er wel weer eentje in! Doner for life. En hier maar 2 euro, hoeveel betaal je eigenlijk in NL? Ik weet het niet eens meer, maar voor shoarma moest ik altijd 4 euro ofzo betalen. Absurd!
Beetje karig Luctorquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
40?ik ben al blij dat ik in totaal 23 heb
eh niets, wasquote:
jullie zijn met twee hèquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Beetje karig Luctor!
Die van ons is 60, met bijlage iets van 100![]()
Komt goedquote:
als je niet oppast heb je straks meer bijlagen dan gewoon verslagquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Beetje karig Luctor!
Die van ons is 60, met bijlage iets van 100![]()
Kloptquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jullie zijn met twee hèEn ik ben niet zo'n goede schrijver als iets kort kan, doe ik het ook kort
volgens mij maakt dat niet uitquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je niet oppast heb je straks meer bijlagen dan gewoon verslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |