quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMFG...wat een goede TT...![]()
![]()
![]()
![]()
tvp dus he want ik ben eigenlijk al weg...![]()
![]()
Dank je wel lieverd!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMFG...wat een goede TT...![]()
![]()
![]()
![]()
tvp dus he want ik ben eigenlijk al weg...![]()
![]()
Werkse morgen! Tukse!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef eer-ik het volgende:
iets met bier, lam, en hele avond met een chick lopen lullen zonder vorderingen![]()
![]()
eens kijken wat daarvan komt, eerst pitten en morgen werken
ik ben gewoon blijquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer zo lachwekkend ????
![]()
whehequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef eer-ik het volgende:
iets met bier, lam, en hele avond met een chick lopen lullen zonder vorderingen![]()
![]()
eens kijken wat daarvan komt, eerst pitten en morgen werken
Trusten maat!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe
truste en werkse
Ik ga ook maffen
ltrz
Uiteraard jij, maar jij bent er toch altijd,quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En niet te vergeten.... vrolijke-frits![]()
De NachtWacht's Assistant Manager!
![]()
Dat is natuurlijk goed om te horen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Uiteraard jij, maar jij bent er toch altijd,
jij hoort bij mij, anders zou je geen manager zijn hier.![]()
Maar ik ben ook blij met je hoor,
je zegt de mensen die naar bed gaan altijd zo netjes gedag.![]()
Je bent vriendelijk.![]()
En altijd even beleefd, ga zo door.![]()
Ben je toevallig bodybuilder ????quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:55 schreef hardcorekabouter het volgende:
Ik ben een beetje koffiehigh
Verder ben ik gezellig de nachtportier in een zeer gemoedelijk hotelletje nabij het Vondelpark in Amsterdam. Ik had net dus ook wat mensen aan de bar die ik van biertjes moest voorzien, vandaar de verlate reactie.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goeoeoeoeoeoeoedemorgen iedereen.....!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ging vanzelf. Misschien ben ik aan het misvormen tot ochtendmensquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij bent vroeg uit je bed....![]()
![]()
smilies...![]()
![]()
![]()
nah...quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ging vanzelf. Misschien ben ik aan het misvormen tot ochtendmens![]()
Jij ookquote:
Het is ook overal hetzelfde....quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb 25 minuten gedaan over een stukje naar werk. Waardeloos. De halve stad is afgesloten.
Mogge Fruts!quote:
Mogge Frits!quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Extra grote bekers bij de koffieautomaat. Mijn gebeden zijn verhoord!
Ik kan niet van Breda Zuid naar Noord. Niet dat ik dat wil hoor, maar heh. Mocht het nodig zijn, dan moet ik de halve stad omrijden. En alle mensen die wel van Zuid naar Noord moeten, komen langs de straat waar ik iedere morgen langs moet naar mijn werk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:50 schreef OA het volgende:
Het is ook overal hetzelfde....![]()
Bij ons wordt momenteel ook alles opengebroken... wat tot gevolg heeft dat ik de auto 6 straten verder moet parkeren...![]()
JJquote:
Môgguh OAquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:51 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge Fruts!![]()
[..]
Mogge Frits!![]()
[..]
[afbeelding]
Lezen....quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan niet van Breda Zuid naar Noord. Niet dat ik dat wil hoor, maar heh. Mocht het nodig zijn, dan moet ik de halve stad omrijden. En alle mensen die wel van Zuid naar Noord moeten, komen langs de straat waar ik iedere morgen langs moet naar mijn werk.
Mensen hebben niet echt gelezen ofzo, aangezien die hele kruispuntenafsluitingen aangekondigd zijn in de krant.
Mijn humeur was al beneden peil, dat kwam er ook nog eens bij. En toen heb ik maar even meegeblérd met de Heideroosjes in de auto. Ik voel me al stukken beter.
Ik héb je post toch gelezen. Waarom ben je nou boos op moi?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:57 schreef OA het volgende:
Lezen....![]()
De meeste mensen beginnen daar niet aan...net als luisteren trouwens...
![]()
Ik haat het als collega's komen vertellen dat er vandaag van alles af moet terwijl ik erbij zit als een dood lijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:57 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haat het als je de gang in loopt naar je kantoor dat je al hoort dat beide telefoons staan te rammelen. Betekent: Het wordt een rukdag
volgens mij lees jij de post van OA in een heel andere context dan ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik héb je post toch gelezen. Waarom ben je nou boos op moi?.
Ik denk dat goede vrind OA het gewoon met je eens is wat betreft mensen die niet lezen! Hij bedoelt het toch niet tegen jou Kuukquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En toch blijven fokkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik haat het als collega's komen vertellen dat er vandaag van alles af moet terwijl ik erbij zit als een dood lijk.
Ooohw. Ja, nu je het zo zegt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:03 schreef Frutsel het volgende:
volgens mij lees jij de post van OA in een heel andere context dan ik![]()
Hij bedoelde het denk ik niet op jou, maar op mensen algemeen die niet lezen
Immer.quote:
Ik hou ook niet van lezen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
Lezen....![]()
De meeste mensen beginnen daar niet aan...net als luisteren trouwens...
![]()
Dat wordt een hit. Ik zeg het je.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:05 schreef Frutsel het volgende:
she's blond
she's a dood lijk
she moet dingen afmaken vandaag
she's Kuukse
je leest dan in elk geval nog de naam van de afzenderquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van lezen.Als ik een mailtje krijg van iemand bel ik altijd op om te vragen wat er is.
![]()
Arbeitquote:
Iig verdacht vaak. Ik ga wel inkorten op sc'squote:
ben bang dat ik er weer niet onderuit kom... afgelopen week nemen de niesbuien toe en ook de verkoudheid...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kut hooikoorts
Kom koud m'n bed uit en begin meteen met niesen en de ogen beginnen te jeuken
Iye, nihongoquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Heute alles wieder in Deutsch oder?
Gezondheidquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kut hooikoorts
Kom koud m'n bed uit en begin meteen met niesen en de ogen beginnen te jeuken
Ohw, welke ga je eruit knikkeren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef Pheno het volgende:
Iig verdacht vaak. Ik ga wel inkorten op sc's
Doe maar thee.quote:
Boos? Nooit!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij lees jij de post van OA in een heel andere context dan ik![]()
Hij bedoelde het denk ik niet op jou, maar op mensen algemeen die niet lezen
Juist!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk dat goede vrind OA het gewoon met je eens is wat betreft mensen die niet lezen! Hij bedoelt het toch niet tegen jou Kuuk
Je hebt gewoon een medestander!
Whehe...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van lezen.Als ik een mailtje krijg van iemand bel ik altijd op om te vragen wat er is.
![]()
Nein.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Heute alles wieder in Deutsch oder?
nihongo-ga wakimasen? (Begrijp je geen Japans?)quote:
Ik ga weer een poging R&P te verlaten. Dit is al eerder gebeurd.quote:
Banzaiquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
nihongo-ga wakimasen? (Begrijp je geen Japans?)
Hai!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Banzai
Hari Kiri
dan houdt het wel op
Het lukt mij een stuk beter als het door een klein japans meisje word uitgesproken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
nihongo-ga wakimasen? (Begrijp je geen Japans?)
Ah. Okéquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer een poging R&P te verlaten. Dit is al eerder gebeurd.
Als je in mijn fotoboek kijkt dan zul je zien dat ik...oh nee, ik heb dat ding dichtgeplemdquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:26 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Het lukt mij een stuk beter als het door een klein japans meisje word uitgesproken.![]()
Wat? Je bent stiekum een klein japans meisje?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je in mijn fotoboek kijkt dan zul je zien dat ik...oh nee, ik heb dat ding dichtgeplemd
Simpele reden, het is een ongelofelijke kliek met kritiek op alles wat ik zeg. Ik heb er wederom geen zin meer in. Ik zit er denk ik ook te lang, ik heb alle voorlopers van die SC wel meegemaakt.quote:
Ik ben ook maar het "vriendinnetje van". Denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:33 schreef Pheno het volgende:
Simpele reden, het is een ongelofelijke kliek met kritiek op alles wat ik zeg. Ik heb er wederom geen zin meer in. Ik zit er denk ik ook te lang, ik heb alle voorlopers van die SC wel meegemaakt.
En zo spannend is het daar niet meer, alles heeft wel eens de revue gepasseerd daar.
Als vrouw zijnde ben je daar altijd welkom overigens.
Er is maar 1 user die je daar een antwoord op kan geven. Oh nee, 2, een ex-collega van me, maar die heb ik al heeeel lang niet meer gezien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:33 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Wat? Je bent stiekum een klein japans meisje?![]()
Hier kan je ook kritiek verwachten hoor...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Simpele reden, het is een ongelofelijke kliek met kritiek op alles wat ik zeg. Ik heb er wederom geen zin meer in. Ik zit er denk ik ook te lang, ik heb alle voorlopers van die SC wel meegemaakt.
En zo spannend is het daar niet meer, alles heeft wel eens de revue gepasseerd daar.
JD hoort ook niet bij de kliek, je behoort in Den Haag of Utrecht te wonen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben ook maar het "vriendinnetje van". Denk ik.
Nouja, als het me niet meer zint ben ik er ook zo weer weg. En als ik het over dingen gaat die me niet boeien haak ik ook af en kijk ik de volgende dag wel weer een keer.
Maar hier is het wel leukquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
Hier kan je ook kritiek verwachten hoor...![]()
En commentaar... en gezeur... en onzinnig geneuzel...![]()
En vroeger ook een Eed. Werkelijk, je wil niet weten hoe vaak ik me heb lopen ergeren achter mijn beeldscherm over dat geneuzel over die Eed.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:35 schreef OA het volgende:
Breda ftw.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef Pheno het volgende:
JD hoort ook niet bij de kliek, je behoort in Den Haag of Utrecht te wonen.
ja.. dat werd echt te gek voor woorden...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En vroeger ook een Eed. Werkelijk, je wil niet weten hoe vaak ik me heb lopen ergeren achter mijn beeldscherm over dat geneuzel over die Eed.
Ik veeg mijn kont af met die eedquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En vroeger ook een Eed. Werkelijk, je wil niet weten hoe vaak ik me heb lopen ergeren achter mijn beeldscherm over dat geneuzel over die Eed.
quote:
Die is er niet meer, dan wordt je hand toch vrij ranzig Pheen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:39 schreef Pheno het volgende:
Ik veeg mijn kont af met die eed
Ik heb nu zo'n Japans toilet, geen papier meer nodigquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die is er niet meer, dan wordt je hand toch vrij ranzig Pheen.
Oh een bidet? Da's toch Frans?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:42 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nu zo'n Japans toilet, geen papier meer nodig
Je neemt het leven (en dit SC) iets te serieus. Die Eed is toch gewoon een toffe reden om je postcount op te kunnen krikken?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En 80x gedag te zeggen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook onzin om elkaar de hele tijd koffie aan te bieden
Alsof het leven draait om je postcount.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je neemt het leven (en dit SC) iets te serieus. Die Eed is toch gewoon een toffe reden om je postcount op te kunnen krikken?![]()
Zo'n toilet, kom ik er nooit meer vanafquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n Japans toilet, geen papier meer nodig
Niet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alsof het leven draait om je postcount.
Hey OA!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:46 schreef OA het volgende:
[..]
En 80x gedag te zeggen...![]()
Oh, hoi Papier!![]()
Ik heb fok ooit ook te serieus genomen. Als iets me nu niet aanstaat dan tief ik gewoon even op. Werkt een stuk prettiger. Ik heb vorig jaar een 3 maandenlange pauze genomen, hoop gezeik op fok, prive met gezondheid etc. Ik had er echt even allemaal geen zin in.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:44 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Je neemt het leven (en dit SC) iets te serieus. Die Eed is toch gewoon een toffe reden om je postcount op te kunnen krikken?![]()
Gaerne!quote:
Mr .Edquote:
Lijkt me echt niets.... zoeen straal water in je reet....quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo'n toilet, kom ik er nooit meer vanaf![]()
Sowieso.. iets ín mijn reet lijkt me niets.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:51 schreef OA het volgende:
Lijkt me echt niets.... zoeen straal water in je reet....![]()
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sowieso.. iets ín mijn reet lijkt me niets.
Ik heb zo het vermoeden dat dit SC ook een aardig hecht kliekje is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb fok ooit ook te serieus genomen. Als iets me nu niet aanstaat dan tief ik gewoon even op. Werkt een stuk prettiger. Ik heb vorig jaar een 3 maandenlange pauze genomen, hoop gezeik op fok, prive met gezondheid etc. Ik had er echt even allemaal geen zin in.
En als je dan terug bent zullen ze echt niets vragen, daar is het een te hecht kliekje voor
Wat is er allemaal loos Kuuk?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil naar huis. Ik wil op de bank liggen met een kruik, een pot thee, een reep chocola en een doosje pijnstillers.
Volgens mij ben je als vrouw in elke SC meer dan welkomquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch zit er erg verschil in de SC's.. vind ik... heb er nu een paar gezien... en helaas is het meerendeel kliekjesachtig..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
Slecht geslapen, vanmorgen zat het ook niet erg mee. En op m'n werk nu ook even niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:58 schreef OA het volgende:
Wat is er allemaal loos Kuuk?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..ik maak maar een grapje..
...wees gerust...
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:57 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van woensdag 30 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 408 Kuukske - Had weer avonddienst...![]()
011. 156 Pheno
019. 126 juon_jacket1 - begint af te glijden...![]()
031. 108 Sebasser
037. 101 OA
076. 072 Papierversnipperaar
114. 056 eer-ik - pakt z'n leven weer op!![]()
159. 044 Jo0Lz
179. 040 Frutsel
179. 040 vrolijke-frits
239. 032 vdvorst
Minders.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Slecht geslapen, vanmorgen zat het ook niet erg mee. En op m'n werk nu ook even niet.
Hehe, inderdaad.quote:
Iedereen is hier welkom!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toch zit er erg verschil in de SC's.. vind ik... heb er nu een paar gezien... en helaas is het meerendeel kliekjesachtig..
Lijkt idd dat als je een man bent, niet naar de meetings gaat, je d'r gauw buiten valtAls vrouw ben je altijd welkom...
Wat dat betreft keek ik erg op van het 'welkom' wat ik hier kreeg een tijdje terug... tenminste normaal...
Ik heb Fok! nooit echt serieus genomen. Misschien is dat wel het probleem... dat je d'r dan idd buitenstaander wordt gezien. Merk ik nu nog overal, zelfs achter de schermen. So be it... ben wie ik ben... Sorry dat ik niet al teveel over mezelf prijsgeef en niet 20 van de 24 uren online ben.. Meetings is niet meer echt mijn ding, heeft zo zijn redenen, wie weet in de toekomst... Ken ook maar 1 fokster in 'reallife'quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb fok ooit ook te serieus genomen. Als iets me nu niet aanstaat dan tief ik gewoon even op. Werkt een stuk prettiger. Ik heb vorig jaar een 3 maandenlange pauze genomen, hoop gezeik op fok, prive met gezondheid etc. Ik had er echt even allemaal geen zin in.
En als je dan terug bent zullen ze echt niets vragen, daar is het een te hecht kliekje voor
Was in de lounge ook zo hoor... toch kom ik daar een stuk minder, zonder echt een reden te hebben...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom!![]()
Mits koffieleut en fatsoenlijk kunnen gedragen!![]()
Je 'moet' een dergelijk forum ook niet al te serieus nemen vind ik!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb Fok! nooit echt serieus genomen. Misschien is dat wel het probleem... dat je d'r dan idd buitenstaander wordt gezien. Merk ik nu nog overal, zelfs achter de schermen. So be it... ben wie ik ben... Sorry dat ik niet al teveel over mezelf prijsgeef en 20 van de 24 uren online ben.. Meetings is niet meer echt mijn ding, heeft zo zijn redenen, wie weet in de toekomst... Ken ook maar 1 fokster in 'reallife', maar veel mensen lijken dat 'raar' te vinden ofzo. Tja tijd zal het leren denk ik altijd maar...
Dat ligt gewoon aan de ander!quote:ik probeer mensen te nemen zoals ze zijn, maar soms denk ik wel eens dat het andersom niet zo is... zal wel aan mij liggen haha
Het hangt een beetje van het onderwerp af hoe serieus ik iets neem. Wat meets betreft ga ik eigenlijk alleen naar de Breda meets. Die soms spontaan ontstaan. De meesten daar kennen elkaar weer onderling al van voor Fok enzo. Best grappig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:10 schreef OA het volgende:
Je 'moet' een dergelijk forum ook niet al te serieus nemen vind ik!
Ik weet ook niet of ik al dan niet naar een meeting ga.... Op zich vind ik het wel een heel leuk idee...
Ik ken helemaal niemand van fok in het echt...Misschien wel, maar dan weet ik dat niet van dat persoon.
Ik had het drukquote:
Heb vroeger (jaar of 6-10 terug) wel veel gemeet, op de oude chatboxen van Radio 538. Ging ik het hele land afquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:10 schreef OA het volgende:
[..]
Je 'moet' een dergelijk forum ook niet al te serieus nemen vind ik!
Ik weet ook niet of ik al dan niet naar een meeting ga.... Op zich vind ik het wel een heel leuk idee...
Haha en als iedereen dat zegt, ligt het dus wel aan onszelfquote:Ik ken helemaal niemand van fok in het echt...Misschien wel, maar dan weet ik dat niet van dat persoon.
[..]
Dat ligt gewoon aan de ander!
Is Fok! stiekum een dating site?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het hangt een beetje van het onderwerp af hoe serieus ik iets neem. Wat meets betreft ga ik eigenlijk alleen naar de Breda meets. Die soms spontaan ontstaan. De meesten daar kennen elkaar weer onderling al van voor Fok enzo. Best grappig.
Dat m'n relatie uit Fok! voort zou komen had ik ook niet verwacht trouwens.. Dat ik samenwoon met een Fok!ker had al helemaal nooit verwacht. Maar het is wel gezellig.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat m'n relatie uit Fok! voort zou komen had ik ook niet verwacht trouwens.. Dat ik samenwoon getrouwd met een Fok!kster had al helemaal nooit verwacht. Maar het is wel gezellig.
Tuurlijk... de dingen die je interesseren of raken neem je serieus... ligt er ook aan wat in je straatje past. Bijv de dingen in het subforum DE waar ik dan mod van ben, vind ik erg interessant, dus neem je dat serieus. NWS kwam ik heel veel voor ik blauw was. Veel om te rellen en beetje express tegen de stroom in te fietsen. Maar soms merkte ik ook wel dat ik me dan te druk maakte, dus bleef ik d'r maar weer weg hahaquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het hangt een beetje van het onderwerp af hoe serieus ik iets neem. Wat meets betreft ga ik eigenlijk alleen naar de Breda meets. Die soms spontaan ontstaan. De meesten daar kennen elkaar weer onderling al van voor Fok enzo. Best grappig.
Dat m'n relatie uit Fok! voort zou komen had ik ook niet verwacht trouwens.. Dat ik samenwoon met een Fok!ker had al helemaal nooit verwacht. Maar het is wel gezellig.
Ik denk wel dat een deel van de fokkers dat denkt of stiekum hooptquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is Fok! stiekum een dating site?![]()
Nee, voor mij was het zoquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik denk wel dat een deel van de fokkers dat denkt of stiekum hoopt
Is toch alleen maar mooi dat je op die manier gelukkig kan wordenquote:
Ze zit in de crewquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is toch alleen maar mooi dat je op die manier gelukkig kan worden![]()
Wist ik ook niet eens Pheno dat je vrouw hier op fok komt/kwam
Mijn gastvrouwe komt hier ook heel af en toequote:Op donderdag 31 mei 2007 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is toch alleen maar mooi dat je op die manier gelukkig kan worden![]()
Wist ik ook niet eens Pheno dat je vrouw hier op fok komt/kwam
Gemiddeld 200x/dag...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn gastvrouwe komt hier ook heel af en toe![]()
quote:
Wel als het een zoete drank is! Amarettoquote:
Vroeger had je wel dating.fok.nl geloof ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is Fok! stiekum een dating site?![]()
hmm, dat heb ik nog nooit geprobeerd? Ik heb eens irish coffee gekregen, nou dat hoeft voor mij gewoon niet dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wel als het een zoete drank is! Amaretto![]()
Nog steeds, alleen heet dat nu fotoboek.fok.nl.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vroeger had je wel dating.fok.nl geloof ik.
Ohwquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Nog steeds, alleen heet dat nu fotoboek.fok.nl.
Irish coffee is best lekker, met genoeg suiker erin. Maar over het algemeen gaat koude alcohol een stuk makkelijker naar binnen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
hmm, dat heb ik nog nooit geprobeerd? Ik heb eens irish coffee gekregen, nou dat hoeft voor mij gewoon niet dus..
Ieder z'n smaak uiteraard! Als ik alcohol wil drinken, hoef ik er geen koffie bij...
Bedankt voor het verrijken van mijn kennis over Fok!.quote:
Suiker in de koffie. Dat is ook al niet lekker.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Irish coffee is best lekker, met genoeg suiker erin. Maar over het algemeen gaat koude alcohol een stuk makkelijker naar binnen.![]()
En dan niet eens ingaan op m'n verzoek.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bedankt voor het verrijken van mijn kennis over Fok!.
Dude!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:10 schreef crossover het volgende:
Morguh!
Verzoek?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:11 schreef Jo0Lz het volgende:
En dan niet eens ingaan op m'n verzoek.
ow das dat ding dat ik ook pas kortgeleden had geactiveerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nog steeds, alleen heet dat nu fotoboek.fok.nl.
quote:
quote:
zoals het hoort. Ik heb al mijn berichtjes er uit verwijderd en de boel op zwart gezet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow das dat ding dat ik ook pas kortgeleden had geactiveerd
al staat d'r ook nix nuttigs in
Ik open er niet eens een!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoals het hoort. Ik heb al mijn berichtjes er uit verwijderd en de boel op zwart gezet.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik open er niet eens een!![]()
hoewel ik eerder heb gezegd dat wel te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een smilie in een spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Frutsel op 31-05-2007 11:32:03 ]Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd..je ziet ze altijd![]()
duizendmaal sorryquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:33 schreef OA het volgende:
Fruts...![]()
Blijf ff van mijn post af!!!![]()
![]()
Nu kan ik hem zelf niet meer wijzigen grapjas...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Een smilie in een spoiler...
Creatief met smilies spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Creatief met smilies spoilers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Dat doet hij niet in overleg met jou?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik wilde vroeger weg, kan het weer niet omdat mijn collega een halve vrije dag net heeft opgenomen. Hoeren!
Volgende keer neem jij een hele dag vrij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik wilde vroeger weg, kan het weer niet omdat mijn collega een halve vrije dag net heeft opgenomen. Hoeren!
vdv!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:47 schreef vdvorst het volgende:
Zo, tentamen heb ik weer achter de rug,
ging best wel goed
Maar, nu tijd voor koffie, wil ik zeggen, maar zit niet thuis, en koffieautomaat staat veel te ver weg,
om 3 uur wel eentje thuis dan
en hoe gaat het hier?
Prima samenwerking daar!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja he, was open boek examen,quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:55 schreef OA het volgende:
[..]
vdv!![]()
Mooi dat het goed ging!
[..]
Prima samenwerking daar!![]()
En dat meld je dmv een briefje welke je na kantoortijd hebt neegelegd op zijn bureau onder een stapel papier!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgende keer neem jij een hele dag vrij.![]()
2 maanden, met dikke heisse scheisse. Je weet wel, waar de damp van af slaat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:55 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Volgende keer neem jij een hele dag vrij.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
CensuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
Ik ken de mensen in R&P SC ook niet, dus het zou zo maar kunnen. Al zal liefie_ in R&P denk ik niet veel ouder zijn. Ze post als een 5jarigequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik bedacht me gisteren dat dit de enige SC is waar ik niet de jongste ben.
Waarom heb je dat gisteren niet gepost dan? Waarom laat je ons een hele dag wachten op dit heldere moment?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik bedacht me gisteren dat dit de enige SC is waar ik niet de jongste ben.
Posten als een 5 jarige...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken de mensen in R&P SC ook niet, dus het zou zo maar kunnen. Al zal liefie_ in R&P denk ik niet veel ouder zijn. Ze post als een 5jarige
Dat is ook weer waar. Nou ja, ik heb daarnet een TT te flauw voor woorden bedacht, ik kon het niet latenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:07 schreef OA het volgende:
[..]
Posten als een 5 jarige...
dat doen hele volksstammen hier...![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:07 schreef OA het volgende:
[..]
Posten als een 5 jarige...
dat doen hele volksstammen hier...![]()
Voor de KSC? Ben benieuwd...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Nou ja, ik heb daarnet een TT te flauw voor woorden bedacht, ik kon het niet laten
nah, het is al gebeurdquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Voor de KSC? Ben benieuwd...![]()
Arbeid macht mude
Hey damn! ik ook niet.quote:
Waarom niet?quote:
Heb je een paar visrussen losgelaten in je kantoor?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:10 schreef OA het volgende:
Krijg zo weer een vertegenwoordiger op bezoek...![]()
Hoop dat ie binnen een uur weer weg is...![]()
Daarnaast zegt m'n printer offline te zijn, dus die doet het niet...![]()
En word + groupwise loopt constant vast...![]()
Jaja, het zit niet mee vandaag...
Kuuk, we zitten een beetje in hetzelfde schuitje...
hmmm, misschien wordt het nog gezellig dan...![]()
Ik stem voor een vervroegd weekend!!![]()
Mja, niemand van de directie die daarmee instemt...![]()
En na het bezoekuurtje ligt er weer een stapel werk te wachten...![]()
straksquote:
Ik verdenk een aantal collegae!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je een paar visrussen losgelaten in je kantoor?![]()
Ik heb het GiGa druk. Ik moet cijfers van opleidingen verzamelen over diplomering enzo. Héél veel werk.quote:
Suc6 dan !!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het GiGa druk. Ik moet cijfers van opleidingen verzamelen over diplomering enzo. Héél veel werk.
Ik had dinsdag dikke problemen thuis met mn pjoetert.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:10 schreef OA het volgende:
Krijg zo weer een vertegenwoordiger op bezoek...![]()
Hoop dat ie binnen een uur weer weg is...![]()
Daarnaast zegt m'n printer offline te zijn, dus die doet het niet...![]()
En word + groupwise loopt constant vast...![]()
Het is echt altijd wat met pc's...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had dinsdag dikke problemen thuis met mn pjoetert.![]()
Hij wilde persé een chkdsk doen waarbij die een hoop zwevende bestanden weer in het gelid zette, en daarna was ik mn profiel en mn geluid kwijt.Wilde ik het geluid her-installeren kreeg er een 16-bits DOS applicatie te maken met een ongeldige instructie
en services dat ie al mijn processor capaciteit nodig had.
Dus uuuuuuuuuuultra trage pjoeter
(en probeer dan maar een probleem op te lossen). Eerst in save-mode opgestart, maar dat hielp niks. Daarna gisteravond in een of andere foutzoek modus
op gestart: probleem weg, alles doet het weer
![]()
![]()
Shit. Ze hebben het tóch gezien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:28 schreef Pheno het volgende:
He Kuukske, weet jij hier meer van?
http://frontpage.fok.nl/video/14305
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:28 schreef Pheno het volgende:
He Kuukske, weet jij hier meer van?
http://frontpage.fok.nl/video/14305
Ik heb net een nieuw matras van 35 euroquote:
Bij voorbaat al gefaald hebben, dat moet sucken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:56 schreef OA het volgende:
Nou, die kerel schiet niet op...![]()
Hij is al 25 minuten te laat.....![]()
Nu kan ie natuurlijk helemaal niets meer goed doen....![]()
Beetje kansloze missie wordt het dan!![]()
Denk het ook!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Bij voorbaat al gefaald hebben, dat moet sucken.
Het is zo stihil hier!quote:
Hehe smalltalk FTWquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is zo stihil hier!
* Jo0Lz initiates small talk.
Hoe gaat het?
Hey VF!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe smalltalk FTW
Ja goed, net college gehad, en cijfer van een presentatie terug van jl. woensdag (gister) een 8
![]()
![]()
Met jou ook alles goed??
Maar Cra(p)zip is op de radioquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Als het stil is moet je een muziekje aanzetten
quote:
Merci bien!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef OA het volgende:
[..]
Hey VF!!![]()
Mooi cijfer!![]()
Smalltalk!![]()
Die klojo is nog steeds niet hier....![]()
Als ie niet afbelt en alsnog komt heb ik geen tijd meer... [afbeelding]
![]()
Netjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe smalltalk FTW
Ja goed, net college gehad, en cijfer van een presentatie terug van jl. woensdag (gister) een 8
![]()
![]()
Met jou ook alles goed??
Warm, waar zit jij dan??quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Netjes.
Ja hier ook alle bien. Beetje warm.
Que?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
Mijn arm. Au. Klote cijfer RSI gedoe.
@ kantoor, in Groningen.quote:
Awwww. Nouja, dan moet je maar even achter de pc weg hè.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
Mijn arm. Au. Klote cijfer RSI gedoe.
Lees maar even terug.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Que?
Pfff. Wat een werk. In welk topic, rond welk postnummer en welke reactie stond erboven en eronder?quote:
Op een vertegenwoordiger die hier om half 2 zou zijn...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Merci bien!
Op wie wacht je dan?
Haha jawel hoor. Maar ik was even aan het werk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Hmm, Kuuk kan er niet om lachen?
Heheh, die vertegenwoordigd z'n product goed zeg. Niet eens even bericht gehad?!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
Op een vertegenwoordiger die hier om half 2 zou zijn...![]()
Het komt mij wel goed uit, want het is druk zat...![]()
Ah ok.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haha jawel hoor. Maar ik was even aan het werk.
Nee...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heheh, die vertegenwoordigd z'n product goed zeg. Niet eens even bericht gehad?!
Terecht. De luie hond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Nee...![]()
En ik ga hem natuurlijk niet bellen...![]()
Hij heeft geluk dat we zijn spullen reeds afnemen tegen gunstige prijzen...
Ik ga hem wellicht morgen even bellen dat de prijzen omlaag moeten, vanwege verbeterde concurrentie...![]()
Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef vdvorst het volgende:
WEEKEND[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat een grap...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef vdvorst het volgende:
WEEKEND[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Goed vdv!quote:
Okequote:Op donderdag 31 mei 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Goed vdv!
Reageer dan maar even hierop en je mag een nieuwe maken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |