quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMFG...wat een goede TT...![]()
![]()
![]()
![]()
tvp dus he want ik ben eigenlijk al weg...![]()
![]()
Dank je wel lieverd!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMFG...wat een goede TT...![]()
![]()
![]()
![]()
tvp dus he want ik ben eigenlijk al weg...![]()
![]()
Werkse morgen! Tukse!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef eer-ik het volgende:
iets met bier, lam, en hele avond met een chick lopen lullen zonder vorderingen![]()
![]()
eens kijken wat daarvan komt, eerst pitten en morgen werken
ik ben gewoon blijquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer zo lachwekkend ????
![]()
whehequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef eer-ik het volgende:
iets met bier, lam, en hele avond met een chick lopen lullen zonder vorderingen![]()
![]()
eens kijken wat daarvan komt, eerst pitten en morgen werken
Trusten maat!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe
truste en werkse
Ik ga ook maffen
ltrz
Uiteraard jij, maar jij bent er toch altijd,quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En niet te vergeten.... vrolijke-frits![]()
De NachtWacht's Assistant Manager!
![]()
Dat is natuurlijk goed om te horen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Uiteraard jij, maar jij bent er toch altijd,
jij hoort bij mij, anders zou je geen manager zijn hier.![]()
Maar ik ben ook blij met je hoor,
je zegt de mensen die naar bed gaan altijd zo netjes gedag.![]()
Je bent vriendelijk.![]()
En altijd even beleefd, ga zo door.![]()
Ben je toevallig bodybuilder ????quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:55 schreef hardcorekabouter het volgende:
Ik ben een beetje koffiehigh
Verder ben ik gezellig de nachtportier in een zeer gemoedelijk hotelletje nabij het Vondelpark in Amsterdam. Ik had net dus ook wat mensen aan de bar die ik van biertjes moest voorzien, vandaar de verlate reactie.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goeoeoeoeoeoeoedemorgen iedereen.....!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ging vanzelf. Misschien ben ik aan het misvormen tot ochtendmensquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij bent vroeg uit je bed....![]()
![]()
smilies...![]()
![]()
![]()
nah...quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ging vanzelf. Misschien ben ik aan het misvormen tot ochtendmens![]()
Jij ookquote:
Het is ook overal hetzelfde....quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb 25 minuten gedaan over een stukje naar werk. Waardeloos. De halve stad is afgesloten.
Mogge Fruts!quote:
Mogge Frits!quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Extra grote bekers bij de koffieautomaat. Mijn gebeden zijn verhoord!
Ik kan niet van Breda Zuid naar Noord. Niet dat ik dat wil hoor, maar heh. Mocht het nodig zijn, dan moet ik de halve stad omrijden. En alle mensen die wel van Zuid naar Noord moeten, komen langs de straat waar ik iedere morgen langs moet naar mijn werk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:50 schreef OA het volgende:
Het is ook overal hetzelfde....![]()
Bij ons wordt momenteel ook alles opengebroken... wat tot gevolg heeft dat ik de auto 6 straten verder moet parkeren...![]()
JJquote:
Môgguh OAquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:51 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge Fruts!![]()
[..]
Mogge Frits!![]()
[..]
[afbeelding]
Lezen....quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan niet van Breda Zuid naar Noord. Niet dat ik dat wil hoor, maar heh. Mocht het nodig zijn, dan moet ik de halve stad omrijden. En alle mensen die wel van Zuid naar Noord moeten, komen langs de straat waar ik iedere morgen langs moet naar mijn werk.
Mensen hebben niet echt gelezen ofzo, aangezien die hele kruispuntenafsluitingen aangekondigd zijn in de krant.
Mijn humeur was al beneden peil, dat kwam er ook nog eens bij. En toen heb ik maar even meegeblérd met de Heideroosjes in de auto. Ik voel me al stukken beter.
Ik héb je post toch gelezen. Waarom ben je nou boos op moi?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:57 schreef OA het volgende:
Lezen....![]()
De meeste mensen beginnen daar niet aan...net als luisteren trouwens...
![]()
Ik haat het als collega's komen vertellen dat er vandaag van alles af moet terwijl ik erbij zit als een dood lijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:57 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haat het als je de gang in loopt naar je kantoor dat je al hoort dat beide telefoons staan te rammelen. Betekent: Het wordt een rukdag
volgens mij lees jij de post van OA in een heel andere context dan ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik héb je post toch gelezen. Waarom ben je nou boos op moi?.
Ik denk dat goede vrind OA het gewoon met je eens is wat betreft mensen die niet lezen! Hij bedoelt het toch niet tegen jou Kuukquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik héb je post toch gelezen. Waarom ben je nou boos op moi?.
En toch blijven fokkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik haat het als collega's komen vertellen dat er vandaag van alles af moet terwijl ik erbij zit als een dood lijk.
Ooohw. Ja, nu je het zo zegt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:03 schreef Frutsel het volgende:
volgens mij lees jij de post van OA in een heel andere context dan ik![]()
Hij bedoelde het denk ik niet op jou, maar op mensen algemeen die niet lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |