FF kijken of ik het nog veel langer volhouquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
Succes voor de nachtploeg. Ik trek di zooitje niet meer. Ben blij dat ik geen wannabee miljonair ben.
Sleep tight, and don't let the bedbugs bite you.![]()
Mwuah...doe maar beter gewoon Hupert samen met.....Ericquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een tip voor de redactie : Huub had de meeste stemmen, Amanda was tweede. Dus die hebben beiden het meeste recht. Voorstel is om Huub en Amanda samen naar Turkije te laten gaan.
Uh nee ikkequote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:06 schreef Frasier het volgende:
Brain moet binnen 1 uur de gouden kooi verlaten.
... dat geen zijn denkwereld aardig weer. Wat je bent en hoe je denkt! Daar ziet Brrrrie respect in... in dat mallemolen wijfquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Brian heeft het over Palma als een "zeer gerespecteerde vrouw".!
Verwend krengquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:07 schreef Liess het volgende:
Amanda roept iets over niet kunnen permiteren....?
en ja hoor, bingo !quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:08 schreef blomst het volgende:
Volgende geschreeuw zal zo wel komen.
Ik gun Hannah Tokkie wel een buikwand correctie, Natasia niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef Day het volgende:
Ik lach me helemaal dood om die tokkies !
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:08 schreef Taurus het volgende:
Hhaha , net goedDGK denkt ook, genoeg beeldmateriaal, prima zo..
Veel plezier Deborah en Steijn!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De reis naar Turkije is definitief vervallen.
Annuleringsverzekeringetje zal ze de kop ook niet kosten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:08 schreef Taurus het volgende:
Hhaha , net goedDGK denkt ook, genoeg beeldmateriaal, prima zo..
Juist, hij had de meeste stemmen, had je ze moeten horen als Jaap zijn stem aan Brian had gegeven.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:08 schreef SiRojK het volgende:
Huub heeft een punt.. Ze hadden gewoon moeten toegeven aan de meerderheid eigenlijk... Beetje jammer dit
Amanda wil een pleidooi gaan houden voor alle zielige mensjes die zo'n trip nooit zullen kunnen maken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:07 schreef Liess het volgende:
Amanda roept iets over niet kunnen permiteren....?
Dat vind ze al weken leuk om te roepen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:10 schreef ruby het volgende:
Amanda heeft een nieuw woordje geleerd: sterf!
je reacties zijn bij mij aan het goede adres...quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:51 schreef Lieve het volgende:
[..]
God straft ook wel onmiddelijk! Zelfs als je zijn kindje bent straft God best wel snel zeg? Pas maar op ... anders straft God je nog veel harder ( zoals bij Sylvia? Die had hij toch meteen gestraft? Pas maar op Natsy! Pas maar op! Anders straft hij je kindjes en je moeder en je ex Milton de bolle met het blaffertje nog!)
Tsssja, dan zal God wel boos zijn op zijn kindje! ( Trek daar maar leriong uit mevrouw Flens! Want misschien......? hoop hoop hoop maken er wel wat andere kindjes van God een schietgebedje in jouw richting)
Lafaards.quote:
Doodverwensing!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:10 schreef ruby het volgende:
Amanda heeft een nieuw woordje geleerd: sterf!
*PIEP*PIEP*PIEP.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Redactie...kan het aub ondertiteld worden, ik versta niets meer![]()
Wat? Gaat dat geestelijk verminderd toerekeningsvatbare stel samen naar Turkije? Enkele reis mag ik hopen? Dat Turkije ze mag houden? Nu de Hennies weg zijn?quote:
Palma sloeg Huub en Lieke, kutbrian.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
"Pas op Manny want hij slaat zelfs Palma"
Brain
Dat is het verschil met Huub en N&B.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:12 schreef product het volgende:
Is dit de eerste keer dat er iets niet uit gaat? Huub heeft dacht ik vaak genoeg iets aan zijn ergste vijanden gegund. Ik kan me dat van N en B niet heugen. Een keer een uitje met Sylvia en Huub maar dat was volgens mij ook meer om te jennen omdat ze dachten dat het toch niet echt leuk was
quote:
Huub met Joop!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:10 schreef Lieve het volgende:
Waarom niet gewoon de bewoner met de meeste stemmen en daardoor de meeste kijkers? Wie trekt er nu publiek? HUUB! En Jaap! Dus laat die dan gewoon gaan. Wat rot Brian en Adel en Natasja's stem nou?
Eric is zo glijerig dat hij beter niet kan gaan. Daar zou Turkije niet blij mee zijn!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jerry Jerry Jerry Jerry Jerry Jerry Jerry Jerry Jerry Jerry Jerry![]()
Je kan nog beter de Tokkies uitnodigen dan Amanda.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:14 schreef nueffeniet het volgende:
tering en ik dacht dat ik asociale buren had..kdenk dat ik ze morgenavond met eten uitnodig ..ze zijn helemaal niet asociaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |