Amanda heeft "de mislukking" duidelijk aangevoerd vanavond.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:59 schreef Charmian het volgende:
Maar wie heeft nu eigenlijk uiteindelijk de stemming verneukt?
Echt niet jongen..sterf jongen, sterf nu!! Oh my Kot! Gaat ze dat zeggen..tsss..ik heb één woord voor je..sterf!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee jij! En je moeder! Ik heb zoiets van Fak jou!
![]()
Slim om te zeggen, ik hoop dat achter nu denkt 'meeste stemmen dan maar', aangezien ze hebben aangegeven dat ie er uit móet. Dan is dit maar 'n consequentie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda gaat niemand van hen een stem geven.
|E waarom?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:01 schreef Copycat het volgende:
Brian gooit wel eieren als de moeder van Huub komt. CreaBea.
Die leeft al heel lang niet meer, wat ziekquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef Dark het volgende:
Brian wil wel eieren gooien op de moeder van Huub!
dit doe je wel erg goed; is het toch niet voor niks al dat streamen. Je woordenschat wordt zo 'anders'quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt niet jongen..sterf jongen, sterf nu!! Oh my Kot! Gaat ze dat zeggen..tsss..ik heb één woord voor je..sterf!!
Je bent in de war met Eric denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Die leeft al heel lang niet meer, wat ziek![]()
![]()
Echt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Brian heeft het over Palma als een "zeer gerespecteerde vrouw".!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef 2live het volgende:
[..]
dit doe je wel erg goed; is het toch niet voor niks al dat streamen. Je woordenschat wordt zo 'anders'![]()
Da's de moeder van Eric. Huub zijn moeder komt als hij een half jaar in de kooi zit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Leeft nog wel hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
In Brian's brein? Huub gebaard.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef blomst het volgende:
Wat heeft Huub zijn moeder fout gedaan?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
sweet dreamsquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
Succes voor de nachtploeg. Ik trek di zooitje niet meer. Ben blij dat ik geen wannabee miljonair ben.
Sleep tight, and don't let the bedbugs bite you.![]()
Trusten beequeen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
Succes voor de nachtploeg. Ik trek di zooitje niet meer. Ben blij dat ik geen wannabee miljonair ben.
Ik ben benieuwd. Meeste stemmen gelden?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:05 schreef PumaStreamer het volgende:
een brief...................
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een tip voor de redactie : Huub had de meeste stemmen, Amanda was tweede. Dus die hebben beiden het meeste recht. Voorstel is om Huub en Amanda samen naar Turkije te laten gaan.
Ach... zat Brian dan toch achter het Jaap gooit met eieren gedoe met Juf Judith?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef Dark het volgende:
Brian wil wel eieren gooien op de moeder van Huub!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt niet jongen..sterf jongen, sterf nu!! Oh my Kot! Gaat ze dat zeggen..tsss..ik heb één woord voor je..sterf!!
En zeg jij ook eens wat.quote:
Wacht nog even voor de brief!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |