Vooralsnog niemand. Of dat nog gebeuren gaat, vraag ik me af.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:54 schreef Liess het volgende:
Dus wie gaat?
Brilliantquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:53 schreef 2live het volgende:
huub; die palingworst stond leuk in brians gezicht
Ohja ik las de TT verkeerd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vooralsnog niemand. Of dat nog gebeuren gaat, vraag ik me af.
Morgen een nieuwe ronde, same time, same place - enjoyquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vooralsnog niemand. Of dat nog gebeuren gaat, vraag ik me af.
Niet in zijn omgeving blijkbaar, maar daar is het ook normaal om vrouwen voor kankerhoer uit te maken en ze in het gezicht te slaan en te spugen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
Wat heeft die jongen toch een verwrongen wereldbeeld. Dat heet toch gewoon ordinair en uit de goot getrokken gedrag?
Die was geweldigquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:54 schreef Taurus het volgende:
Amanda tierend buiten: "Stoephoer!" (over Lieke)
Eric moraalridderend met 'n zielig stemmetje: "Ze is geen stoephoer, en jij ook niet. Ja maar ze is 't niet, we hebben niet eens 'n stoep!"
Ik ook!quote:
Iemand kan maar 1x dood....niet 3xquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
Amanda moet dood! Een afschuwelijke dood sterven! Dood worden geschreeuwd door asociale breezersletjes!
![]()
Ze geven zonder het te weten een perfecte omschrijving van hun éigen relatie. Over projectie gesprokenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:57 schreef akveor het volgende:
Zo fucking grappig dat Amanda en Brian zich zo druk maken hoe Huub en Lieke hun relatie invullen.
Hoor je nog aleen maar tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuutquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:56 schreef Mokum020 het volgende:
Shit, heb net 50 watt boxen aangesloten met een subwoofer...val midden in dat gekrijs...
![]()
Ach Amanda slikt zaad van half Amsterdam dus wat is 't probleemquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:56 schreef Soury het volgende:
Lieke moet alles slikken van Huub volgens Brrrrrrrrr
Ik ook...ze verdienen zo'n tripje niet eens....een schande om die mensen te sturen als representatie..daarbij..Istanbul..met zijn aanslagen op westerlingen..? lijkt me een top idee!!quote:
Nee jij! En je moeder! Ik heb zoiets van Fak jou!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:57 schreef noekje het volgende:
'Ik heb dikke tieten'. Lieke,'Ja en een dikke reet en nu opzouten'.
Het klonk echt super, vooral omdat het stemmetje ook weg stierf door de focus op andere zenders en hij 't heel zeurend zeiquote:
Ach, is het de linker niet dan de rechter wel. Hoort zo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:56 schreef agter het volgende:
amanda, je linker borst hangt eruit.
Moet je niet aan mij vragenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach Amanda slikt zaad van half Amsterdam dus wat is 't probleem
Nee....piep piep piep piep piep piep piep piepquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoor je nog aleen maar tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut![]()
Amanda heeft "de mislukking" duidelijk aangevoerd vanavond.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:59 schreef Charmian het volgende:
Maar wie heeft nu eigenlijk uiteindelijk de stemming verneukt?
Echt niet jongen..sterf jongen, sterf nu!! Oh my Kot! Gaat ze dat zeggen..tsss..ik heb één woord voor je..sterf!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee jij! En je moeder! Ik heb zoiets van Fak jou!
![]()
Slim om te zeggen, ik hoop dat achter nu denkt 'meeste stemmen dan maar', aangezien ze hebben aangegeven dat ie er uit móet. Dan is dit maar 'n consequentie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda gaat niemand van hen een stem geven.
|E waarom?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:01 schreef Copycat het volgende:
Brian gooit wel eieren als de moeder van Huub komt. CreaBea.
Die leeft al heel lang niet meer, wat ziekquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef Dark het volgende:
Brian wil wel eieren gooien op de moeder van Huub!
dit doe je wel erg goed; is het toch niet voor niks al dat streamen. Je woordenschat wordt zo 'anders'quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt niet jongen..sterf jongen, sterf nu!! Oh my Kot! Gaat ze dat zeggen..tsss..ik heb één woord voor je..sterf!!
Je bent in de war met Eric denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Die leeft al heel lang niet meer, wat ziek![]()
![]()
Echt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Brian heeft het over Palma als een "zeer gerespecteerde vrouw".!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef 2live het volgende:
[..]
dit doe je wel erg goed; is het toch niet voor niks al dat streamen. Je woordenschat wordt zo 'anders'![]()
Da's de moeder van Eric. Huub zijn moeder komt als hij een half jaar in de kooi zit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Leeft nog wel hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
In Brian's brein? Huub gebaard.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef blomst het volgende:
Wat heeft Huub zijn moeder fout gedaan?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
sweet dreamsquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
Succes voor de nachtploeg. Ik trek di zooitje niet meer. Ben blij dat ik geen wannabee miljonair ben.
Sleep tight, and don't let the bedbugs bite you.![]()
Trusten beequeen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
Succes voor de nachtploeg. Ik trek di zooitje niet meer. Ben blij dat ik geen wannabee miljonair ben.
Ik ben benieuwd. Meeste stemmen gelden?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:05 schreef PumaStreamer het volgende:
een brief...................
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een tip voor de redactie : Huub had de meeste stemmen, Amanda was tweede. Dus die hebben beiden het meeste recht. Voorstel is om Huub en Amanda samen naar Turkije te laten gaan.
Ach... zat Brian dan toch achter het Jaap gooit met eieren gedoe met Juf Judith?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef Dark het volgende:
Brian wil wel eieren gooien op de moeder van Huub!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt niet jongen..sterf jongen, sterf nu!! Oh my Kot! Gaat ze dat zeggen..tsss..ik heb één woord voor je..sterf!!
En zeg jij ook eens wat.quote:
Wacht nog even voor de brief!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |